You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML پیشایندها و پسایندهای رفتار خرید ناگهانی: تعیین اولویت‌ها و ارائه مدل با استفاده از روش ترکیبی دلفی و دیمتل
خانم منیژه بحرینی زاد ، خانم مطهره حسینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ویژگی‌های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین
خانم مریم خاکی ، دکتر عبدالحسین کرمپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تاثیر عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد نوآورانه از طریق راهبرد محوری صادراتی - مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی استان بوشهر
مجید اسماعیل پور ، فرشاد آرام
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تاثیرتاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد)
دکتر ابوالحسن حسینی ، دکتر میثم شیرخدایی، مائده نامور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی الگوی رفتار مشتریان شرکتی و ارتباط آن استراتژی های بانکداری شرکتی در صنعت بانکداری ایران
محمد رحیم اسفیدانی ، مسعود کیماسی، احمد روستا، محمد اراکی تبار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند
خانم مینا افراسیابی ، دکتر اصغر مشبکی، دکتر فرشته منصوری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه)
حسین نوروزی ، مهدی طیب زاده، علی شجاع
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر هوش بازاریابی و هوش کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی در صنعت توزیع دارو با در نظرداشتن نقش تعدیلگر هوش رقابتی
بهناز خوش طینت ، ابولفضل شاه آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML جلوگیری از افول عملکرد برند با تأکید بر نقش مسئولیت اجتماعی
امین کهیاری حقیقت، داود فیض ، عادل آذر، عظیم‌اله زارعی، زهره دهدشتی‌شاهرخ
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
حمید ایزدی ، فخریه حمیدیان پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb