Journal archive for Google Scholar Robot!

Business Strategies

دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی



Volume 2, Number 3 (2014-9)


Identification of Advertisement Message Delivery Motivations in Virus Marketing (Case Study: University of Mazandaran)
شناسایی انگیزه‌های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designation of Sustainable Marketing Fulfillment Model of Iranian Automobile Industry
طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Surveying the Effect of Electronic Bank-ing Acceptation Factors on Mouth-to-mouth Advertisement with Emphasis on the Intermediation Role of Satisfaction and Customers’ Loyalty (Case Study: Branches of Eghtesad Novin Bank in Shi-raz)
بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان با تأکید بر نقش واسطه‌گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد‌مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Surveying the Influence of Brand Charac-teristics Conformity, Perceived Quality, and Brand View on Loyalty to Brand
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparative Survey of Irancell and Hamrah-e-Avval TV Advertisement At-tractions Influences on Viewpoint toward Brand and Viewpoint toward Advertise-ment (Case Study: Students Using Cell-phone in Shiraz)
بررسی مقایسه‌ای میزان تأثیر جاذبه‌های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت‌به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت‌به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prioritization of Strategies in Electronic Commerce (in Iranian Internet Discount Offering Websites)
اولویت‌بندی راهبرد‌ها در تجارت الکترونیکی (در سایت‌های تخفیف اینترنتی در ایران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Surveying the Factors Influencing New Product Fancy Purchase with Low In-volvement
عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles