برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی بانک تجارت شیراز) (10360 دریافت)
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته بازاریابی رابطه مند(ERM) ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت) (10156 دریافت)
رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA (7905 دریافت)
تبیین رابطه سیستمهای اطلاعاتی (IS) و فرآیند تصمیم گیری مدیران میانی نظام بانکداری خصوصی ( مورد مطالعه : بانک سامان ) (7668 دریافت)
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ‌های مصرف‌کنندگان (6109 دریافت)
بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) (5980 دریافت)
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند (5393 دریافت)
برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و انتخاب استراتژی مناسب با استفاده از تکنیک AHP (شرکت لوله‌سازی اهواز) (5226 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بواسطه ارزش ادراک شده خدمات [مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافری رجا] (4947 دریافت)
شناسایی متغیرها و نسبت‌های مؤثر در اندازه‌گیری کارایی شعب بانک (4827 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران (4524 دریافت)
نقش سرمایه فکری در ایجاد مزیت رقابتی (4350 دریافت)
بررسی اثر پذیرش فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان (4252 دریافت)
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر چابکی شرکت‌های کوچک و متوسط (4193 دریافت)
بررسی اثر تغییرات نرخ تسعیر ارز و تورم بر بازدهی سهام شرکتهای فعال در صنعت روغن نباتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (4115 دریافت)
بررسی عوامل مؤثر بر ماندگاری سازمانی نیروی انسانی (4093 دریافت)
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه (3931 دریافت)
بررسی تأثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان نمونه بخش صنعت در سال‌های 84-1379 (3884 دریافت)
بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر عملکرد کارکنان در استانداری اصفهان و ارائه یک الگوی جامع (3858 دریافت)
روشی برای بهبود ناسازگاری فرایند تحلیل سلسله مراتبی (3768 دریافت)
تبیین رابطه بین هوش عاطفی و سبک تصمیم گیری مدیران (3756 دریافت)
بررسی موانع و مشکلات استقرار نظام ‌اطلاعاتی مدیریت: مورد مطالعه در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان (3720 دریافت)
تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافری رجاء) (3711 دریافت)
عوامل مؤثر بر شاخص قیمت سهام (3693 دریافت)
مدل‌سازی پویایی‌های سیستم صف با استفاده از رویکرد پویایی سیستم (3619 دریافت)
استراتژی تحول در بخش دولتی ایران (3535 دریافت)
تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان (3437 دریافت)
رابطه‌ رضایت شغلی با تعهد سازمانی در کارکنان آموزش‌ و پرورش (3290 دریافت)
تأثیر ادراک کارکنان از عدالت سازمانی بر هویت سازمانی آنان (3277 دریافت)
بررسی میزان اثربخشی آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان بنیاد شهید (3232 دریافت)
بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری (3204 دریافت)
کاربرد نسبت‌های صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (3199 دریافت)
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی (3025 دریافت)
پیش فرض ها و ارزش های فرهنگ سازمانی اسلامی: پژوهشی در چارچوب مدل فرهنگ سازمانی شاین (3000 دریافت)
بررسی رابطه روش‌های ارزیابی عملکرد با بهبود عملکرد کارکنان (2980 دریافت)
تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) (2941 دریافت)
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان (2858 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازمانی در شرکت گاز استان فارس (2835 دریافت)
ارائه مدل ساختاری چابکی، مزیت رقابتی، و عملکرد سازمان‌های تولیدی ایران (2777 دریافت)
طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمان‌های فرهنگی کشور (2767 دریافت)
بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران (2725 دریافت)
مدل‌سازی ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از سیستم‌های خبره (2687 دریافت)
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر میزان وفاداری مشتریان (2675 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده بورس تهران (2670 دریافت)
رابطه بین سبک‌های رهبری مدیران و تنیدگی روانی ناشی از شغل کارکنان با تأکید بر گونه‌های شخصیتی (2667 دریافت)
ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان‌های دولتی: تبیین نقش متغیر مداخله‌گر رضایتمندی شهروندان (2580 دریافت)
بررسی رابطه میان تنش‌های سازمانی و تمایل کارکنان به ترک خدمت در سازمان‌های دولتی (2574 دریافت)
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی از دیدگاه کارکنان (مورد مطالعه: وزارت صنایع) (2568 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر بازده غیر عادی کوتاه مدت شرکتهای تازه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (2553 دریافت)
مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و دولتی (2466 دریافت)
جمع کل آمار: 517173

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb