Journal archive for Google Scholar Robot!

Business Strategies

دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی



Volume 2, Number 6 (2016-3)


Examine and Ranking of Affecting Factors on Operational Risk at the Bank's Electronic Banking in Housing Bank (Case Study: Bank Branches in the Province of Lorestan)
بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثربرریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن در استان لرستان)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigation on the Effects of Market-Oriented on the Performance of Exports: The Study of Manufacturers and Exporters of Customs in Bushehr
تحقیقی درباره تأثیر بازار محوری بر عملکرد صادرات : مطالعه شرکت‌های تولیدکننده و صادرکننده از گمرکات استان بوشهر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identify Factors Affecting the Exports and Imports of NAM Member Countries with Emphasis on Institutional Governance Index
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

To Recognize the Limiting Factors Affecting the Export of Technology-Based Goods
شناسایی عوامل محدودکننده موثر بر صادرات کالاهای فنآور محور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigate the Relationship between Consumer Personality Congruence with the Brand, Brand Identity and Post-Purchase Behavioral Intentions
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرف‌کننده با برند، هویت پذیری مصرف‌کننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Personality Pessimism, Mental Anxiety, and Need to Recognize and Moral Beliefs of Customers on The Different Levels of Cynicism and Brand Support
تأثیر بدبینی شخصیّتی، تشویش ذهنی، نیاز به شناخت و باورهای اخلاقی مشتریان بر سطوح مختلف بدبینی و حمایت از برند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles