برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته بازاریابی رابطه مند(ERM) ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت) (9685 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی بانک تجارت شیراز) (9575 دریافت)
رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA (6998 دریافت)
تبیین رابطه سیستمهای اطلاعاتی (IS) و فرآیند تصمیم گیری مدیران میانی نظام بانکداری خصوصی ( مورد مطالعه : بانک سامان ) (6859 دریافت)
بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) (5401 دریافت)
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ‌های مصرف‌کنندگان (5014 دریافت)
برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و انتخاب استراتژی مناسب با استفاده از تکنیک AHP (شرکت لوله‌سازی اهواز) (4546 دریافت)
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند (4545 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بواسطه ارزش ادراک شده خدمات [مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافری رجا] (4364 دریافت)
شناسایی متغیرها و نسبت‌های مؤثر در اندازه‌گیری کارایی شعب بانک (4039 دریافت)
نقش سرمایه فکری در ایجاد مزیت رقابتی (3976 دریافت)
بررسی اثر تغییرات نرخ تسعیر ارز و تورم بر بازدهی سهام شرکتهای فعال در صنعت روغن نباتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (3812 دریافت)
بررسی عوامل مؤثر بر ماندگاری سازمانی نیروی انسانی (3724 دریافت)
تبیین رابطه بین هوش عاطفی و سبک تصمیم گیری مدیران (3576 دریافت)
بررسی اثر پذیرش فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان (3556 دریافت)
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر چابکی شرکت‌های کوچک و متوسط (3452 دریافت)
مدل‌سازی پویایی‌های سیستم صف با استفاده از رویکرد پویایی سیستم (3388 دریافت)
بررسی موانع و مشکلات استقرار نظام ‌اطلاعاتی مدیریت: مورد مطالعه در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان (3355 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران (3353 دریافت)
روشی برای بهبود ناسازگاری فرایند تحلیل سلسله مراتبی (3337 دریافت)
تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافری رجاء) (3325 دریافت)
تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان (3291 دریافت)
استراتژی تحول در بخش دولتی ایران (3243 دریافت)
بررسی تأثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان نمونه بخش صنعت در سال‌های 84-1379 (3203 دریافت)
بررسی میزان اثربخشی آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان بنیاد شهید (3170 دریافت)
بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر عملکرد کارکنان در استانداری اصفهان و ارائه یک الگوی جامع (3156 دریافت)
رابطه‌ رضایت شغلی با تعهد سازمانی در کارکنان آموزش‌ و پرورش (3134 دریافت)
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه (3091 دریافت)
تأثیر ادراک کارکنان از عدالت سازمانی بر هویت سازمانی آنان (3088 دریافت)
بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری (3029 دریافت)
کاربرد نسبت‌های صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (2957 دریافت)
تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) (2797 دریافت)
بررسی رابطه روش‌های ارزیابی عملکرد با بهبود عملکرد کارکنان (2760 دریافت)
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان (2748 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازمانی در شرکت گاز استان فارس (2738 دریافت)
ارائه مدل ساختاری چابکی، مزیت رقابتی، و عملکرد سازمان‌های تولیدی ایران (2623 دریافت)
بررسی رابطه بین کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده بورس تهران (2603 دریافت)
پیش فرض ها و ارزش های فرهنگ سازمانی اسلامی: پژوهشی در چارچوب مدل فرهنگ سازمانی شاین (2584 دریافت)
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی (2580 دریافت)
مدل‌سازی ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از سیستم‌های خبره (2579 دریافت)
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر میزان وفاداری مشتریان (2573 دریافت)
رابطه بین سبک‌های رهبری مدیران و تنیدگی روانی ناشی از شغل کارکنان با تأکید بر گونه‌های شخصیتی (2564 دریافت)
بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران (2463 دریافت)
بررسی رابطه میان تنش‌های سازمانی و تمایل کارکنان به ترک خدمت در سازمان‌های دولتی (2399 دریافت)
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی از دیدگاه کارکنان (مورد مطالعه: وزارت صنایع) (2382 دریافت)
مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و دولتی (2348 دریافت)
عوامل مؤثر بر شاخص قیمت سهام (2346 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر بازده غیر عادی کوتاه مدت شرکتهای تازه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (2292 دریافت)
مدل سیستمی اثربخشی کار تیمی در سیستم بانکی (مورد مطالعه بانک کشاورزی ج.ا.ا) (2284 دریافت)
تدوین و تحلیل مولفه‌های برون‌سپاری در بخش دولتی (2276 دریافت)
جمع کل آمار: 461253

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی راهبردهای بازرگانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Business Strategies

Designed & Developed by : Yektaweb