نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم پور ازبری، مصطفی بررسی تأثیر قابلیت یکپارچه‌سازی و فرهنگ انعطاف‌پذیر بر عملکرد شرکت‌ها: نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار و تعدیل‌گر نوع استراتژی شرکت [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 213-241]
  • احمدی، پرویز طراحی مدل عملکرد بازاریابی بانک: تبیین نقش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری، با نقش تعدیل‌گر فرهنگ [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 19-38]
  • اسماعیل پور، حسن الگوی اجرای استراتژیک بازاریابی بین‌الملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 1-20]
  • اسماعیل پور، مجید تأثیر‌ کارآفرینی‌محوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکت‌های دانش‌بنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهر بوشهر) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 181-198]
  • اصانلو، بهاره طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد S-O-R (ﻣﻄﺎﻟﻌـﻪ ﻣﻮردی :شعب بانک دی در شهر تهران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 79-98]
  • اصغرپور ماسوله، احمدرضا تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیه‌سازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 147-166]
  • اقتصادی فرد، محمود شناسایی و طبقه‌بندی مولفه‌های مدل کسب‌وکار مؤثر بر راهبرد تجاری‌سازی در کسب‌وکارهای نوپای مبتنی وب با رویکرد فراترکیب [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 113-130]
  • اکبری، محسن بررسی تأثیر قابلیت یکپارچه‌سازی و فرهنگ انعطاف‌پذیر بر عملکرد شرکت‌ها: نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار و تعدیل‌گر نوع استراتژی شرکت [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 213-241]
  • الصبری، بشیر طراحی مدل عملکرد بازاریابی بانک: تبیین نقش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری، با نقش تعدیل‌گر فرهنگ [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 19-38]
  • امیری، فاطمه بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد توسعه محصول جدید با تاکید بر نقش استراتژی خلق مشترک ارزش (مورد مطالعه : شرکت‌های بیمه خصوصی) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 155-180]
  • ایراندوست، منصور طراحی الگوی مدیریت ارتباط صنعت بانکداری ایران با فین‌تک‌ها و استارتاپ-های فین تکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 1-18]

ب

  • بازایی، قاسمعلی الگوی اجرای استراتژیک بازاریابی بین‌الملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 1-20]
  • بلوچی، حسین بررسی تأثیر قابلیت های پویا بر عملکرد سازمانی با میانجی‌گری قابلیت‎های بازاریابی و فنی و بررسی نقش تعدیل‌گر تغییرات محیطی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 99-118]
  • بهرامیان، مریم ارائه نقشه راه پیاده سازی تجارت اجتماعی: با استفاده از مدل بلوغ قابلیت یکپارچه [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 56-39]
  • بیگی فیروزی، الله یار طراحی مدل استراتژی اقیانوس آبی در بین رهبران بازار در صنعت مواد غذایی با استفاده از روش دلفی [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 131-154]

پ

  • پشوتنی زاده، هومن طراحی الگوی نظام‌های برنامه‌ریزی استراتژیک در صنعت خودروسازی با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستمی [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 73-90]
  • پورسعید، محمد مهدی تجربه زیسته مصرف‌کنندگان در محیط فروشگاه‌های آنلاین بر اساس چارچوب محرک- ارگانیسم- پاسخ (SOR) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 133-146]

ت

  • تفقدی، حمیدرضا تبیین جایگاه سازمان در بازار رقابتی از منظر ابعاد مشتری (مورد مطالعه: شرکت های عمرانی و پیمانکاری ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 167-180]

ج

  • جامی پور، مونا ارائه نقشه راه پیاده سازی تجارت اجتماعی: با استفاده از مدل بلوغ قابلیت یکپارچه [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 56-39]
  • جعفرزاده، محمدرضا ارائه مدل چالش‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در شبکه‌های اجتماعی مجازی در ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 201-212]
  • جلیلیان، نگار تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیه‌سازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 147-166]

ح

  • حسنقلی پور، طهمورث بررسی تأثیر قابلیت های پویا بر عملکرد سازمانی با میانجی‌گری قابلیت‎های بازاریابی و فنی و بررسی نقش تعدیل‌گر تغییرات محیطی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 99-118]
  • حسین‌زاده شهری، معصومه ارائه مدل چالش‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در شبکه‌های اجتماعی مجازی در ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 201-212]
  • حسینی، مرضیه سادات طراحی یک مدل ریاضی چند هدفه با رویکرد فازی شهودی برای انتخاب پروژه‌های سرمایه‌گذاری (مورد مطالعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 21-38]
  • حقیقی کفاش، مهدی الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
  • حمیدیان پور، فخریه تأثیر‌ کارآفرینی‌محوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکت‌های دانش‌بنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهر بوشهر) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 181-198]

خ

  • خداداد حسینی، سید حمید طراحی مدل عملکرد بازاریابی بانک: تبیین نقش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری، با نقش تعدیل‌گر فرهنگ [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 19-38]
  • خدامی، سهیلا طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد S-O-R (ﻣﻄﺎﻟﻌـﻪ ﻣﻮردی :شعب بانک دی در شهر تهران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 79-98]
  • خلیل نژاد، شهرام الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
  • خلیلی جعفرآباد، احمد ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپین‌های بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 181-200]

د

  • دهقانی سلطانی، مهدی بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 59-78]

ر

  • رئوفی، مصطفی بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 59-78]
  • راسخ، میلاد شناسایی و طبقه‌بندی مولفه‌های مدل کسب‌وکار مؤثر بر راهبرد تجاری‌سازی در کسب‌وکارهای نوپای مبتنی وب با رویکرد فراترکیب [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 113-130]
  • راه چمنی، احمد ارائه مدل چالش‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در شبکه‌های اجتماعی مجازی در ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 201-212]
  • رحمان سرشت، حسین مدل هم‌آفرینی ارزش راهبردی در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 199-216]
  • رحیمیان، مهرنوش مدل هم‌آفرینی ارزش راهبردی در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 199-216]
  • رشید، علی اصغر تجربه زیسته مصرف‌کنندگان در محیط فروشگاه‌های آنلاین بر اساس چارچوب محرک- ارگانیسم- پاسخ (SOR) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 133-146]
  • رمضانیان، محمد رحیم تبیین جایگاه سازمان در بازار رقابتی از منظر ابعاد مشتری (مورد مطالعه: شرکت های عمرانی و پیمانکاری ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 167-180]
  • رنگریز، حسن طراحی الگوی نظام‌های برنامه‌ریزی استراتژیک در صنعت خودروسازی با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستمی [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 73-90]
  • رونقی، محمدحسین شناسایی و طبقه‌بندی مولفه‌های مدل کسب‌وکار مؤثر بر راهبرد تجاری‌سازی در کسب‌وکارهای نوپای مبتنی وب با رویکرد فراترکیب [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 113-130]

ز

  • زنجیرچی، سید محمود تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیه‌سازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 147-166]

س

  • ساعی ارسی، ایرج ارائه مدل چالش‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در شبکه‌های اجتماعی مجازی در ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 201-212]
  • سخدری، کمال ارائه مدلی برای موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا در ایران با تمرکز بر تناسب ویژگی‌های ایده و عامل (تیم) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 91-112]
  • سرداری، احمد ارائه مدلی برای موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا در ایران با تمرکز بر تناسب ویژگی‌های ایده و عامل (تیم) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 91-112]
  • سرداری، احمد بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد توسعه محصول جدید با تاکید بر نقش استراتژی خلق مشترک ارزش (مورد مطالعه : شرکت‌های بیمه خصوصی) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 155-180]
  • سلطان پناه، هیرش طراحی الگوی مدیریت ارتباط صنعت بانکداری ایران با فین‌تک‌ها و استارتاپ-های فین تکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 1-18]
  • سلطانی نژاد، نیما تجربه زیسته مصرف‌کنندگان در محیط فروشگاه‌های آنلاین بر اساس چارچوب محرک- ارگانیسم- پاسخ (SOR) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 133-146]
  • سهرابی، بابک ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپین‌های بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 181-200]

ش

  • شاه بندر زاده، حمید طراحی یک مدل ریاضی چند هدفه با رویکرد فازی شهودی برای انتخاب پروژه‌های سرمایه‌گذاری (مورد مطالعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 21-38]
  • شریفی، مهسا طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد S-O-R (ﻣﻄﺎﻟﻌـﻪ ﻣﻮردی :شعب بانک دی در شهر تهران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 79-98]
  • شهرکی، محسن ارائه مدلی برای موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا در ایران با تمرکز بر تناسب ویژگی‌های ایده و عامل (تیم) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 91-112]
  • شیخ احمدی، امیر طراحی الگوی مدیریت ارتباط صنعت بانکداری ایران با فین‌تک‌ها و استارتاپ-های فین تکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 1-18]

ع

  • عزیزی، محمد ارائه مدلی برای موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا در ایران با تمرکز بر تناسب ویژگی‌های ایده و عامل (تیم) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 91-112]

ف

  • فلاح، محمدرضا شناسایی پیشران‌های مؤثر بر موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر نقش هوشمندی کسب‌وکار [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 72-57]
  • فیض، داود بررسی تأثیر قابلیت های پویا بر عملکرد سازمانی با میانجی‌گری قابلیت‎های بازاریابی و فنی و بررسی نقش تعدیل‌گر تغییرات محیطی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 99-118]

ک

  • کاظمی، زهرا طراحی مدل استراتژی اقیانوس آبی در بین رهبران بازار در صنعت مواد غذایی با استفاده از روش دلفی [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 131-154]
  • کاظمی، زهره شناسایی پیشران‌های مؤثر بر موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر نقش هوشمندی کسب‌وکار [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 72-57]

م

  • محمدزاده، آزاده ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپین‌های بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 181-200]
  • محمدعلی تجریشی، ایمان الگوی اجرای استراتژیک بازاریابی بین‌الملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 1-20]
  • محمدی، اسفندیار بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 59-78]
  • محمدی، زهرا تأثیر‌ کارآفرینی‌محوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکت‌های دانش‌بنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهر بوشهر) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 181-198]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر طراحی مدل عملکرد بازاریابی بانک: تبیین نقش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری، با نقش تعدیل‌گر فرهنگ [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 19-38]
  • مشفق، مهدی الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
  • مظلومی، نادر ارائه مدلی برای ریسک‌های موجود در صنعت بیمه ایران [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 39-58]
  • مظلومی، نادر الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
  • معینی، حسین ارائه نقشه راه پیاده سازی تجارت اجتماعی: با استفاده از مدل بلوغ قابلیت یکپارچه [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 56-39]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی بررسی تأثیر قابلیت های پویا بر عملکرد سازمانی با میانجی‌گری قابلیت‎های بازاریابی و فنی و بررسی نقش تعدیل‌گر تغییرات محیطی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 99-118]

ن

  • ناصر صدرآبادی، علیرضا تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیه‌سازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 147-166]
  • ناطقی، علی اکبر ارائه مدلی برای ریسک‌های موجود در صنعت بیمه ایران [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 39-58]
  • نجفی، فریبا طراحی الگوی مدیریت ارتباط صنعت بانکداری ایران با فین‌تک‌ها و استارتاپ-های فین تکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 1-18]
  • نعمتی زاده، سینا الگوی اجرای استراتژیک بازاریابی بین‌الملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 1-20]

و

  • وشکائی نژاد، سیده صدف بررسی تأثیر قابلیت یکپارچه‌سازی و فرهنگ انعطاف‌پذیر بر عملکرد شرکت‌ها: نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار و تعدیل‌گر نوع استراتژی شرکت [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 213-241]
  • ونکی، امیرسالار ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپین‌های بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 181-200]

ه

  • همتی، امین بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 59-78]

ی

  • یاکیده، کیخسرو تبیین جایگاه سازمان در بازار رقابتی از منظر ابعاد مشتری (مورد مطالعه: شرکت های عمرانی و پیمانکاری ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 167-180]
  • یعقوبی، نورمحمد طراحی مدل استراتژی اقیانوس آبی در بین رهبران بازار در صنعت مواد غذایی با استفاده از روش دلفی [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 131-154]