برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی بانک تجارت شیراز) (10969 دریافت)
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته بازاریابی رابطه مند(ERM) ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت) (10434 دریافت)
رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA (8423 دریافت)
تبیین رابطه سیستمهای اطلاعاتی (IS) و فرآیند تصمیم گیری مدیران میانی نظام بانکداری خصوصی ( مورد مطالعه : بانک سامان ) (7946 دریافت)
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ‌های مصرف‌کنندگان (6589 دریافت)
بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) (6341 دریافت)
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند (5918 دریافت)
برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و انتخاب استراتژی مناسب با استفاده از تکنیک AHP (شرکت لوله‌سازی اهواز) (5491 دریافت)
شناسایی متغیرها و نسبت‌های مؤثر در اندازه‌گیری کارایی شعب بانک (5409 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بواسطه ارزش ادراک شده خدمات [مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافری رجا] (5343 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران (5332 دریافت)
بررسی اثر پذیرش فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان (4594 دریافت)
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر چابکی شرکت‌های کوچک و متوسط (4545 دریافت)
نقش سرمایه فکری در ایجاد مزیت رقابتی (4540 دریافت)
بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر عملکرد کارکنان در استانداری اصفهان و ارائه یک الگوی جامع (4469 دریافت)
بررسی عوامل مؤثر بر ماندگاری سازمانی نیروی انسانی (4376 دریافت)
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه (4329 دریافت)
بررسی اثر تغییرات نرخ تسعیر ارز و تورم بر بازدهی سهام شرکتهای فعال در صنعت روغن نباتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (4255 دریافت)
بررسی تأثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان نمونه بخش صنعت در سال‌های 84-1379 (4228 دریافت)
روشی برای بهبود ناسازگاری فرایند تحلیل سلسله مراتبی (3993 دریافت)
عوامل مؤثر بر شاخص قیمت سهام (3970 دریافت)
تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافری رجاء) (3918 دریافت)
بررسی موانع و مشکلات استقرار نظام ‌اطلاعاتی مدیریت: مورد مطالعه در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان (3897 دریافت)
تبیین رابطه بین هوش عاطفی و سبک تصمیم گیری مدیران (3852 دریافت)
مدل‌سازی پویایی‌های سیستم صف با استفاده از رویکرد پویایی سیستم (3756 دریافت)
استراتژی تحول در بخش دولتی ایران (3681 دریافت)
تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان (3521 دریافت)
رابطه‌ رضایت شغلی با تعهد سازمانی در کارکنان آموزش‌ و پرورش (3385 دریافت)
تأثیر ادراک کارکنان از عدالت سازمانی بر هویت سازمانی آنان (3382 دریافت)
کاربرد نسبت‌های صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (3342 دریافت)
بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری (3311 دریافت)
بررسی میزان اثربخشی آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان بنیاد شهید (3280 دریافت)
طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمان‌های فرهنگی کشور (3251 دریافت)
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی (3246 دریافت)
پیش فرض ها و ارزش های فرهنگ سازمانی اسلامی: پژوهشی در چارچوب مدل فرهنگ سازمانی شاین (3221 دریافت)
بررسی رابطه روش‌های ارزیابی عملکرد با بهبود عملکرد کارکنان (3096 دریافت)
تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) (3020 دریافت)
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان (2940 دریافت)
ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان‌های دولتی: تبیین نقش متغیر مداخله‌گر رضایتمندی شهروندان (2938 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازمانی در شرکت گاز استان فارس (2913 دریافت)
ارائه مدل ساختاری چابکی، مزیت رقابتی، و عملکرد سازمان‌های تولیدی ایران (2871 دریافت)
بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران (2791 دریافت)
مدل‌سازی ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از سیستم‌های خبره (2756 دریافت)
رابطه بین سبک‌های رهبری مدیران و تنیدگی روانی ناشی از شغل کارکنان با تأکید بر گونه‌های شخصیتی (2728 دریافت)
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر میزان وفاداری مشتریان (2723 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده بورس تهران (2713 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر بازده غیر عادی کوتاه مدت شرکتهای تازه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (2709 دریافت)
ارایه مدل مفهومی برای پذیرش ERP در شرکت ها ی کوچک و متوسط (SMEs) (2687 دریافت)
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی از دیدگاه کارکنان (مورد مطالعه: وزارت صنایع) (2667 دریافت)
بررسی رابطه میان تنش‌های سازمانی و تمایل کارکنان به ترک خدمت در سازمان‌های دولتی (2626 دریافت)
شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر در تشکیل شرکت های هلدینگ در جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه مدیران (2591 دریافت)
تدوین و تحلیل مولفه‌های برون‌سپاری در بخش دولتی (2575 دریافت)
مطالعه راهبرد‌های قیمت‌گذاری و رابطه‌ی آن با قابلیت‌های بازاریابی در شرکتهای تولیدی (2570 دریافت)
مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و دولتی (2560 دریافت)
بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی (2509 دریافت)
بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های صادراتی ایرانی در بازارهای آسیای میانه و ارائه راهکارهای مناسب جهت افزیش سهم بازار (2509 دریافت)
بررسی عوامل زیرساختی مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران (2474 دریافت)
رابطه بین معنویت در کار و توانمندسازی کارکنان (2472 دریافت)
مدل سیستمی اثربخشی کار تیمی در سیستم بانکی (مورد مطالعه بانک کشاورزی ج.ا.ا) (2451 دریافت)
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری (2428 دریافت)
رتبه بندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی و بررسی رابطه آن با بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران (2378 دریافت)
بررسی ارتباط بین ریسک مبتنی بر اطلاعات حسابداری و ریسک مبتنی بر اطلاعات بازار شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (1378-1384) (2349 دریافت)
ارائه مدل تعیین میزان مخارج سرمایه‌ای در شرکت‌های پذیرفته شده در سازمان بورس اوراق بهادار تهران‌با استفاده‌از اطلاعات حسابداری (2345 دریافت)
تبیین شاخص‌های مهارت ارتباطی مدیران و نقش آن در رضایت شغلی کارکنان (2341 دریافت)
کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه‌ی موردی: گروه‌بندی مشتریان بانک کشاورزی) (2326 دریافت)
بررسی رضایت شغلی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان لرستان* (2318 دریافت)
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و توانمندسازی روان شناختی کارکنان (مطالعه موردی: استانداری قم) (2309 دریافت)
طراحی مدل‌ بهبود بهره‌‌وری با تأکید بر نقش فناوری اطلاعات (2298 دریافت)
تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش (مورد مطالعه: وزارت صنایع و معادن) (2274 دریافت)
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی در مراکز علمی - پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری‌ در شهر تهران (2262 دریافت)
تئوری شایسته‌سالاری مدیریتی بر مبنای استراتژی تئوری داده- بنیاد: برداشتی از نهج‌البلاغه (2252 دریافت)
بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال) (2251 دریافت)
مطالعه زمان استاندارد انجام خدمات توسط مأمورین مؤظف در قطارهای مسافری ایران(با رویکرد افزایش بهره‌وری) (2189 دریافت)
ارزیابی وضعیت مدیریت برون-سپاری مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت تبریز (2163 دریافت)
اثر انواع استخدام بر بهره‌وری نیروی انسانی: مطالعه موردی دروزارت نفت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (2149 دریافت)
تحلیل مدیریت ریسک عملیاتی نظام بانکداری الکترونیک با استفاده از رویکرد خودارزیابی (جامعه مطالعه، یک بانک دولتی ) (2147 دریافت)
آسیب‌شناسی اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع در سازمان‌های دولتی (مطالعه موردی سازمان‌های دولتی شهر قم) (2146 دریافت)
طراحی سیستم تصمیم‌گیرنده خبره در برنامه‌ریزی شغلی کارکنان سیستم بانکی (2142 دریافت)
بررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) (2130 دریافت)
ارائه و تبیین مدل انگیزشی مبتنی بر معنویت کارکنان (2117 دریافت)
طـراحی مـدل تـصمیم‌گیری چند شاخصه فازی برای انتخاب مدیران (2105 دریافت)
مدیریت ریسک اعتباری در نظام بانکی رویکرد مقایسه ای تحلیل پوششی داده ها و شبکه عصبی (2082 دریافت)
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده برروی شهرت سازمان (2078 دریافت)
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها (مطالعه موردی: اداره کل مالیات غرب استان تهران) (2029 دریافت)
مدلی برای تصمیم برون‌سپاری در بانک صنعت و معدن (تأمین و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز) (2028 دریافت)
بررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی (2022 دریافت)
شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی (2014 دریافت)
طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه (2011 دریافت)
مقایسه پارامتریک مرزهای کارایی مدل های مدیریت ریسک مارکویتز، ارزش در معرض ریسک و ارزش در معرض ریسک احتمالی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی تبرید شبیه سازی شده در بورس اوراق بهادار تهران (2009 دریافت)
مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه ایران و ارائه یک الگوی مطلوب (2006 دریافت)
اندازه‌گیری رقابت‌پذیری زنجیره‌های تأمین با رویکرد فازی (1978 دریافت)
بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران بر مبنای مدل معادلات ساختاری (1977 دریافت)
ارائه مدلی برای سنجش خلاقیت در سازمان (1975 دریافت)
الگوی روابط بین رضایت شغلی و تعهد سازمانی با فرسودگی هیجانی، تمایل به ترک خدمت و رفتارهای انحرافی (1968 دریافت)
فایل کامل مقالات (1954 دریافت)
تحقیقی پیرامون شکل ضعیف کارایی در بازارهای نوظهور: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران (1935 دریافت)
بررسی رابطه روش‌های تأمین‌ مالی (منابع خارجی) و بازده و قیمت سهام شرکت‌های بورس تهران (1926 دریافت)
طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران (1867 دریافت)
به کارگیری مدیریت جریان ارزش در بهبود فرآیند تولید(مطالعه موردی خط مونتاژ مانیتور شرکت مادیران) (1828 دریافت)
محاسبه ریسک با معیار تسلط تصادفی و مقایسه آن با سایر معیارهای متداول در بورس اوراق بهادار تهران (1817 دریافت)
جمع کل آمار: 552093

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb