1. فایل کامل مقالات

2. طراحی و تبیین الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهره‌وری سازمان‌های دولتی (فرهنگ‌ساز) جمهوری اسلامی ایران

صفحه 1-22

محمدسعید تسلیمی؛ محمدابراهیم سنجقی؛ مصطفی ایزدی


3. رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA

صفحه 23-38

عادل آذر؛ فرهاد وفایی


4. بررسی ارتباط بین ریسک مبتنی بر اطلاعات حسابداری و ریسک مبتنی بر اطلاعات بازار شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (1378-1384)

صفحه 39-56

محمدجواد شیخ؛ طاهر پرکاوش


5. پیش‌بینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبت‌های P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 57-70

رضا تهرانی؛ روح‌اله رهنما فلاورجانی


6. برنامه‌ریزی سطح تولید: رویکرد بهبود بهره‌وری بر اساس مدل‌های کنترل‌کننده R2R

صفحه 71-78

مهدی کرباسیان؛ رضا برادران کاظم‌زاده


7. بررسی نقش، اهمیت و کاربرد دانش جدید مالی در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 79-90

سیدجلال صادقی‌شریف؛ محمدجواد شیخ


8. بررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی

صفحه 91-102

میرعلی سیدنقوی؛ محمدمهدی بحرالعلوم


9. ارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری‌ سبک‌های رهبری تحول‌آفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی استان گلستان)

صفحه 103-120

سید رضا سید جوادین؛ حمیدرضا یزدانی؛ حمزه رایج


10. تأثیر ویژگی‌های شرکت در بقای شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط

صفحه 121-136

مهرداد مدهوشی؛ غفار تاری


11. عوامل حیاتی سازمانی در اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

صفحه 137-154

بابک سهرابی؛ امیر خانلری


12. بررسی رابطه همبستگی بین نسبت جاری و شاخص فراگیر نقدینگی در شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 155-168

محمدجواد شیخ؛ مهدی دهقان‌هراتی


13. تخصیص بهینه منابع به کمک شبیه‌سازی

صفحه 169-184

جاوید آزمون؛ سعید صفری


14. طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمان‌های فرهنگی کشور

صفحه 185-208

غلامحسین نیکوکار؛ وجه‌الله قربانی‌زاده؛ علی نجات‌بخش اصفهانی


15. چهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینه‌ها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی

صفحه 209-220

محمدحسین آرمان؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ اکرم بتوخته؛ اعظم جلیلی


16. وزن‌دهی نیازمندی‌های طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای- ارائه یک رویکرد فازی

صفحه 221-236

بیژن نهاوندی؛ عادل آذر؛ عباس مقبل‌باعرض؛ نوید جعفری نژاد؛ رضا فرهی


17. انتخاب مدل مناسب برنامه‌ریزی تولید برای صنعت سیم و کابل

صفحه 237-249

محمدرضا مهرگان؛ عالیه کاظمی؛ امین کامیاب مقدس


18. کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه‌ی موردی: گروه‌بندی مشتریان بانک کشاورزی)

صفحه 249-262

طهمورث حسن‌قلی‌پور؛ مهدی میری


19. ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان‌های دولتی: تبیین نقش متغیر مداخله‌گر رضایتمندی شهروندان

صفحه 263-292

حسن دانایی فرد


20. تحول فرهنگ مدیریت دولتی از فرهنگ بوروکراتیک به فرهنگ کارآفرینانه (مطالعه موردی: ستاد مرکزی وزارت نیرو)

صفحه 293-310

سید محمد مقیمی


21. اولویت‌بندی عوامل مهم در انگیزش نیروی انسانی با استفاده از فن فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در شرایط عدم‌اطمینان (مطالعه موردی شرکت الیاف)

صفحه 311-324

مجید صفرجوهری؛ علی رضائیان؛ حمید عابدزاده عطار


22. رابطه بین نسبت قیمت به سود با ریسک سیستماتیک و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 325-338

محمود یحیی‌زاده‌فر؛ روح‌اله حجابی


23. بررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو به‌عنوان مکانیزم جایگزین

صفحه 339-350

داریوش دموری؛ داریوش فرید؛ علی‌رضا مستاجران


24. استفاده از روش‌های پرامیتی در رتبه‌بندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت

صفحه 351-367

رضا برادران کاظم زاده؛ محمد اقدسی؛ امیر البدوی؛ مجید بهزادیان


25. بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سال‌های 1378تا 1383

صفحه 369-380

مصطفی قاضی‌زاده؛ عبدالرّضا بیگی‌نیا؛ حسین عباسی‌اسفنجانی


26. ارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمان‌های آموزشی و فرهنگی ایران

صفحه 381-390

میرعلی سیدنقوی


27. تحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران

صفحه 391-402

میثم لطیفی؛ اصغر مشبکی


28. شناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشه‌ای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی

صفحه 403-418

منصور مومنی؛ محمدرضا لعلی چشمه؛ سروش نالچیگر


29. رهبری آینه فرهنگ و شخصیت (بررسی رابطه‌ی بین سبک رهبری، فرهنگ سازمانی و شخصیت در سازمان‌های شهرستان کاشان)

صفحه 419-442

محمد عقیقی


30. بررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت)

صفحه 443-462

مهدی بشیری؛ احمد سرداری؛ مهدی جنیدی