تأثیر کارایی و اندازه بازار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی

دوره 18، شماره 18، اسفند 1400، صفحه 50-65

10.22070/cs.2022.15268.1165

ابوالفضل شاه آبادی؛ رقیه پوران؛ آیدین خدادادی


ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی

دوره 19، شماره 19، شهریور 1401، صفحه 83-106

10.22070/cs.2023.17257.1275

قاسم زارعی؛ وحیده ابراهیمی خراجو؛ ایمان قاسمی همدانی


ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه‌های آنلاین

دوره 18، شماره 18، اسفند 1400، صفحه 110-128

10.22070/cs.2022.16401.1236

الناز پهلوانی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ روح اله زابلی؛ مریم خلیلی عراقی


تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب

دوره 19، شماره 19، شهریور 1401، صفحه 129-145

10.22070/cs.2023.16817.1250

ابوالفضل شاه آبادی؛ مریم علی یاری؛ محمد شیخ سجادیه


چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب

دوره 18، شماره 18، اسفند 1400، صفحه 166-182

10.22070/cs.2022.16415.1237

مهدیه فناخسرو؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش


تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری

دوره 19، شماره 19، شهریور 1401، صفحه 167-201

10.22070/cs.2023.16852.1252

علیرضا ذبحی؛ یاسر مقصودی گنجه


مدل هم‌آفرینی ارزش راهبردی در صنعت بانکداری ایران

دوره 16، شماره 13، شهریور 1398، صفحه 199-216

10.22070/cs.2019.2998

مهرنوش رحیمیان؛ حسین رحمان سرشت


پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب

دوره 19، شماره 19، شهریور 1401، صفحه 229-263

10.22070/cs.2023.17161.1269

محمودرضا شاهسوندی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ احمد راه چمنی


ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران

دوره 19، شماره 19، شهریور 1401، صفحه 229-286

10.22070/cs.2023.17755.1312

حمیدرضا پورمیرزا؛ کامبیز حیدرزاده؛ محمدعلی عبدالوند؛ احمد روستا


طراحی مدل اثر نوستالوژی بر برندسازی (رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری فراگیر)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 بهمن 1402

10.22070/cs.2024.18398.1352

حامد عرب احمدی؛ یونس وکیل الرعایا