یکی از صفحات را انتخاب کنید:

نشریه علمی راهبردهای بازرگانی
عنوان نشریه: راهبردهای بارزگانی
توالی انتشار: دوفصلنامه (2 شماره در سال)
تاریخ شروع انتشار: 1382
نوع انتشار: الکترونیکی
زبان انتشار متن کامل مقالات: فارسی
زبان انتشار چکیده مقالات: فارسی و انگلیسی
تاریخچه و تغییرات انتشار: - از 1382 تا 1389 انتشار با عنوان «دانشور رفتار» و به صورت دوماهنامه
- از 1390 به بعدا انتشار با عنوان «راهبردهای بازرگانی» و به صورت دوفصلنامه
شاپای الکترونیکی: 23454784
اعتبار و رتبه علمی نشریه: از 1 خرداد 1380 دارای اعتبار علمی - پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
اهداف و محورهای موضوعی نشریه: انتشار مقالات تخصصی در حوزه‌های مدیریت استراتژیک
نوع مقالات قابل انتشار: پژوهشی
صاحب امتیاز و ناشر: دانشگاه شاهد
مدیر مسئول و سردبیر: دکتر رسول روشن چسلی
کارشناس امور اجرایی: مهدی دادپور
اعضای هیات تحریریه نشریه: مشاهده اعضای هیات تحریریه نشریه
اصول اخلاقی نشریه: براساس اصول کمیته بین‌المللی اخلاق نشر) (Cope) اطلاعات بیشتر)
فرمت متن کامل مقالات: PDF
نحوه دسترسی به متن کامل مقالات: به صورت دسترسی آزاد (Open Access)
نوع مجوز دسترسی به متن کامل مقالات: به صورت «اختیار - غیر تجاری) (CC-BY-NC) (اطلاعات بیشتر)
نوع داوری مقالات: داوری توسط همتایان علمی (Peer-Review) و به صورت دوسو مخفی (Double Blind)
نرم‌افزار مشابهت‌یاب مقالات: خدمات کراس چک یکتاوب
پایگاه‌های نمایه‌کننده نشریه: مشاهده پایگاه‌های نمایه‌کننده نشریه
وبسایت نشریه: http://cs.shahed.ac.ir/index.php?sid=1&slc_lang=fa
نشانی پست الکترونیکی نشریه: cshttp://cpap.shahed.ac.ir/files/0allsites/images/em_sign.pngshahed.ac.ir
تماس با نشریه: مشاهده اطلاعات تماس
 


دفعات مشاهده: 1084 بار   |   دفعات چاپ: 157 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb