آ
-
آقازاده، هاشم
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 17-40]
-
آقاموسی طهرانی، مریم
شناسایی عوامل محدودکننده موثر بر صادرات کالاهای فنآور محور [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 41-56]
ا
-
اسمعیلی، حسین
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 17-40]
-
امیدوار، رضا
تجزیه و تحلیل موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 38-29]
-
امیری، بهزاد
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 57-72]
ب
-
بحرینی زاد، منیژه
تحقیقی درباره تأثیر بازار محوری بر عملکرد صادرات : مطالعه شرکتهای تولیدکننده و صادرکننده از گمرکات استان بوشهر [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 73-86]
-
بلوچی، حسین
شناسایی و استخراج مولفههای پیشران خرید آنی با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 68-53]
-
بهدادفر، مسعود
بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثربرریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن در استان لرستان) [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 87-98]
ج
-
جعفری، عماد
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 17-40]
ح
-
حامدی، پروشات
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 52-39]
خ
-
خدیور، آمنه
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 52-39]
د
-
دهقانی زاده بغدادابادی، لیلا
تأثیر بدبینی شخصیّتی، تشویش ذهنی، نیاز به شناخت و باورهای اخلاقی مشتریان بر سطوح مختلف بدبینی و حمایت از برند [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 1-16]
ر
-
راه چمنی، احمد
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده برروی شهرت سازمان [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 82-69]
ز
-
زارعی، عظیم
شناسایی و استخراج مولفههای پیشران خرید آنی با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 68-53]
س
-
ساری گل، سارا
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 57-72]
-
ساعدی، عبداله
بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 28-15]
-
سپهوند، رضا
بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثربرریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن در استان لرستان) [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 87-98]
-
سرداری، احمد
تجزیه و تحلیل موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 38-29]
-
سرداری، احمد
شناسایی عوامل محدودکننده موثر بر صادرات کالاهای فنآور محور [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 41-56]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
تأثیر بدبینی شخصیّتی، تشویش ذهنی، نیاز به شناخت و باورهای اخلاقی مشتریان بر سطوح مختلف بدبینی و حمایت از برند [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 1-16]
ش
-
شاه آبادی، ابوالفضل
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 57-72]
-
شریعت نژاد، علی
بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 28-15]
ع
-
عارف نژاد، محسن
بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثربرریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن در استان لرستان) [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 87-98]
ف
-
فائزی، مرتضی
بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 14-1]
ک
-
کاوسی، کامیار
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده برروی شهرت سازمان [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 82-69]
-
کرم پور، عبدالحسین
شناسایی عوامل محدودکننده موثر بر صادرات کالاهای فنآور محور [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 41-56]
م
-
موسوی، سید نجم الدین
بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 28-15]
ن
-
نظرپوری، امیر هوشنگ
بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 28-15]
-
نوروزی، حسین
بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 14-1]
ی
-
یزدانی، ناصر
تجزیه و تحلیل موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 38-29]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد