Journal archive for Google Scholar Robot!

Business Strategies

دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی



Volume 2, Number 7 (2016-9)


Surveying Influence of Competitive Intel-ligence on SMEs Competitiveness (Case Study: Food Industries in Tehran Prov-ince)
بررسی و مقایسه تأثیر هوشمندی رقابتی بر رقابت‌پذیری شرکت‌های زودبازده با یکدیگر (SMEs)، (مطالعه موردی: صنایع غذایی در استان تهران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Studying Influence of Market Orientation on Market Function of SMEs with Media-tion of Innovation Capabilities
مطالعه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری قابلیت‌های نوآوری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Surveying Influence of Company’s Mar-ket-orientation on Stakeholders’ Created Value in Tehran Stock Exchange
بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Providing a Model for Measurement and Structuring the Vari-ables Influencing Purchaser-Supplier Relations Using Dematel Technique in Fuzzy Environment
ارائه مدلی برای سنجش و ساختاردهی به متغیرهای اثرگذار در روابط خریدار – تأمین‌کننده با استفاده از تکنیک دی‌متل در محیط فازی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Surveying Influence of Tendency to Value Co-creation on Organizational Innovation and Learning (Case Study: Yazd Science Park)
بررسی تأثیر تمایل به هم‌خَلقی ارزش بر یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Influence of Consumer’s materialism on Scrupulous Purchase, Sudden Purchase, and Incorrect Use of Credit Card
تأثیر مادی‌گرایی مصرف‌کننده بر خرید وسواسی، خرید ناگهانی و استفاده نادرست از کارت اعتباری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles