کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA %D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C
اولویت‌بندی راهبرد‌ها در تجارت الکترونیکی (در سایت‌های تخفیف اینترنتی در ایران)

دوره 11، شماره 3، شهریور 1393، صفحه 11-24

ناصر حمیدی؛ احمد راه چمنی؛ سمیرا سادات مرتضوی


بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری

دوره 7، شماره 35، تیر 1388، صفحه 27-41

شعبان الهی؛ محمود حمدان؛ علیرضا حسن زاده