You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین
حسین وظیفه دوست، هانیه میرمیران *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اولویت‌بندی راهبرد‌ها در تجارت الکترونیکی (در سایت‌های تخفیف اینترنتی در ایران)
ناصر حمیدی، احمد راه چمنی، سمیرا سادات مرتضوی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مقایسه‌ای میزان تأثیر جاذبه‌های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت‌به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت‌به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز)
مرضیه هاشمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند
جیران محمدی *، عبدالهادی درزیان عزیزی، اسلام فاخر، نسرین کافی کنگ
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان با تأکید بر نقش واسطه‌گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد‌مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز)
نجمه توکل، احمد سرداری *، مصطفی قاضی‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران
میثم شفیعی رود پشتی *، سیدحمید خداداد حسینی، اسداله کردنائیج، محمود محمدیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی انگیزه‌های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران)
میثم شیرخدایی، سعید رضایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue




کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb