Journal archive for Google Scholar Robot!

Business Strategies

دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی



Volume 2, Number 4 (2015-3)


An Investigation Of The Effective Factors On Consumers' Intention To Use Internet Reservation System in Hotel Industry (Case Study: Shiraz Hotels)
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Surveying The Effect Of Brand Equity On Consumers’ Responses
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ‌های مصرف‌کنندگان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Study of Pricing Strategies and Their Re-lation to Marketing Capabilities in Indus-trial Companies
مطالعه راهبرد‌های قیمت‌گذاری و رابطه‌ی آن با قابلیت‌های بازاریابی در شرکتهای تولیدی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Investigation and Validation of E-Advertising Model of Carpet in Tehran
بررسی و اعتبارسنجی الگوی تبلیغات الکترونیک فرش درتهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Surveying the Effect of Cognitive Distor-tions on Negative Emotions Of Consumer Toward Brands and Their Behavioral At-titudes
بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر احساسات منفی مصرف‌کنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing a Model Of Customer Excel-lence Process In Banking and Insurance Services Sector
طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles