You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال)
مرتضی فائزی *، حسین نوروزی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی
سید نجم الدین موسوی، امیر هوشنگ نظرپوری، عبداله ساعدی *، علی شریعت نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجزیه و تحلیل موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش مدل‌سازی ساختاری- تفسیری (ISM)
رضا امیدوار، احمد سرداری، ناصر یزدانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه
آمنه خدیور، پروشات حامدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی و استخراج مولفه‌های پیشران خرید آنی با استفاده از روش "فراترکیب"
عظیم زارعی *، حسین بلوچی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده برروی شهرت سازمان
احمد راه چمنی، کامیار کاوسی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue




کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb