دوره 1، شماره 11 - ( تیرماه 1384 )                   جلد 1 شماره 11 صفحات 37-57 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Hozoori M, Khodadad Hosseini H. Designing and Verifying a Model for Institutionalizing Innovation in Iranian Public Sector. cs. 2005; 1 (11) :37-57
URL: http://cs.shahed.ac.ir/article-1-176-fa.html
حضوری محمدجواد، خدادادحسینی سیدحمید. طراحی و تبیین مدلی برای نهادینه کردن نوآوری در بخش دولتی ایران. راهبردهای بازرگانی-دانشور رفتار سابق-. 1384; 1 (11) :37-57

URL: http://cs.shahed.ac.ir/article-1-176-fa.html


استاديار دانشگاه
چکیده:   (7989 مشاهده)

 سازمان‌های دولتی به دلیل ساختار سلسله مراتبی زیاد، قوانین و مقررات فراوان و دست و پا گیر، وجود بودجه مصوب و عدم وجود سرمایه مخاطره‌آمیز و پاداش‌های مؤثر بعضاً زمینه مساعدی برای ظهور افکار خلاق و طرح‌های نوآور ندارند.
این تحقیق در نظر دارد تا از طریق شناخت عوامل درون و بیرون سازمانی مؤثر بر نوآوری مدلی را برای نهادینه کردن آن (اشاعه، فراگیر و استمرار بخشیدن بدان) تدوین کند. بدین‌لحاظ این پژوهش ضمن شناخت عوامل مؤثر بر نوآوری، ترتیب اهمیت آنان را نیز مشخص و با توجه به نوع خاص نظام حکومتی کشورمان، مدلی را ارائه می‌کند.

متن کامل [PDF 373 kb]   (734 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb