برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته بازاریابی رابطه مند(ERM) ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت) (7808 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی بانک تجارت شیراز) (7139 دریافت)
رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA (5133 دریافت)
تبیین رابطه سیستمهای اطلاعاتی (IS) و فرآیند تصمیم گیری مدیران میانی نظام بانکداری خصوصی ( مورد مطالعه : بانک سامان ) (4186 دریافت)
بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) (3864 دریافت)
بررسی اثر تغییرات نرخ تسعیر ارز و تورم بر بازدهی سهام شرکتهای فعال در صنعت روغن نباتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (3423 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بواسطه ارزش ادراک شده خدمات [مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافری رجا] (3153 دریافت)
برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و انتخاب استراتژی مناسب با استفاده از تکنیک AHP (شرکت لوله‌سازی اهواز) (3112 دریافت)
بررسی میزان اثربخشی آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان بنیاد شهید (3022 دریافت)
بررسی عوامل مؤثر بر ماندگاری سازمانی نیروی انسانی (2984 دریافت)
مدل‌سازی پویایی‌های سیستم صف با استفاده از رویکرد پویایی سیستم (2941 دریافت)
تبیین رابطه بین هوش عاطفی و سبک تصمیم گیری مدیران (2873 دریافت)
نقش سرمایه فکری در ایجاد مزیت رقابتی (2852 دریافت)
تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان (2697 دریافت)
رابطه‌ رضایت شغلی با تعهد سازمانی در کارکنان آموزش‌ و پرورش (2640 دریافت)
بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری (2640 دریافت)
تأثیر ادراک کارکنان از عدالت سازمانی بر هویت سازمانی آنان (2603 دریافت)
شناسایی متغیرها و نسبت‌های مؤثر در اندازه‌گیری کارایی شعب بانک (2550 دریافت)
بررسی موانع و مشکلات استقرار نظام ‌اطلاعاتی مدیریت: مورد مطالعه در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان (2547 دریافت)
کاربرد نسبت‌های صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (2537 دریافت)
استراتژی تحول در بخش دولتی ایران (2432 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازمانی در شرکت گاز استان فارس (2431 دریافت)
تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) (2419 دریافت)
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ‌های مصرف‌کنندگان (2402 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده بورس تهران (2364 دریافت)
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان (2325 دریافت)
بررسی تأثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان نمونه بخش صنعت در سال‌های 84-1379 (2316 دریافت)
روشی برای بهبود ناسازگاری فرایند تحلیل سلسله مراتبی (2275 دریافت)
بررسی رابطه روش‌های ارزیابی عملکرد با بهبود عملکرد کارکنان (2259 دریافت)
بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر عملکرد کارکنان در استانداری اصفهان و ارائه یک الگوی جامع (2249 دریافت)
مدل‌سازی ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از سیستم‌های خبره (2242 دریافت)
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر چابکی شرکت‌های کوچک و متوسط (2241 دریافت)
رابطه بین سبک‌های رهبری مدیران و تنیدگی روانی ناشی از شغل کارکنان با تأکید بر گونه‌های شخصیتی (2236 دریافت)
بررسی رابطه میان تنش‌های سازمانی و تمایل کارکنان به ترک خدمت در سازمان‌های دولتی (2199 دریافت)
ارائه مدل ساختاری چابکی، مزیت رقابتی، و عملکرد سازمان‌های تولیدی ایران (2189 دریافت)
تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافری رجاء) (2187 دریافت)
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر میزان وفاداری مشتریان (2176 دریافت)
بررسی اثر پذیرش فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان (2174 دریافت)
بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران (2085 دریافت)
پیش فرض ها و ارزش های فرهنگ سازمانی اسلامی: پژوهشی در چارچوب مدل فرهنگ سازمانی شاین (2084 دریافت)
مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و دولتی (2034 دریافت)
کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه‌ی موردی: گروه‌بندی مشتریان بانک کشاورزی) (2032 دریافت)
مدل سیستمی اثربخشی کار تیمی در سیستم بانکی (مورد مطالعه بانک کشاورزی ج.ا.ا) (2019 دریافت)
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی در مراکز علمی - پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری‌ در شهر تهران (2009 دریافت)
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی از دیدگاه کارکنان (مورد مطالعه: وزارت صنایع) (1967 دریافت)
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند (1893 دریافت)
مطالعه زمان استاندارد انجام خدمات توسط مأمورین مؤظف در قطارهای مسافری ایران(با رویکرد افزایش بهره‌وری) (1821 دریافت)
طراحی مدل‌ بهبود بهره‌‌وری با تأکید بر نقش فناوری اطلاعات (1817 دریافت)
تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش (مورد مطالعه: وزارت صنایع و معادن) (1816 دریافت)
تدوین و تحلیل مولفه‌های برون‌سپاری در بخش دولتی (1806 دریافت)
جمع کل آمار: 350883

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb