آ
-
آبرومندی، فرهنگ
بررسی توسعه قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک در ارتقاء عملکرد شرکتها (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی استان تهران) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 144-129]
-
آذر، عادل
شناسایی شاخصهای قابلیتهای خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخصها با استفاده از میکمک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
ا
-
ابراهیمی، مرضیه
فراترکیب عوامل موثر بر انگیزههای همآفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
-
احمدپور داریانی، محمود
تبیین و تحلیل جهتگیریهای استراتژیک در توسعه قابلیتهای پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
-
اخوان فر، امیر
طراحی الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژیها برای شرکتهای صنعتی فعال در عرصه بازار کودک [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 179-204]
-
استادی، بختیار
ارائه الگویی به منظور انتخاب استراتژی قیمتگذاری مبتنی بر تخفیف در بازاریابی (مطالعه موردی در یک فروشگاه زنجیرهای) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 198-185]
-
اسدی، علی
فراترکیب عوامل موثر بر انگیزههای همآفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
-
اسماعیل زاده، سید بهرنگ
شناسایی استراتژیهای کسبوکار جهت مواجهه با عدمقطعیتهای محیطی: مطالعهای مروری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 164-145]
-
اصغری نجیب، مریم
تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]
ب
-
بدیع زاده، علی
چالشها و فرصتهای صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
-
بنی اسدی، مهدی
مرور سیستماتیک و راهبردی اثر بخشی دی ان ای برند بر اصالت برند با استفاده از رویکرد فراتحلیل [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 28-15]
پ
-
پدرام، آیدین
بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]
ت
-
ترابی، محمدامین
بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
-
توکلی، سیما
تاثیر ویژگیهای هوشتجاری بر رقابتپذیری شرکتها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسبوکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]
ث
-
ثانوی فرد، رسول
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بین المللی برای استارت آپ های خدمات بانکی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
ج
-
جباری، حامد
طراحی سیستم استنتاج فازی چندسطحی به منظور سنجش توانمندی استراتژیک، مورد مطالعه: سازمان شهرداری [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 137-157]
-
جلالیون، ندا
شناسایی استراتژیها و رتبهبندی ابزارهای تولید ناب برای دستیابی به تولید در کلاس جهانی با رویکرد تئوری خاکستری فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 98-79]
-
جندقی، غلامرضا
شناسایی استراتژیهای کسبوکار جهت مواجهه با عدمقطعیتهای محیطی: مطالعهای مروری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 164-145]
ح
-
حمیدی زاده، علی
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بین المللی برای استارت آپ های خدمات بانکی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
-
حیدرزاده، کامبیز
چالشها و فرصتهای صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
-
حیدرزاده، کامبیز
واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی دادهبنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]
خ
-
خداداد حسینی، حمید
مفهومسازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
-
خداداد حسینی، سید حمید
تاثیر ویژگیهای هوشتجاری بر رقابتپذیری شرکتها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسبوکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]
-
خسروانجم، داود
شناسایی شاخصهای قابلیتهای خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخصها با استفاده از میکمک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
د
-
دادپور، مهدی
بررسی توسعه قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک در ارتقاء عملکرد شرکتها (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی استان تهران) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 144-129]
-
دیلمی عضدی، ارمان
مفهومسازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
ر
-
رجب زاده قطری، علی
شناسایی شاخصهای قابلیتهای خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخصها با استفاده از میکمک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
-
رحیمی نیک، اعظم
تبیین مدل چابکی فرآیند در توسعه استراتژیهای تولیدمحصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 43-62]
-
رسولی، نسرین
بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
-
رضایی دولت آبادی، حسین
بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی-گری اجرای اثربخش استراتژیهای بازاریابی صادراتی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 115-136]
ز
-
زارعی، عظیم
تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]
س
-
سخدری، کمال
تبیین و تحلیل جهتگیریهای استراتژیک در توسعه قابلیتهای پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
-
سرداری، احمد
بررسی توسعه قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک در ارتقاء عملکرد شرکتها (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی استان تهران) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 144-129]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی دادهبنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]
-
سعیدی، پرویز
طراحی الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژیها برای شرکتهای صنعتی فعال در عرصه بازار کودک [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 179-204]
-
سهرابی، شهلا
تاثیر ویژگیهای هوشتجاری بر رقابتپذیری شرکتها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسبوکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]
ش
-
شاه بندرزاده، حمید
طراحی سیستم استنتاج فازی چندسطحی به منظور سنجش توانمندی استراتژیک، مورد مطالعه: سازمان شهرداری [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 137-157]
ص
-
صافی، حسین
تبیین مدل چابکی فرآیند در توسعه استراتژیهای تولیدمحصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 43-62]
-
صفایی قادیکلایی، عبدالحمید
شناسایی و تعیین ریسکهای موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکتهای منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
-
صفدری رنجبر، مصطفی
شناسایی استراتژیهای کسبوکار جهت مواجهه با عدمقطعیتهای محیطی: مطالعهای مروری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 164-145]
-
صنوبر، ناصر
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیترقابتی و تعدیلگری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]
ع
-
عبداللهی، علی
ارائه الگویی به منظور انتخاب استراتژی قیمتگذاری مبتنی بر تخفیف در بازاریابی (مطالعه موردی در یک فروشگاه زنجیرهای) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 198-185]
-
عبدلی محمدآبادی، طیبه
تبیین و تحلیل جهتگیریهای استراتژیک در توسعه قابلیتهای پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
-
عزیزی، شهریار
فراترکیب عوامل موثر بر انگیزههای همآفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
-
علی پور، سیما
تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]
-
علی خاصی، اکرم
بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی-گری اجرای اثربخش استراتژیهای بازاریابی صادراتی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 115-136]
غ
-
غمخواری، سیده معصومه
بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
ف
-
فارسیجانی، حسن
شناسایی استراتژیها و رتبهبندی ابزارهای تولید ناب برای دستیابی به تولید در کلاس جهانی با رویکرد تئوری خاکستری فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 98-79]
-
فاریابی، محمد
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیترقابتی و تعدیلگری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]
-
فتاحی، محمدعظیم
چالشها و فرصتهای صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
-
فتحی، فاطمه
بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]
-
فروزنده، محمدرضا
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بین المللی برای استارت آپ های خدمات بانکی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
-
فلاح پور، مجتبی
شناسایی و تعیین ریسکهای موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکتهای منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
-
فلاح لاجیمی، حمیدرضا
شناسایی و تعیین ریسکهای موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکتهای منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
-
فیض، داوود
تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]
ق
-
قره چه، منیژه
فراترکیب عوامل موثر بر انگیزههای همآفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
-
قلیزاده، محمدرضا
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیترقابتی و تعدیلگری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]
ک
-
کردنائیج، اسدالله
مفهومسازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
م
-
محمدی، نسا
واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی دادهبنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]
-
مرتضوی، مهدی
بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
مفهومسازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
-
مقبل، عباس
شناسایی شاخصهای قابلیتهای خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخصها با استفاده از میکمک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
-
ملایی، الهه
بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
ناسایی پیشامدها و پیامدهای تردید سبز (مورد مطالعه: مصرفکنندگان شرکت الماس سبز خزر) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 205-227]
ن
-
نعامی، عبدالله
مرور سیستماتیک و راهبردی اثر بخشی دی ان ای برند بر اصالت برند با استفاده از رویکرد فراتحلیل [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 28-15]
-
نعمتی زاده، سینا
تبیین مدل چابکی فرآیند در توسعه استراتژیهای تولیدمحصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 43-62]
-
نیک نژاد، بیتا
طراحی الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژیها برای شرکتهای صنعتی فعال در عرصه بازار کودک [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 179-204]
و
-
ورمقانی، مریم
ناسایی پیشامدها و پیامدهای تردید سبز (مورد مطالعه: مصرفکنندگان شرکت الماس سبز خزر) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 205-227]
ی
-
یدالهی فارسی، جهانگیر
تبیین و تحلیل جهتگیریهای استراتژیک در توسعه قابلیتهای پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد