ا
-
ابراهیم پور ازبری، مصطفی
بررسی تأثیر قابلیت یکپارچهسازی و فرهنگ انعطافپذیر بر عملکرد شرکتها: نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار و تعدیلگر نوع استراتژی شرکت [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 213-241]
-
احمدی، پرویز
طراحی مدل عملکرد بازاریابی بانک: تبیین نقش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری، با نقش تعدیلگر فرهنگ [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 19-38]
-
اسماعیل پور، حسن
الگوی اجرای استراتژیک بازاریابی بینالملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 1-20]
-
اسماعیل پور، مجید
تأثیر کارآفرینیمحوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکتهای دانشبنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهر بوشهر) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 181-198]
-
اصانلو، بهاره
طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد S-O-R (ﻣﻄﺎﻟﻌـﻪ ﻣﻮردی :شعب بانک دی در شهر تهران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 79-98]
-
اصغرپور ماسوله، احمدرضا
تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیهسازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 147-166]
-
اقتصادی فرد، محمود
شناسایی و طبقهبندی مولفههای مدل کسبوکار مؤثر بر راهبرد تجاریسازی در کسبوکارهای نوپای مبتنی وب با رویکرد فراترکیب [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 113-130]
-
اکبری، محسن
بررسی تأثیر قابلیت یکپارچهسازی و فرهنگ انعطافپذیر بر عملکرد شرکتها: نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار و تعدیلگر نوع استراتژی شرکت [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 213-241]
-
الصبری، بشیر
طراحی مدل عملکرد بازاریابی بانک: تبیین نقش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری، با نقش تعدیلگر فرهنگ [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 19-38]
-
امیری، فاطمه
بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد توسعه محصول جدید با تاکید بر نقش استراتژی خلق مشترک ارزش (مورد مطالعه : شرکتهای بیمه خصوصی) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 155-180]
-
ایراندوست، منصور
طراحی الگوی مدیریت ارتباط صنعت بانکداری ایران با فینتکها و استارتاپ-های فین تکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 1-18]
ب
-
بازایی، قاسمعلی
الگوی اجرای استراتژیک بازاریابی بینالملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 1-20]
-
بلوچی، حسین
بررسی تأثیر قابلیت های پویا بر عملکرد سازمانی با میانجیگری قابلیتهای بازاریابی و فنی و بررسی نقش تعدیلگر تغییرات محیطی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 99-118]
-
بهرامیان، مریم
ارائه نقشه راه پیاده سازی تجارت اجتماعی: با استفاده از مدل بلوغ قابلیت یکپارچه [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 56-39]
-
بیگی فیروزی، الله یار
طراحی مدل استراتژی اقیانوس آبی در بین رهبران بازار در صنعت مواد غذایی با استفاده از روش دلفی [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 131-154]
پ
-
پشوتنی زاده، هومن
طراحی الگوی نظامهای برنامهریزی استراتژیک در صنعت خودروسازی با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستمی [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 73-90]
-
پورسعید، محمد مهدی
تجربه زیسته مصرفکنندگان در محیط فروشگاههای آنلاین بر اساس چارچوب محرک- ارگانیسم- پاسخ (SOR) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 133-146]
ت
-
تفقدی، حمیدرضا
تبیین جایگاه سازمان در بازار رقابتی از منظر ابعاد مشتری (مورد مطالعه: شرکت های عمرانی و پیمانکاری ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 167-180]
ج
-
جامی پور، مونا
ارائه نقشه راه پیاده سازی تجارت اجتماعی: با استفاده از مدل بلوغ قابلیت یکپارچه [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 56-39]
-
جعفرزاده، محمدرضا
ارائه مدل چالشها و فرصتهای کارآفرینی در شبکههای اجتماعی مجازی در ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 201-212]
-
جلیلیان، نگار
تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیهسازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 147-166]
ح
-
حسنقلی پور، طهمورث
بررسی تأثیر قابلیت های پویا بر عملکرد سازمانی با میانجیگری قابلیتهای بازاریابی و فنی و بررسی نقش تعدیلگر تغییرات محیطی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 99-118]
-
حسینزاده شهری، معصومه
ارائه مدل چالشها و فرصتهای کارآفرینی در شبکههای اجتماعی مجازی در ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 201-212]
-
حسینی، مرضیه سادات
طراحی یک مدل ریاضی چند هدفه با رویکرد فازی شهودی برای انتخاب پروژههای سرمایهگذاری (مورد مطالعه فرصتهای سرمایهگذاری استان بوشهر [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 21-38]
-
حقیقی کفاش، مهدی
الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
-
حمیدیان پور، فخریه
تأثیر کارآفرینیمحوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکتهای دانشبنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهر بوشهر) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 181-198]
خ
-
خداداد حسینی، سید حمید
طراحی مدل عملکرد بازاریابی بانک: تبیین نقش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری، با نقش تعدیلگر فرهنگ [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 19-38]
-
خدامی، سهیلا
طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد S-O-R (ﻣﻄﺎﻟﻌـﻪ ﻣﻮردی :شعب بانک دی در شهر تهران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 79-98]
-
خلیل نژاد، شهرام
الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
-
خلیلی جعفرآباد، احمد
ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپینهای بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 181-200]
د
-
دهقانی سلطانی، مهدی
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 59-78]
ر
-
رئوفی، مصطفی
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 59-78]
-
راسخ، میلاد
شناسایی و طبقهبندی مولفههای مدل کسبوکار مؤثر بر راهبرد تجاریسازی در کسبوکارهای نوپای مبتنی وب با رویکرد فراترکیب [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 113-130]
-
راه چمنی، احمد
ارائه مدل چالشها و فرصتهای کارآفرینی در شبکههای اجتماعی مجازی در ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 201-212]
-
رحمان سرشت، حسین
مدل همآفرینی ارزش راهبردی در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 199-216]
-
رحیمیان، مهرنوش
مدل همآفرینی ارزش راهبردی در صنعت بانکداری ایران [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 199-216]
-
رشید، علی اصغر
تجربه زیسته مصرفکنندگان در محیط فروشگاههای آنلاین بر اساس چارچوب محرک- ارگانیسم- پاسخ (SOR) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 133-146]
-
رمضانیان، محمد رحیم
تبیین جایگاه سازمان در بازار رقابتی از منظر ابعاد مشتری (مورد مطالعه: شرکت های عمرانی و پیمانکاری ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 167-180]
-
رنگریز، حسن
طراحی الگوی نظامهای برنامهریزی استراتژیک در صنعت خودروسازی با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستمی [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 73-90]
-
رونقی، محمدحسین
شناسایی و طبقهبندی مولفههای مدل کسبوکار مؤثر بر راهبرد تجاریسازی در کسبوکارهای نوپای مبتنی وب با رویکرد فراترکیب [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 113-130]
ز
-
زنجیرچی، سید محمود
تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیهسازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 147-166]
س
-
ساعی ارسی، ایرج
ارائه مدل چالشها و فرصتهای کارآفرینی در شبکههای اجتماعی مجازی در ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 201-212]
-
سخدری، کمال
ارائه مدلی برای موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا در ایران با تمرکز بر تناسب ویژگیهای ایده و عامل (تیم) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 91-112]
-
سرداری، احمد
ارائه مدلی برای موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا در ایران با تمرکز بر تناسب ویژگیهای ایده و عامل (تیم) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 91-112]
-
سرداری، احمد
بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد توسعه محصول جدید با تاکید بر نقش استراتژی خلق مشترک ارزش (مورد مطالعه : شرکتهای بیمه خصوصی) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 155-180]
-
سلطان پناه، هیرش
طراحی الگوی مدیریت ارتباط صنعت بانکداری ایران با فینتکها و استارتاپ-های فین تکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 1-18]
-
سلطانی نژاد، نیما
تجربه زیسته مصرفکنندگان در محیط فروشگاههای آنلاین بر اساس چارچوب محرک- ارگانیسم- پاسخ (SOR) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 133-146]
-
سهرابی، بابک
ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپینهای بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 181-200]
ش
-
شاه بندر زاده، حمید
طراحی یک مدل ریاضی چند هدفه با رویکرد فازی شهودی برای انتخاب پروژههای سرمایهگذاری (مورد مطالعه فرصتهای سرمایهگذاری استان بوشهر [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 21-38]
-
شریفی، مهسا
طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد S-O-R (ﻣﻄﺎﻟﻌـﻪ ﻣﻮردی :شعب بانک دی در شهر تهران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 79-98]
-
شهرکی، محسن
ارائه مدلی برای موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا در ایران با تمرکز بر تناسب ویژگیهای ایده و عامل (تیم) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 91-112]
-
شیخ احمدی، امیر
طراحی الگوی مدیریت ارتباط صنعت بانکداری ایران با فینتکها و استارتاپ-های فین تکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 1-18]
ع
-
عزیزی، محمد
ارائه مدلی برای موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا در ایران با تمرکز بر تناسب ویژگیهای ایده و عامل (تیم) [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 91-112]
ف
-
فلاح، محمدرضا
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر موفقیت شرکتهای دانشبنیان با تأکید بر نقش هوشمندی کسبوکار [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 72-57]
-
فیض، داود
بررسی تأثیر قابلیت های پویا بر عملکرد سازمانی با میانجیگری قابلیتهای بازاریابی و فنی و بررسی نقش تعدیلگر تغییرات محیطی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 99-118]
ک
-
کاظمی، زهرا
طراحی مدل استراتژی اقیانوس آبی در بین رهبران بازار در صنعت مواد غذایی با استفاده از روش دلفی [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 131-154]
-
کاظمی، زهره
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر موفقیت شرکتهای دانشبنیان با تأکید بر نقش هوشمندی کسبوکار [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 72-57]
م
-
محمدزاده، آزاده
ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپینهای بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 181-200]
-
محمدعلی تجریشی، ایمان
الگوی اجرای استراتژیک بازاریابی بینالملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 1-20]
-
محمدی، اسفندیار
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 59-78]
-
محمدی، زهرا
تأثیر کارآفرینیمحوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکتهای دانشبنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهر بوشهر) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 181-198]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
طراحی مدل عملکرد بازاریابی بانک: تبیین نقش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری، با نقش تعدیلگر فرهنگ [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 19-38]
-
مشفق، مهدی
الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
-
مظلومی، نادر
ارائه مدلی برای ریسکهای موجود در صنعت بیمه ایران [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 39-58]
-
مظلومی، نادر
الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
-
معینی، حسین
ارائه نقشه راه پیاده سازی تجارت اجتماعی: با استفاده از مدل بلوغ قابلیت یکپارچه [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 56-39]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
بررسی تأثیر قابلیت های پویا بر عملکرد سازمانی با میانجیگری قابلیتهای بازاریابی و فنی و بررسی نقش تعدیلگر تغییرات محیطی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 99-118]
ن
-
ناصر صدرآبادی، علیرضا
تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیهسازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 147-166]
-
ناطقی، علی اکبر
ارائه مدلی برای ریسکهای موجود در صنعت بیمه ایران [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 39-58]
-
نجفی، فریبا
طراحی الگوی مدیریت ارتباط صنعت بانکداری ایران با فینتکها و استارتاپ-های فین تکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 1-18]
-
نعمتی زاده، سینا
الگوی اجرای استراتژیک بازاریابی بینالملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 1-20]
و
-
وشکائی نژاد، سیده صدف
بررسی تأثیر قابلیت یکپارچهسازی و فرهنگ انعطافپذیر بر عملکرد شرکتها: نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار و تعدیلگر نوع استراتژی شرکت [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 213-241]
-
ونکی، امیرسالار
ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپینهای بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 181-200]
ه
-
همتی، امین
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 59-78]
ی
-
یاکیده، کیخسرو
تبیین جایگاه سازمان در بازار رقابتی از منظر ابعاد مشتری (مورد مطالعه: شرکت های عمرانی و پیمانکاری ایران) [دوره 16، شماره 13، 1398، صفحه 167-180]
-
یعقوبی، نورمحمد
طراحی مدل استراتژی اقیانوس آبی در بین رهبران بازار در صنعت مواد غذایی با استفاده از روش دلفی [دوره 16، شماره 14، 1398، صفحه 131-154]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد