نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی مدل سیستمی اثربخشی کار تیمی در سیستم بانکی (مورد مطالعه بانک کشاورزی ج.ا.ا) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 91-104]
  • اجتماعی و فرهنگی ایران شناسایی عوامل مرتبط با میزان موفقیت کارآفرینان شرکت‌های کوچک صنعتی [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 43-60]
  • ارزیابی ایده‌ها و اجرای ایده‌ها ارائه مدلی برای سنجش خلاقیت در سازمان [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 17-34]
  • استان‌های صنعتی بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 151-170]
  • استراتژی برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و انتخاب استراتژی مناسب با استفاده از تکنیک AHP (شرکت لوله‌سازی اهواز) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 69-82]
  • استرس بررسی رابطه میان تنش‌های سازمانی و تمایل کارکنان به ترک خدمت در سازمان‌های دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 35-44]
  • اطلاعات بررسی موانع و مشکلات استقرار نظام ‌اطلاعاتی مدیریت: مورد مطالعه در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 59-70]
  • اعتماد عمومی عدالت و اعتماد عمومی؛ ره‌آورد حکومت الکترونیک [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 1-16]
  • اعتماد مشتری بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 27-41]
  • الگوی شکاف خدمات مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه ایران و ارائه یک الگوی مطلوب [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 89-106]
  • انتخاب بانک مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 121-130]
  • انتخاب سهام بررسی رفتار مدیران سرمایه‌گذار و تحلیل‌گران مالی در مورد پیش‌بینی بازار و انتخاب سهام در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 1-11]
  • اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار (B/M) بررسی رابطه رتبه‌بندی براساس متغیرهای بنیادی و بازده سهام در بورس تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 71-90]
  • اولویت‌بندی عوامل مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 121-130]
  • ایده‌یابی ارائه مدلی برای سنجش خلاقیت در سازمان [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 17-34]
  • ایران بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 151-170]

ب

  • بازارهای نوظهور سرمایه تحقیقی پیرامون شکل ضعیف کارایی در بازارهای نوظهور: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 59-70]
  • بازده بررسی رابطه رتبه‌بندی براساس متغیرهای بنیادی و بازده سهام در بورس تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 71-90]
  • برنامه‌ریزی برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و انتخاب استراتژی مناسب با استفاده از تکنیک AHP (شرکت لوله‌سازی اهواز) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 69-82]
  • برنامه سوم توسعه اقتصادی شناسایی عوامل مرتبط با میزان موفقیت کارآفرینان شرکت‌های کوچک صنعتی [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 43-60]
  • به‌اشتراک‌گذاری دانش بررسی عوامل زیرساختی مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 11-28]
  • بیکاری‌های مجاز‏ مطالعه زمان استاندارد انجام خدمات توسط مأمورین مؤظف در قطارهای مسافری ایران(با رویکرد افزایش بهره‌وری) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 105-118]

پ

  • پایگاه وب بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 27-41]
  • پویایی‌های نهادی عدالت و اعتماد عمومی؛ ره‌آورد حکومت الکترونیک [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 1-16]
  • پیش بینی بازار بررسی رفتار مدیران سرمایه‌گذار و تحلیل‌گران مالی در مورد پیش‌بینی بازار و انتخاب سهام در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 1-11]

ت

  • تجارت الکترونیکی بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 27-41]
  • تجزیه و تحلیل بنیادی بررسی رفتار مدیران سرمایه‌گذار و تحلیل‌گران مالی در مورد پیش‌بینی بازار و انتخاب سهام در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 1-11]
  • تجزیه و تحلیل پرتفوی بررسی رفتار مدیران سرمایه‌گذار و تحلیل‌گران مالی در مورد پیش‌بینی بازار و انتخاب سهام در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 1-11]
  • تجزیه و تحلیل تکنیکال بررسی رفتار مدیران سرمایه‌گذار و تحلیل‌گران مالی در مورد پیش‌بینی بازار و انتخاب سهام در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 1-11]
  • ترجیحات مشتری مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 121-130]
  • ترک خدمت بررسی رابطه میان تنش‌های سازمانی و تمایل کارکنان به ترک خدمت در سازمان‌های دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 35-44]
  • تصمیم‌گیر چند معیاره روشی برای بهبود ناسازگاری فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 83-89]
  • تصمیم‌گیری بررسی و شناخت عوامل بازدارنده مشارکت کارکنان در فرایند تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: در شرکت مخابرات ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 141-150]
  • تعداد مأمورین مطالعه زمان استاندارد انجام خدمات توسط مأمورین مؤظف در قطارهای مسافری ایران(با رویکرد افزایش بهره‌وری) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 105-118]
  • تعهد سازمانی تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]
  • تعهد عاطفی تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]
  • تعهد مستمر تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]
  • تعهد هنجاری تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]
  • تمایل به ترک خدمت بررسی رابطه میان تنش‌های سازمانی و تمایل کارکنان به ترک خدمت در سازمان‌های دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 35-44]
  • تمرکز بررسی رابطه میان تنش‌های سازمانی و تمایل کارکنان به ترک خدمت در سازمان‌های دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 35-44]
  • تنش در سازمان بررسی و تحلیل حالات تنش در سازمان و آثار آن مطالعه موردی: کنترل تنش در یکی از واحدهای تابعه وزارت بازرگانی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 113-120]
  • تنش یا فشار روانی بررسی رابطه میان تنش‌های سازمانی و تمایل کارکنان به ترک خدمت در سازمان‌های دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 35-44]
  • توسعه شناخت عوامل مؤثر بر گرایش‌های روستائیان نسبت به شوراهای اسلامی روستا در استان خراسان [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 131-140]

ح

  • حالات تنش و آثار آن (TMEA) بررسی و تحلیل حالات تنش در سازمان و آثار آن مطالعه موردی: کنترل تنش در یکی از واحدهای تابعه وزارت بازرگانی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 113-120]
  • حکومت الکترونیک عدالت و اعتماد عمومی؛ ره‌آورد حکومت الکترونیک [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 1-16]
  • حمایت مدیریت تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]

خ

  • خصوصی ‌ سازی کارایی کارکنان بخش دولتی در مقایسه با بخش غیردولتی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 105-112]
  • خلاقیت ارائه مدلی برای سنجش خلاقیت در سازمان [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 17-34]
  • خود کنترلی تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]
  • خود همبستگی تحقیقی پیرامون شکل ضعیف کارایی در بازارهای نوظهور: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 59-70]

د

  • داده‌ها بررسی موانع و مشکلات استقرار نظام ‌اطلاعاتی مدیریت: مورد مطالعه در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 59-70]
  • دولت کارایی کارکنان بخش دولتی در مقایسه با بخش غیردولتی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 105-112]
  • دولت جمهوری اسلامی ‌‌ایران بررسی عوامل زیرساختی مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 11-28]

ر

  • رتبه‌بندی شرکت‌ها بررسی رابطه رتبه‌بندی براساس متغیرهای بنیادی و بازده سهام در بورس تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 71-90]
  • رضایت مشتری بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 27-41]
  • روش‌های اندازه‌گیری زمان (MTM) مطالعه زمان استاندارد انجام خدمات توسط مأمورین مؤظف در قطارهای مسافری ایران(با رویکرد افزایش بهره‌وری) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 105-118]
  • ریسک‌پذیری تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]

س

  • ساختار سازمانی بررسی رابطه میان تنش‌های سازمانی و تمایل کارکنان به ترک خدمت در سازمان‌های دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 35-44]
  • سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بررسی عوامل زیرساختی مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 11-28]
  • سازمان‌های دولتی بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 151-170]
  • سروکوال مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه ایران و ارائه یک الگوی مطلوب [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 89-106]
  • سیستم بانکی مدل سیستمی اثربخشی کار تیمی در سیستم بانکی (مورد مطالعه بانک کشاورزی ج.ا.ا) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 91-104]
  • سیستم پاداش تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]

ش

  • شرکت مخابرات ایران بررسی و شناخت عوامل بازدارنده مشارکت کارکنان در فرایند تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: در شرکت مخابرات ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 141-150]
  • شرکت‌های کوچک صنعتی شناسایی عوامل مرتبط با میزان موفقیت کارآفرینان شرکت‌های کوچک صنعتی [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 43-60]
  • شکل ضعیف کارایی بازار تحقیقی پیرامون شکل ضعیف کارایی در بازارهای نوظهور: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 59-70]
  • شورای اسلامی شناخت عوامل مؤثر بر گرایش‌های روستائیان نسبت به شوراهای اسلامی روستا در استان خراسان [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 131-140]

ض

  • ضریب عملکرد مطالعه زمان استاندارد انجام خدمات توسط مأمورین مؤظف در قطارهای مسافری ایران(با رویکرد افزایش بهره‌وری) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 105-118]
  • ضمانت وتضمین مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه ایران و ارائه یک الگوی مطلوب [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 89-106]

ع

  • عدالت اجتماعی عدالت و اعتماد عمومی؛ ره‌آورد حکومت الکترونیک [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 1-16]
  • عملکرد کارایی کارکنان بخش دولتی در مقایسه با بخش غیردولتی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 105-112]
  • عوامل رفتاری و نگرشی عوامل فیزیکی مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 121-130]
  • عوامل زیرساختی مدیریت دانش بررسی عوامل زیرساختی مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 11-28]
  • عوامل فناوری مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 121-130]
  • عوامل کلیدی شکست بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 151-170]
  • عوامل کلیدی موفقیت بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 151-170]
  • عوامل مالی مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و دولتی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 121-130]

ف

  • فارس بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 151-170]
  • فرایند بررسی و تحلیل حالات تنش در سازمان و آثار آن مطالعه موردی: کنترل تنش در یکی از واحدهای تابعه وزارت بازرگانی [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 113-120]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی روشی برای بهبود ناسازگاری فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 83-89]
  • فردگرایی بررسی و شناخت عوامل بازدارنده مشارکت کارکنان در فرایند تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: در شرکت مخابرات ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 141-150]
  • فرضیه کارایی بازار سرمایه تحقیقی پیرامون شکل ضعیف کارایی در بازارهای نوظهور: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 59-70]
  • فرهنگ سازمانی تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]

ق

  • قطارهای مسافری مطالعه زمان استاندارد انجام خدمات توسط مأمورین مؤظف در قطارهای مسافری ایران(با رویکرد افزایش بهره‌وری) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 105-118]

ک

  • کارآفرینی شناسایی عوامل مرتبط با میزان موفقیت کارآفرینان شرکت‌های کوچک صنعتی [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 43-60]
  • کارایی کارایی کارکنان بخش دولتی در مقایسه با بخش غیردولتی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 105-112]
  • کاربرد فناوری اطلاعات بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی استان‌های صنعتی ایران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 151-170]
  • کار تیمی مدل سیستمی اثربخشی کار تیمی در سیستم بانکی (مورد مطالعه بانک کشاورزی ج.ا.ا) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 91-104]
  • کارکنان دولتی کارایی کارکنان بخش دولتی در مقایسه با بخش غیردولتی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 105-112]
  • کارکنان شرکتی کارایی کارکنان بخش دولتی در مقایسه با بخش غیردولتی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 105-112]
  • کنترل رسمی تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]
  • کیفیت مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه ایران و ارائه یک الگوی مطلوب [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 89-106]

گ

  • گرایش شناخت عوامل مؤثر بر گرایش‌های روستائیان نسبت به شوراهای اسلامی روستا در استان خراسان [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 131-140]

م

  • متغیرهای بنیادی بررسی رابطه رتبه‌بندی براساس متغیرهای بنیادی و بازده سهام در بورس تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 71-90]
  • محیط بیرونی برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و انتخاب استراتژی مناسب با استفاده از تکنیک AHP (شرکت لوله‌سازی اهواز) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 69-82]
  • محیط درونی برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و انتخاب استراتژی مناسب با استفاده از تکنیک AHP (شرکت لوله‌سازی اهواز) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 69-82]
  • مدل سیستمی مدل سیستمی اثربخشی کار تیمی در سیستم بانکی (مورد مطالعه بانک کشاورزی ج.ا.ا) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 91-104]
  • مدیریت استراتژیک برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و انتخاب استراتژی مناسب با استفاده از تکنیک AHP (شرکت لوله‌سازی اهواز) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 69-82]
  • مدیریت دانش بررسی عوامل زیرساختی مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 11-28]
  • مدیریت سرمایه‌گذار بررسی رفتار مدیران سرمایه‌گذار و تحلیل‌گران مالی در مورد پیش‌بینی بازار و انتخاب سهام در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 1-11]
  • مدیریت کیفیت جامع مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه ایران و ارائه یک الگوی مطلوب [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 89-106]
  • مسئله‌یابی ارائه مدلی برای سنجش خلاقیت در سازمان [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 17-34]
  • مشارکت شناخت عوامل مؤثر بر گرایش‌های روستائیان نسبت به شوراهای اسلامی روستا در استان خراسان [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 131-140]
  • مشارکت در تصمیم گیری تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]
  • مطالعه کار و زمان‏‏‏‏ مطالعه زمان استاندارد انجام خدمات توسط مأمورین مؤظف در قطارهای مسافری ایران(با رویکرد افزایش بهره‌وری) [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 105-118]
  • مقایسات زوجی روشی برای بهبود ناسازگاری فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 83-89]
  • مهارت‌های مدیران شناسایی عوامل مرتبط با میزان موفقیت کارآفرینان شرکت‌های کوچک صنعتی [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 43-60]
  • موانع استقرار نظام‌های اطلاعاتی مدیریت بررسی موانع و مشکلات استقرار نظام ‌اطلاعاتی مدیریت: مورد مطالعه در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 59-70]
  • موانع مشارکت بررسی و شناخت عوامل بازدارنده مشارکت کارکنان در فرایند تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: در شرکت مخابرات ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 141-150]

ن

  • ناسازگاری روشی برای بهبود ناسازگاری فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 83-89]
  • نسبت‌های مالی بررسی رابطه رتبه‌بندی براساس متغیرهای بنیادی و بازده سهام در بورس تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 71-90]
  • نظام جبران خدمات کارایی کارکنان بخش دولتی در مقایسه با بخش غیردولتی: مطالعه موردی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 105-112]
  • نظام‌های اطلاعاتی مدیریت بررسی موانع و مشکلات استقرار نظام ‌اطلاعاتی مدیریت: مورد مطالعه در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 59-70]
  • نگاه منفی زیردستان بررسی و شناخت عوامل بازدارنده مشارکت کارکنان در فرایند تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: در شرکت مخابرات ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 141-150]
  • نیازهای امنیتی و فیزیولوژیکی بررسی و شناخت عوامل بازدارنده مشارکت کارکنان در فرایند تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: در شرکت مخابرات ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 141-150]

و

  • وزارتخانه‌ها بررسی عوامل زیرساختی مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 11-28]
  • وفاداری مشتری بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 27-41]

ه

  • هدایت سازمانی تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]
  • همدلی مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه ایران و ارائه یک الگوی مطلوب [دوره 7، شماره 35، 1388، صفحه 89-106]
  • هویت شغلی تجزیه و تحلیل و تبیین تعاملات فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه سازمان صنایع شیر ایران) [دوره 7، شماره 38، 1388، صفحه 45-58]