ا
-
ابراهیم پور، مصطفی
مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیتهای نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]
-
احتشام راثی، رضا
ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمینکننده با استفاده از تکنیک دیمتل در محیط فازی [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 27-44]
-
احسانی فر، محمد
ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمینکننده با استفاده از تکنیک دیمتل در محیط فازی [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 27-44]
-
اشرفی عقدا، طاهره
بررسی تأثیر تمایل به همخَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 13-26]
ب
-
بائی، ساناز
چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]
-
باغانی، علی
بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستورانهای با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
-
بحرینی زاد، منیژه
تأثیر مادیگرایی مصرفکننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 1-12]
-
بدیع زاده، علی
بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابتپذیری شرکتهای زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 75-94]
پ
-
پولکی، منا
بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابتپذیری شرکتهای زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 75-94]
چ
-
چوبتراش، نشاط
بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]
خ
-
خداداد حسینی، سید حمید
اندازهگیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]
د
-
دامغانیان، حسین
محرکهای موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیلگری پایبندی به آموزههای مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]
-
دلخواه، جلیل
چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستورانهای با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
س
-
سیاه سرانی کجوری، محمدعلی
محرکهای موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیلگری پایبندی به آموزههای مذهبی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 59-74]
ش
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
اندازهگیری کارایی کشور ایران در مزیت رقابتی در مقایسه با کشورهای منتخب وتحلیل حساسیت آن در مقایسه با کشورهای پیشرو جهان و منطقه [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 29-43]
-
شهریاری، مهری
بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]
ط
-
طباطبایی نسب، سیدمحمد
بررسی تأثیر تمایل به همخَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد) [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 13-26]
غ
-
غفاری آشتیانی، پیمان
مقایسه نقش جنسیت در اثربخشی فریبندههای "نامتقارن مغلوب" و "غیرنامتقارن مغلوب" بر انتخاب مصرفکنندگان درفرآیند تصمیم خرید [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 75-87]
ف
-
فارسی زاده، حسین
بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستورانهای با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
-
فیض، داود
بررسی تأثیر عوامل مدیریتی، بازارگرایی و استراتژی رقابتی بر عملکرد کسب و کار رستورانهای با حق امتیاز محدود [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 1-16]
ق
-
قاسمی، محمود
مقایسه نقش جنسیت در اثربخشی فریبندههای "نامتقارن مغلوب" و "غیرنامتقارن مغلوب" بر انتخاب مصرفکنندگان درفرآیند تصمیم خرید [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 75-87]
ک
-
کردنائیج، اسدا...
چابکی استراتژیک در صنعت بانکداری ایران و تاثیر آن بر کارایی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 44-58]
گ
-
گل ارضی، غلامحسین
بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]
م
-
محمدی، کمال
بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]
-
مقدم جزء، محبوبه
تأثیر مادیگرایی مصرفکننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 1-12]
-
ملک اخلاق، اسماعیل
مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیتهای نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 45-56]
-
مهدیه، امید
بررسی تأثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بر نقش اعتماد به برند به عنوان متغیر میانجی [دوره 13، شماره 8، 1395، صفحه 17-28]
ن
-
نوروزی رودپشتی، زهره
مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیتهای نوآوری [دوره 13، شماره 7، 1395، صفحه 57-74]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد