دوره 15، شماره 12 - ( 12-1397 )                   جلد 15 شماره 12 صفحات 17-30 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Abbasi A, Beygi J. A Framework for Identification The Effective Factors In Accepting The Accepting The Electronic Word Of Mouth Advertising In Instagram. cs. 2019; 15 (12) :17-30
URL: http://cs.shahed.ac.ir/article-1-1515-fa.html
عباسی عباس، ابراهیمی ابوالقاسم، بیگی جمال. شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیک در اینستاگرام. راهبردهای بازرگانی-دانشور رفتار سابق-. 1397; 15 (12) :17-30

URL: http://cs.shahed.ac.ir/article-1-1515-fa.html


دانشگاه شیراز ، aabbasi@shirazu.ac.ir
چکیده:   (549 مشاهده)
امروزه افراد برای تصمیم­گیری­های خود راجع به خرید کالاها یا استفاده از خدمات به اطلاعاتی که از ارتباطات دهان‌به‌دهان به دست می­آورند، اعتماد بیشتری دارند. از طرفی با توجه به گسترش فضای مجازی در بین افراد و استفاده روز افزون آن در بین افراد جامعه، این تبلیغات بیشتر در فضای مجازی و شبکه­های اجتماعی، انتشار می­یابد. با این وجود، اما همه­ی این تبلیغات نوع تبلیغات مورد پذیرش مخاطبان قرار نمی­گیرد لذا هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در شبکه­ی اجتماعی اینستاگرام می­باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع پژوهش‌ کاربردی است. همچنین این پژوهش از نظر روش اجراء نوع اکتشافی است؛ زیرا و رابطه بین متغیرهای مختلف را کشف و تعیین می‌کند. در این پژوهش برای ساخت مدل از روش تحلیل محتوی کیفی جهت­دار که ازجمله روش­های کیفی است، استفاده شده است. در این روش از مدل الگوی پیشنهادی دارای7 بعد و 38 شاخص است. که ابعاد مدل پژوهش عبارتند از: کیفیت تبلیغات دهان­به­دهان الکترونیک، اعتبار تبلیغات دهان­به­دهان الکترونیک، ویژگی­های ظاهری، عوامل موقعیتی، ویژگی­های فردی دریافت­کننده­ی تبلیغات دهان­به­دهان الکترونیک، کمیت پیام تبلیغاتی و عوامل اجتماعی.
متن کامل [PDF 327 kb]   (306 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb