نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی الکترونیکی ملی طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]

ا

  • استراتژی تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
  • اعتماد‌سازی بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
  • اندازه اثر طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]
  • انعطاف‌پذیری تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]

ب

  • بازاریابی رابطه‌مند بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
  • بازده فناوری اطلاعات طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]
  • بخش دولتی تدوین و تحلیل مولفه‌های برون‌سپاری در بخش دولتی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
  • برون‌سپاری مدلی برای تصمیم برون‌سپاری در بانک صنعت و معدن (تأمین و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز) [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 25-40]
  • برون‌سپاری تدوین و تحلیل مولفه‌های برون‌سپاری در بخش دولتی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]

ت

  • تأمین داخلی مدلی برای تصمیم برون‌سپاری در بانک صنعت و معدن (تأمین و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز) [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 25-40]
  • تئوری مجموعه فازی اندازه‌گیری رقابت‌پذیری زنجیره‌های تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
  • تحلیل چند معیاره مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامین‌کننده راهبردی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 41-54]
  • تصمیم‌گیری مدلی برای تصمیم برون‌سپاری در بانک صنعت و معدن (تأمین و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز) [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 25-40]
  • تعهد به خدمت بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
  • تکنیک گروه اسمی مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامین‌کننده راهبردی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 41-54]
  • تیم سازی بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیم‌سازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمان‌های منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]

ج

  • جریان‌های نقد عملیاتی طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخه‌ی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]

د

  • دولت الکترونیکی بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-40]

ر

ز

  • زنجیره های تأمین اندازه‌گیری رقابت‌پذیری زنجیره‌های تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
  • زیرساختارهای فناوری اطلاعات تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
  • زیرساخت ها بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-40]

س

  • سرمایه‌گذاری و تامین مالی طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخه‌ی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
  • سود و سایر اقلام تعهدی حسابداری طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخه‌ی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]

ش

  • شخصیت بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیم‌سازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمان‌های منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
  • شرکتهای پروژه محور عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکت‌های عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]
  • شرکتهای پیمانکاری عمرانی عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکت‌های عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]

ص

  • صنایع کوچک و متوسط تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]

ع

  • عملکرد سازمانی تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
  • عملکرد فعلی اندازه‌گیری رقابت‌پذیری زنجیره‌های تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]

ف

  • فراتحلیل طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]
  • فرایند تحلیل شبکه‌ای مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامین‌کننده راهبردی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 41-54]
  • فرهنگ سازمانی تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
  • فرهنگ سازمانی بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیم‌سازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمان‌های منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-40]

ک

  • کیفیت ارتباطات بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]

گ

م

  • محتوای اطلاعاتی طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخه‌ی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
  • محیط تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
  • مدل پنج عاملی شخصیت بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیم‌سازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمان‌های منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
  • مدل تعاملی تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
  • مدل معادلات ساختاری تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
  • مدل هم راستایی سه بعدی اوکر و مودامبی بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 55-78]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 55-78]
  • مدیریت تعارض بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
  • مدیریت نوآوری عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکت‌های عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]
  • مراحل چرخه‌ی حیات طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخه‌ی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
  • مزیت رقابتی تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
  • مشتری‌محوری بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 55-78]
  • موقعیت رقابتی اندازه‌گیری رقابت‌پذیری زنجیره‌های تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
  • مولفه‌های برون‌سپاری تدوین و تحلیل مولفه‌های برون‌سپاری در بخش دولتی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]

ن

  • نمودار چهار وجهی اندازه‌گیری رقابت‌پذیری زنجیره‌های تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
  • نوآوری عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکت‌های عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]
  • نوآوری در سازمانها عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکت‌های عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]

و

  • وفاداری بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]