دوره 1، شماره 32 - ( دی ماه 1387 )                   جلد 1 شماره 32 صفحات 93-108 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Kashanipoor M, Ghazizadeh M. Identifying Effective influency Variables And Ratios on Measuring the Bank Branches Efficiency. cs. 2009; 1 (32) :93-108
URL: http://cs.shahed.ac.ir/article-1-360-fa.html
کاشانی‌پور محمد، قاضی‌زاده مصطفی. شناسایی متغیرها و نسبت‌های مؤثر در اندازه‌گیری کارایی شعب بانک. راهبردهای بازرگانی-دانشور رفتار سابق-. 1387; 1 (32) :93-108

URL: http://cs.shahed.ac.ir/article-1-360-fa.html


استادیار
چکیده:   (7396 مشاهده)
پاسخگویی سازمان‌ها به‌وسیله گزارش ارزیابی عملکرد و یا حسابرسی عملیاتی انجام می‌شود. یکی از اجزاء مهم ارزیابی عملکرد سنجش کارایی سازمان است. به دلیل این‌که سنجش کارایی شعب بانک با مدل‌های مختلف و با استفاده از یکسری متغیرها و نسبت‌ها انجام می‌شود، استفاده از متغیرها و نسبت‌های مؤثر، در سنجش کارایی شعب بانک مسأله مهمی است. برای شناسایی متغیرهای مؤثر در اندازه‌گیری کارایی شعب بانک، با استفاده از پرسشنامه از خبرگان بانک سپه نظرخواهی شده است .نتایج دو مرحله نظرخواهی به روش دلفی نشان داد از بین 26 متغیر، 18 متغیر برای سنجش کارایی شعب بانک با اهمیت هستند. نظرخواهی در مورد 13 نسبت بانک برای سنجش کارایی شعب، نشان داد 4 نسبت با اهمیت هستند. با روش AHP ضریب اهمیت هر یک از چهار نسبت به‌دست آمد.
متن کامل [PDF 283 kb]   (2465 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb