نمایه نویسندگان

آ

  • آبرومندی، فرهنگ بررسی توسعه قابلیت‌ها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک در ارتقاء عملکرد شرکت‌ها (مطالعه موردی شرکت‌های صادراتی استان تهران) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 144-129]
  • آذر، عادل شناسایی شاخص‌های قابلیت‌های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخص‌ها با استفاده از میک‌مک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]

ا

  • ابراهیمی، مرضیه فراترکیب عوامل موثر بر انگیزه‌های هم‌آفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
  • احمدپور داریانی، محمود تبیین و تحلیل جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعه قابلیت‌های پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:‌کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
  • اخوان فر، امیر طراحی الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژی‌ها برای شرکت‌های صنعتی فعال در عرصه بازار کودک [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 179-204]
  • استادی، بختیار ارائه الگویی به منظور انتخاب استراتژی قیمت‌گذاری مبتنی بر تخفیف در بازاریابی (مطالعه موردی در یک فروشگاه زنجیره‌ای) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 198-185]
  • اسدی، علی فراترکیب عوامل موثر بر انگیزه‌های هم‌آفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
  • اسماعیل زاده، سید بهرنگ شناسایی استراتژی‌های کسب‌وکار جهت مواجهه با عدم‌قطعیت‌های محیطی: مطالعه‌ای مروری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 164-145]
  • اصغری نجیب، مریم تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]

ب

  • بدیع زاده، علی چالش‌ها و فرصت‌های صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
  • بنی اسدی، مهدی مرور سیستماتیک و راهبردی اثر بخشی دی ان ای برند بر اصالت برند با استفاده از رویکرد فراتحلیل [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 28-15]

پ

  • پدرام، آیدین بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]

ت

  • ترابی، محمدامین بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
  • توکلی، سیما تاثیر ویژگی‌های هوش‌تجاری بر رقابت‌پذیری شرکت‌ها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسب‌وکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]

ث

  • ثانوی فرد، رسول طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بین المللی برای استارت آپ های خدمات بانکی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]

ج

  • جباری، حامد طراحی سیستم استنتاج فازی چندسطحی به منظور سنجش توانمندی استراتژیک، مورد مطالعه: سازمان شهرداری [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 137-157]
  • جلالیون، ندا شناسایی استراتژی‌ها و رتبه‌بندی ابزارهای تولید ناب برای دستیابی به تولید در کلاس جهانی با رویکرد تئوری خاکستری فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 98-79]
  • جندقی، غلامرضا شناسایی استراتژی‌های کسب‌وکار جهت مواجهه با عدم‌قطعیت‌های محیطی: مطالعه‌ای مروری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 164-145]

ح

  • حمیدی زاده، علی طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بین المللی برای استارت آپ های خدمات بانکی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
  • حیدرزاده، کامبیز چالش‌ها و فرصت‌های صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
  • حیدرزاده، کامبیز واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی داده‌بنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]

خ

  • خداداد حسینی، حمید مفهوم‌سازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
  • خداداد حسینی، سید حمید تاثیر ویژگی‌های هوش‌تجاری بر رقابت‌پذیری شرکت‌ها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسب‌وکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]
  • خسروانجم، داود شناسایی شاخص‌های قابلیت‌های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخص‌ها با استفاده از میک‌مک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]

د

  • دادپور، مهدی بررسی توسعه قابلیت‌ها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک در ارتقاء عملکرد شرکت‌ها (مطالعه موردی شرکت‌های صادراتی استان تهران) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 144-129]
  • دیلمی عضدی، ارمان مفهوم‌سازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]

ر

  • رجب زاده قطری، علی شناسایی شاخص‌های قابلیت‌های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخص‌ها با استفاده از میک‌مک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
  • رحیمی نیک، اعظم تبیین مدل چابکی فرآیند در توسعه استراتژیهای تولیدمحصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 43-62]
  • رسولی، نسرین بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
  • رضایی دولت آبادی، حسین بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجی-گری اجرای اثربخش استراتژی‌های بازاریابی صادراتی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 115-136]

ز

  • زارعی، عظیم تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]

س

  • سخدری، کمال تبیین و تحلیل جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعه قابلیت‌های پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:‌کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
  • سرداری، احمد بررسی توسعه قابلیت‌ها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک در ارتقاء عملکرد شرکت‌ها (مطالعه موردی شرکت‌های صادراتی استان تهران) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 144-129]
  • سعیدنیا، حمیدرضا واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی داده‌بنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]
  • سعیدی، پرویز طراحی الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژی‌ها برای شرکت‌های صنعتی فعال در عرصه بازار کودک [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 179-204]
  • سهرابی، شهلا تاثیر ویژگی‌های هوش‌تجاری بر رقابت‌پذیری شرکت‌ها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسب‌وکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]

ش

  • شاه بندرزاده، حمید طراحی سیستم استنتاج فازی چندسطحی به منظور سنجش توانمندی استراتژیک، مورد مطالعه: سازمان شهرداری [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 137-157]

ص

  • صافی، حسین تبیین مدل چابکی فرآیند در توسعه استراتژیهای تولیدمحصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 43-62]
  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید شناسایی و تعیین ریسک‌های موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکت‌های منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
  • صفدری رنجبر، مصطفی شناسایی استراتژی‌های کسب‌وکار جهت مواجهه با عدم‌قطعیت‌های محیطی: مطالعه‌ای مروری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 164-145]
  • صنوبر، ناصر تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیت‌رقابتی و تعدیل‌گری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]

ع

  • عبداللهی، علی ارائه الگویی به منظور انتخاب استراتژی قیمت‌گذاری مبتنی بر تخفیف در بازاریابی (مطالعه موردی در یک فروشگاه زنجیره‌ای) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 198-185]
  • عبدلی محمدآبادی، طیبه تبیین و تحلیل جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعه قابلیت‌های پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:‌کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
  • عزیزی، شهریار فراترکیب عوامل موثر بر انگیزه‌های هم‌آفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
  • علی پور، سیما تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]
  • علی خاصی، اکرم بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجی-گری اجرای اثربخش استراتژی‌های بازاریابی صادراتی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 115-136]

غ

  • غمخواری، سیده معصومه بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]

ف

  • فارسیجانی، حسن شناسایی استراتژی‌ها و رتبه‌بندی ابزارهای تولید ناب برای دستیابی به تولید در کلاس جهانی با رویکرد تئوری خاکستری فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 98-79]
  • فاریابی، محمد تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیت‌رقابتی و تعدیل‌گری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]
  • فتاحی، محمدعظیم چالش‌ها و فرصت‌های صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
  • فتحی، فاطمه بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]
  • فروزنده، محمدرضا طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بین المللی برای استارت آپ های خدمات بانکی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
  • فلاح پور، مجتبی شناسایی و تعیین ریسک‌های موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکت‌های منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
  • فلاح لاجیمی، حمیدرضا شناسایی و تعیین ریسک‌های موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکت‌های منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
  • فیض، داوود تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]

ق

  • قره چه، منیژه فراترکیب عوامل موثر بر انگیزه‌های هم‌آفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
  • قلی‌زاده، محمدرضا تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیت‌رقابتی و تعدیل‌گری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]

ک

  • کردنائیج، اسدالله مفهوم‌سازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]

م

  • محمدی، نسا واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی داده‌بنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]
  • مرتضوی، مهدی بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر مفهوم‌سازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
  • مقبل، عباس شناسایی شاخص‌های قابلیت‌های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخص‌ها با استفاده از میک‌مک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
  • ملایی، الهه بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ناسایی پیشامدها و پیامدهای تردید سبز (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان شرکت الماس سبز خزر) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 205-227]

ن

  • نعامی، عبدالله مرور سیستماتیک و راهبردی اثر بخشی دی ان ای برند بر اصالت برند با استفاده از رویکرد فراتحلیل [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 28-15]
  • نعمتی زاده، سینا تبیین مدل چابکی فرآیند در توسعه استراتژیهای تولیدمحصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 43-62]
  • نیک نژاد، بیتا طراحی الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژی‌ها برای شرکت‌های صنعتی فعال در عرصه بازار کودک [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 179-204]

و

  • ورمقانی، مریم ناسایی پیشامدها و پیامدهای تردید سبز (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان شرکت الماس سبز خزر) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 205-227]

ی

  • یدالهی فارسی، جهانگیر تبیین و تحلیل جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعه قابلیت‌های پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:‌کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]