1. ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو)

صفحه 1-14

منیژه بحرینی‌زاد؛ مجید اسماعیل پور؛ مسعود حراقی


2. بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرف‌کننده نسبت به برند

صفحه 15-28

مجید اسماعیل‌پور؛ فرشاد آرام


3. بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی‌مشهد)

صفحه 29-44

آیدا پارسا؛ ساحل فرخیان


4. بررسی تأثیر استراتژی کسب‌وکار، بخشندگی و پویایی محیطی بر عملکرد بازاریابی؛ تبیین نقش ممیزی بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدکننده دارویی)

صفحه 45-56

مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عاطفه شعبانی


5. مفهوم‌پردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکت‌های هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک

صفحه 57-76

محمد طالاری؛ سید حمید خدادادحسینی؛ اسداله کردنائیج؛ عادل آذر


6. بررسی رابطه‌ی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء)

صفحه 77-90

مهدیه بیاتی صداقت؛ احمد سرداری؛ ناصر یزدانی