کلیدواژه‌ها = %D8%B1%D9%88%D8%B4 %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C %D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AA%D8%A7%DA%AF%D9%88%DA%86%DB%8C
تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیه‌سازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران)

دوره 16، شماره 13، شهریور 1398، صفحه 147-166

10.22070/cs.2020.2435

نگار جلیلیان؛ سید محمود زنجیرچی؛ علیرضا ناصر صدرآبادی؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله