دوره 1، شماره 11 - ( تیرماه 1384 )                   جلد 1 شماره 11 صفحات 71-78 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Baradaran Kazemzadeh R, Bashiri M. Determination of Critical Factors Influencing Customer Satisfaction: A Case Study on a Financial Institute. cs. 2005; 1 (11) :71-78
URL: http://cs.shahed.ac.ir/article-1-174-fa.html
برادران‌کاظم‌زاده رضا، بشیری مهدی. تعیین پارامترهای بحرانی در افزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی در فعالیت بانکی. راهبردهای بازرگانی-دانشور رفتار سابق-. 1384; 1 (11) :71-78

URL: http://cs.shahed.ac.ir/article-1-174-fa.html


استاديار بخش مهندسي صنايع
چکیده:   (7258 مشاهده)

مشتری و جلب رضایتمندی او از موضوعات کلیدی است که در دنیای رقابتی حاضر می‌تواند موجبات ترقی یک مجموعه را فراهم آورد. در این راستا توجه به این‌که‌‌ چه مواردی می‌تواند در افزایش رضایتمندی مشتریان به‌صورت دقیق‌تر و کامل‌تر مؤثر باشد، ضروری و حائز اهمیت است. مقاله حاضر با در نظر گرفتن پارامترهای مؤثر بر رضایتمندی مشتریان و میزان اهمیت هر یک از آن‌ها، روشی را ارائه می‌دهد که بتوان پارامترهای بحرانی را استخراج کرد. روش پیشنهاد شده در یک مجموعه مالی و اعتباری اجرا گردیده و مورد بررسی واقع شده است.

متن کامل [PDF 213 kb]   (811 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb