کلیدواژه‌ها = %D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C
تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19

دوره 18، شماره 17، شهریور 1400، صفحه 200-217

10.22070/cs.2022.15465.1187

لیلا طالب زاده؛ حمید جنانی؛ محبوب شیخعلی زاده؛ محمدرحیم نجف زاده


بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر میزان وفاداری مشتریان

دوره 9، شماره 50، دی 1390، صفحه 451-464

ناصر حمیدی؛ ابوالقاسم بازرگان؛ فهیمه جباری


بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی بانک تجارت شیراز)

دوره 9، شماره 47، تیر 1390، صفحه 467-482

مهدی برادران؛ عباس عباسی؛ حسن صفرنیا


تأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستوران‌ها در شهر اصفهان)

دوره 8، شماره 44، اسفند 1389، صفحه 327-338

بهرام رنجبریان؛ مرتضی شفیعی؛ حسین معینی


بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری

دوره 7، شماره 35، تیر 1388، صفحه 27-41

شعبان الهی؛ محمود حمدان؛ علیرضا حسن زاده