کلیدواژه‌ها = %D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9 %D9%88 %D9%85%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7
ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران

دوره 19، شماره 19، شهریور 1401، صفحه 229-286

10.22070/cs.2023.17755.1312

حمیدرضا پورمیرزا؛ کامبیز حیدرزاده؛ محمدعلی عبدالوند؛ احمد روستا


مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیت‌های نوآوری

دوره 13، شماره 7، شهریور 1395، صفحه 57-74

اسماعیل ملک اخلاق؛ مصطفی ابراهیم پور؛ زهره نوروزی رودپشتی