آ
-
آمادگی الکترونیکی ملی
طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایهگذاری بنگاههای اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]
ا
-
استراتژی
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
-
اعتمادسازی
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
-
اندازه اثر
طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایهگذاری بنگاههای اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]
-
انعطافپذیری
تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
ب
-
بازاریابی رابطهمند
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
-
بازده فناوری اطلاعات
طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایهگذاری بنگاههای اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]
-
بخش دولتی
تدوین و تحلیل مولفههای برونسپاری در بخش دولتی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
-
برونسپاری
مدلی برای تصمیم برونسپاری در بانک صنعت و معدن (تأمین و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز) [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 25-40]
-
برونسپاری
تدوین و تحلیل مولفههای برونسپاری در بخش دولتی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
ت
-
تأمین داخلی
مدلی برای تصمیم برونسپاری در بانک صنعت و معدن (تأمین و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز) [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 25-40]
-
تئوری مجموعه فازی
اندازهگیری رقابتپذیری زنجیرههای تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
-
تحلیل چند معیاره
مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامینکننده راهبردی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 41-54]
-
تصمیمگیری
مدلی برای تصمیم برونسپاری در بانک صنعت و معدن (تأمین و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز) [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 25-40]
-
تعهد به خدمت
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
-
تکنیک گروه اسمی
مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامینکننده راهبردی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 41-54]
-
تیم سازی
بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیمسازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمانهای منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
ج
-
جریانهای نقد عملیاتی
طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخهی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
د
-
دولت الکترونیکی
بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-40]
ر
-
رقابت پذیری(خدمت رسانی)
اندازهگیری رقابتپذیری زنجیرههای تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
ز
-
زنجیره های تأمین
اندازهگیری رقابتپذیری زنجیرههای تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
-
زیرساختارهای فناوری اطلاعات
تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
-
زیرساخت ها
بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-40]
س
-
سرمایهگذاری و تامین مالی
طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخهی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
-
سود و سایر اقلام تعهدی حسابداری
طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخهی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
ش
-
شخصیت
بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیمسازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمانهای منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
-
شرکتهای پروژه محور
عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکتهای عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]
-
شرکتهای پیمانکاری عمرانی
عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکتهای عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]
ص
-
صنایع کوچک و متوسط
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
ع
-
عملکرد سازمانی
تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
-
عملکرد فعلی
اندازهگیری رقابتپذیری زنجیرههای تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
ف
-
فراتحلیل
طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایهگذاری بنگاههای اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]
-
فرایند تحلیل شبکهای
مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامینکننده راهبردی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 41-54]
-
فرهنگ سازمانی
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیمسازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمانهای منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-40]
ک
-
کیفیت ارتباطات
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
م
-
محتوای اطلاعاتی
طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخهی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
-
محیط
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
-
مدل پنج عاملی شخصیت
بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیمسازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمانهای منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
-
مدل تعاملی
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
-
مدل معادلات ساختاری
تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
-
مدل هم راستایی سه بعدی اوکر و مودامبی
بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 55-78]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 55-78]
-
مدیریت تعارض
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
-
مدیریت نوآوری
عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکتهای عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]
-
مراحل چرخهی حیات
طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخهی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
-
مزیت رقابتی
تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
-
مشتریمحوری
بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 55-78]
-
موقعیت رقابتی
اندازهگیری رقابتپذیری زنجیرههای تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
-
مولفههای برونسپاری
تدوین و تحلیل مولفههای برونسپاری در بخش دولتی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
ن
-
نمودار چهار وجهی
اندازهگیری رقابتپذیری زنجیرههای تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
-
نوآوری
عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکتهای عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]
-
نوآوری در سازمانها
عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکتهای عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]
و
-
وفاداری
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد