You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه
فاطمه السادات مدنی، سید حمید خدادادحسینی *، اسدا... کردنائیج، اصغر مشبکی اصفهانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر احساسات منفی مصرف‌کنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها
سیدمحمد طباطبایی نسب *، معصومه آبیکاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی و اعتبارسنجی الگوی تبلیغات الکترونیک فرش درتهران
ناصر یزدانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مطالعه راهبرد‌های قیمت‌گذاری و رابطه‌ی آن با قابلیت‌های بازاریابی در شرکتهای تولیدی
رضا شافعی *، پرویز کفچه، فاتح داروند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ‌های مصرف‌کنندگان
فرزانه احمدوند *، احمد سرداری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری
عظیم زارعی، داود فیض *، نگین معصومی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue




کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb