Journal archive for Google Scholar Robot!

Business Strategies

دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی



Volume 2, Number 5 (2015-9)


Surveying Influence of Organization’s So-cial Responsibility and Consumer’s Trust Aspects on Organization’s Reputation
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده برروی شهرت سازمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identification and extraction of components using the method of propulsion impulse buying
شناسایی و استخراج مولفه‌های پیشران خرید آنی با استفاده از روش "فراترکیب"
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Providing Synthetic Data Mining Model Using Association Rules and Clustering for Determining Discounting Strategy (Case Study: Pegah Distribution Co.)
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Analysis of Green Supply Chain Man-agement Obstacles Using Interpretive-Structural Modeling (ISM)
تجزیه و تحلیل موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش مدل‌سازی ساختاری- تفسیری (ISM)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Surveying the Impact of Customer Value Co-creation Behavior on Provision of In-novative Services inside the Organization: Describing Citizenship Behavior and Col-laborative Behavior Role
بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Investigation of the Effective Factors on Consumers’ Tendency to Purchase from Virtual Shops (Case Study: Alldigital Virtual Shop)
بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles