You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین
حسین وظیفه دوست، هانیه میرمیران
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اولویت‌بندی راهبرد‌ها در تجارت الکترونیکی (در سایت‌های تخفیف اینترنتی در ایران)
ناصر حمیدی، احمد راه چمنی، سمیرا سادات مرتضوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مقایسه‌ای میزان تأثیر جاذبه‌های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت‌به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت‌به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز)
مرضیه هاشمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند
جیران محمدی ، عبدالهادی درزیان عزیزی، اسلام فاخر، نسرین کافی کنگ
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان با تأکید بر نقش واسطه‌گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد‌مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز)
نجمه توکل، احمد سرداری ، مصطفی قاضی‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران
میثم شفیعی رود پشتی ، سیدحمید خداداد حسینی، اسداله کردنائیج، محمود محمدیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی انگیزه‌های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران)
میثم شیرخدایی، سعید رضایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb