نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی تعیین عوامل مؤثر در آمادگی سازمانی جهت استقرار مدیریت دانش با استفاده از تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 123-138]
  • آموزش بررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 91-102]
  • آموزش رهبری ارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری‌ سبک‌های رهبری تحول‌آفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
  • آموزش و پرورش ارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمان‌های آموزشی و فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 381-390]
  • آمیخته بازاریابی بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سال‌های 1378تا 1383 [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 369-380]

ا

  • ابعاد رهبری تحول آفرین رابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 443-460]
  • اتلاف خرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
  • اجرای ترکیبی ارزیابی عملکرد بررسی رابطه روش‌های ارزیابی عملکرد با بهبود عملکرد کارکنان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 273-286]
  • ارتباط درون فردی، خود، خودبودن، خود را بودن ارتباط درون فردی دربرانگیختگی کارکنان «خویشتنِ خویش را به سازمان ببریم» [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 191-208]
  • ارتباط متقابل ارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمان‌های آموزشی و فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 381-390]
  • ارزش بازار بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
  • ارزشهای فرهنگی طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]
  • ارزیابی استان ها ارزیابی عوامل مؤثر در عملکردهای اقتصادی و اجتماعی استان‌های کشور [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 21-30]
  • ارزیابی توسط سرپرست مستقیم بررسی رابطه روش‌های ارزیابی عملکرد با بهبود عملکرد کارکنان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 273-286]
  • ارزیابی عملکرد کاربرد نسبت‌های صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 167-178]
  • ارزیابی عملکرد کارکنان بررسی رابطه روش‌های ارزیابی عملکرد با بهبود عملکرد کارکنان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 273-286]
  • استراتژی پژوهشی رویش نظریه خرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
  • استراتژی تولید رابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 443-460]
  • استراتژی‌های مدیریت دانش توسعه مدل کارت امتیازی متوازن مدیریت دانش: مطالعه موردی یک گروه صنعتی تحقیقاتی دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 363-394]
  • اصیل و وکیل ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان‌های دولتی: تبیین نقش متغیر مداخله‌گر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
  • اعتماد ارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمان‌های آموزشی و فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 381-390]
  • اعتماد بررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 443-462]
  • اعتماد عمومی ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان‌های دولتی: تبیین نقش متغیر مداخله‌گر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
  • اعتماد میان مدیریت و کارکنان تجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
  • افزایش بهره‌وری طراحی و تبیین الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهره‌وری سازمان‌های دولتی (فرهنگ‌ساز) جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 1-22]
  • اکسترانت بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکت‌ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
  • الزامات فنی استفاده از روش‌های پرامیتی در رتبه‌بندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 351-367]
  • الگویابی کاربرد رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها در ارزیابی بهره‌وری با استفاده از شاخص مالم‌کوئیست (مطالعه موردی) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 47-60]
  • امنیت کارکنان تجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
  • اندازه شرکت بررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو به‌عنوان مکانیزم جایگزین [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 339-350]
  • اندازه‌گیری عملکرد توسعه مدل کارت امتیازی متوازن مدیریت دانش: مطالعه موردی یک گروه صنعتی تحقیقاتی دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 363-394]
  • انگیزش اولویت‌بندی عوامل مهم در انگیزش نیروی انسانی با استفاده از فن فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در شرایط عدم‌اطمینان (مطالعه موردی شرکت الیاف) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 311-324]
  • اهرم عملیاتی بررسی ارتباط بین ریسک مبتنی بر اطلاعات حسابداری و ریسک مبتنی بر اطلاعات بازار شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (1378-1384) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 39-56]
  • اهرم مالی بررسی ارتباط بین ریسک مبتنی بر اطلاعات حسابداری و ریسک مبتنی بر اطلاعات بازار شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (1378-1384) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 39-56]
  • اولویت‌بندی اولویت‌بندی عوامل مهم در انگیزش نیروی انسانی با استفاده از فن فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در شرایط عدم‌اطمینان (مطالعه موردی شرکت الیاف) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 311-324]
  • اولویت‌بندی زمینه‌های قابل بهبود اولویت‌بندی برنامه‌های بهبود سازمان با استفاده از مدل غربالگری فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 95-112]
  • ایران تأثیر ویژگی‌های شرکت در بقای شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 121-136]
  • اینترانت بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکت‌ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
  • اینترنت بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکت‌ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]

ب

  • بازار سرمایه بررسی نقش، اهمیت و کاربرد دانش جدید مالی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 79-90]
  • بازار‌های مالی بررسی نقش، اهمیت و کاربرد دانش جدید مالی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 79-90]
  • بازاریابی کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه‌ی موردی: گروه‌بندی مشتریان بانک کشاورزی) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 249-262]
  • بازده حقوق صاحبان سهام (ROE) پیش‌بینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبت‌های P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 57-70]
  • بازده سهام رابطه بین نسبت قیمت به سود با ریسک سیستماتیک و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 325-338]
  • بازده قبلی بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
  • بانکداری اینترنتی بررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 443-462]
  • بانک صنعت و معدن بکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن بر مبنای تکنیک TOPSIS جهت تحلیل عملکرد شرکت‌های واگذار شده توسط بانک صنعت و معدن [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 61-78]
  • بتا بررسی کارکرد مدل شرطی قیمت‌گذاری دارایی سرمایه‌ای منفی مطالعه موردی: بازار اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 313-326]
  • بتای منفی بررسی کارکرد مدل شرطی قیمت‌گذاری دارایی سرمایه‌ای منفی مطالعه موردی: بازار اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 313-326]
  • بخش بندی شناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشه‌ای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 403-418]
  • بخش دولتی تحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
  • برنامه‌ریزی تخصیص بهینه منابع به کمک شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
  • برنامه‌ریزی آرمانی انتخاب مدل مناسب برنامه‌ریزی تولید برای صنعت سیم و کابل [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 237-249]
  • برنامه‌ریزی تولید برنامه‌ریزی سطح تولید: رویکرد بهبود بهره‌وری بر اساس مدل‌های کنترل‌کننده R2R [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 71-78]
  • برنامه‌ریزی تولید انتخاب مدل مناسب برنامه‌ریزی تولید برای صنعت سیم و کابل [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 237-249]
  • برنامه‌ریزی خطی انتخاب مدل مناسب برنامه‌ریزی تولید برای صنعت سیم و کابل [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 237-249]
  • برون‌سپاری راهبردی ارائه چارچوبی برای برون‌سپاری راهبردی و سرمایه‌گذاری‌ ریسک‌پذیر در زنجیره ارزش [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 179-190]
  • بسترسازی فرهنگی تجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
  • بسط عملکرد کیفیت وزن‌دهی نیازمندی‌های طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
  • بقا تأثیر ویژگی‌های شرکت در بقای شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 121-136]
  • بلندمدت (3 ساله) بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
  • بلوغ سازمان بکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن بر مبنای تکنیک TOPSIS جهت تحلیل عملکرد شرکت‌های واگذار شده توسط بانک صنعت و معدن [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 61-78]
  • بنگاه‌های کوچک و متوسط انتخاب مدل پذیرش تجارت الکترونیکی در بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران؛ بررسی موردی در کارگزاری‌ها و نمایندگی‌های بیمه‌ای [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 79-94]
  • بهبود عملکرد نیروی انسانی بررسی رابطه روش‌های ارزیابی عملکرد با بهبود عملکرد کارکنان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 273-286]
  • بهره‌وری کاربرد رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها در ارزیابی بهره‌وری با استفاده از شاخص مالم‌کوئیست (مطالعه موردی) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 47-60]
  • بورس اوراق بهادار تهران رابطه بین نسبت قیمت به سود با ریسک سیستماتیک و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 325-338]
  • بیش واکنشی بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]

پ

  • پذیرش انتخاب مدل پذیرش تجارت الکترونیکی در بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران؛ بررسی موردی در کارگزاری‌ها و نمایندگی‌های بیمه‌ای [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 79-94]
  • پرامیتی استفاده از روش‌های پرامیتی در رتبه‌بندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 351-367]
  • پرتفوی سهام برنده و بازنده بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]

ت

  • تابع هموگرافی شناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشه‌ای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 403-418]
  • تجارت‌الکترونیک بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکت‌ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
  • تجارت الکترونیکی انتخاب مدل پذیرش تجارت الکترونیکی در بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران؛ بررسی موردی در کارگزاری‌ها و نمایندگی‌های بیمه‌ای [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 79-94]
  • تجزیه و تحلیل SWOT Fuzzy BSQ چارچوب تدوین استراتژی: ترکیبی از روش ارزیابی متوازن، تجزیه و تحلیل SWOT و گسترش عملکرد کیفیت با رویکرد غربال‌سازی فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 1-20]
  • تحلیل پوششی داده‌ها رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
  • تحلیل پوششی داده‌ها کاربرد رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها در ارزیابی بهره‌وری با استفاده از شاخص مالم‌کوئیست (مطالعه موردی) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 47-60]
  • تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عوامل مؤثر در عملکردهای اقتصادی و اجتماعی استان‌های کشور [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 21-30]
  • تحلیل تمایزات کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه‌ی موردی: گروه‌بندی مشتریان بانک کشاورزی) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 249-262]
  • تحلیل خوشه‌ای کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه‌ی موردی: گروه‌بندی مشتریان بانک کشاورزی) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 249-262]
  • تحلیل خوشه‌ای شناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشه‌ای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 403-418]
  • تحلیل روایت تحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
  • تحلیل ریسک توسعه فرایند مدیریت دانش با رویکرد تحلیل ریسک: مورد کاوی یکی از شرکت‌های دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 417-442]
  • تحلیل عاملی عوامل حیاتی سازمانی در اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 137-154]
  • تحوّل فرهنگ سازمانی طراحی و تبیین الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهره‌وری سازمان‌های دولتی (فرهنگ‌ساز) جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 1-22]
  • تخصیص منابع تخصیص بهینه منابع به کمک شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
  • تراکم ارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمان‌های آموزشی و فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 381-390]
  • تصمیمات زیرساختاری تولید رابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 443-460]
  • تصمیم‌گیری با شاخص‌های چندگانه معرفی و بکارگیری روش تصمیم‌گیری چندشاخصه «اُرسته» جهت رتبه‌بندی پژوهشکده‌های تحقیقاتی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 209-220]
  • تصمیم‌گیری با شاخص‌های چندگانه تأثیرساختارهای اجتماعی درتوسعه کارآفرینی زنان ایرانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 221-236]
  • تصمیم‌گیری چند شاخصه رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
  • تعالی بهره‌وری برنامه‌ریزی سطح تولید: رویکرد بهبود بهره‌وری بر اساس مدل‌های کنترل‌کننده R2R [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 71-78]
  • تعالی سازمانی مدل اسکیمویی فرهنگ و تعالی سازمان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 477-495]
  • تعالی مالی خرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
  • تقسیم بازار کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه‌ی موردی: گروه‌بندی مشتریان بانک کشاورزی) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 249-262]
  • تله‌های نقدینگی خرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
  • تمایل کارکنان به مشارکت تجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]

ج

  • جانمایه تحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
  • جذب بررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 91-102]

چ

  • چارچوب برون‌سپاری ارائه چارچوبی برای برون‌سپاری راهبردی و سرمایه‌گذاری‌ ریسک‌پذیر در زنجیره ارزش [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 179-190]
  • چالش‌های منابع انسانی بررسی تطبیقی عوامل مؤثر در رضایت شغلی کارکنان با توجه به جایگاه سازمانی آنان: (مطالعه موردی مجموعه زنجیره تأمین شرکت سایپا) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 339-362]
  • چرخه ایجاد دانش توسعه مدل کارت امتیازی متوازن مدیریت دانش: مطالعه موردی یک گروه صنعتی تحقیقاتی دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 363-394]
  • چرخه‌های ارزش آفرینی خرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
  • چیدمان تخصیص بهینه منابع به کمک شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]

ح

  • حجم مبنا بررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو به‌عنوان مکانیزم جایگزین [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 339-350]
  • حجم معاملات بررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو به‌عنوان مکانیزم جایگزین [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 339-350]
  • حد نوسان قیمت بررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو به‌عنوان مکانیزم جایگزین [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 339-350]
  • حمل و نقل تخصیص بهینه منابع به کمک شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]

خ

  • خانه کیفیت وزن‌دهی نیازمندی‌های طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
  • خانه کیفیت استفاده از روش‌های پرامیتی در رتبه‌بندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 351-367]
  • خرد مالی خرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
  • خصوصی‌سازی بکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن بر مبنای تکنیک TOPSIS جهت تحلیل عملکرد شرکت‌های واگذار شده توسط بانک صنعت و معدن [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 61-78]

د

  • دانش بحرانی توسعه فرایند مدیریت دانش با رویکرد تحلیل ریسک: مورد کاوی یکی از شرکت‌های دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 417-442]
  • دانش جدید مالی بررسی نقش، اهمیت و کاربرد دانش جدید مالی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 79-90]
  • دستگاههای فرهنگی طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]
  • دوره تبدیل وجه نقد بررسی رابطه همبستگی بین نسبت جاری و شاخص فراگیر نقدینگی در شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 155-168]

ر

  • رتبه‌بندی رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
  • رتبه‌بندی معرفی و بکارگیری روش تصمیم‌گیری چندشاخصه «اُرسته» جهت رتبه‌بندی پژوهشکده‌های تحقیقاتی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 209-220]
  • رتبه‌بندی تأثیرساختارهای اجتماعی درتوسعه کارآفرینی زنان ایرانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 221-236]
  • رتبه بندی ارزیابی عوامل مؤثر در عملکردهای اقتصادی و اجتماعی استان‌های کشور [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 21-30]
  • رستوران تأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستوران‌ها در شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 327-338]
  • رضایت شغلی و ابعاد آن بررسی تطبیقی عوامل مؤثر در رضایت شغلی کارکنان با توجه به جایگاه سازمانی آنان: (مطالعه موردی مجموعه زنجیره تأمین شرکت سایپا) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 339-362]
  • رضایت مشتری تأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستوران‌ها در شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 327-338]
  • رفتار‌ شهروندی سازمانی ارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری‌ سبک‌های رهبری تحول‌آفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
  • رهبری تبادلی رابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 443-460]
  • رهبری تحول‌آفرین ارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری‌ سبک‌های رهبری تحول‌آفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
  • رهبری تحول‌گرا رهبری آینه فرهنگ و شخصیت (بررسی رابطه‌ی بین سبک رهبری، فرهنگ سازمانی و شخصیت در سازمان‌های شهرستان کاشان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 419-442]
  • رهبری تعاملی رهبری آینه فرهنگ و شخصیت (بررسی رابطه‌ی بین سبک رهبری، فرهنگ سازمانی و شخصیت در سازمان‌های شهرستان کاشان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 419-442]
  • رهبری در کلاس جهانی هوش هیجانی و هوش فرهنگی اکسیر موفقیت رهبران در کلاس جهانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 237-250]
  • روش آنتروپی شانون معرفی و بکارگیری روش تصمیم‌گیری چندشاخصه «اُرسته» جهت رتبه‌بندی پژوهشکده‌های تحقیقاتی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 209-220]
  • روش آنتروپی شانون تأثیرساختارهای اجتماعی درتوسعه کارآفرینی زنان ایرانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 221-236]
  • روش ارزیابی متوازن Fuzzy BSQ چارچوب تدوین استراتژی: ترکیبی از روش ارزیابی متوازن، تجزیه و تحلیل SWOT و گسترش عملکرد کیفیت با رویکرد غربال‌سازی فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 1-20]
  • روش اُرسته معرفی و بکارگیری روش تصمیم‌گیری چندشاخصه «اُرسته» جهت رتبه‌بندی پژوهشکده‌های تحقیقاتی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 209-220]
  • روش اُرسته تأثیرساختارهای اجتماعی درتوسعه کارآفرینی زنان ایرانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 221-236]
  • روش تحقیق تحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
  • روشن بودن فرایند تصمیم‌گیری تجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
  • روش‌های برون‌سپاری ارائه چارچوبی برای برون‌سپاری راهبردی و سرمایه‌گذاری‌ ریسک‌پذیر در زنجیره ارزش [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 179-190]
  • روش‌های تقریبی چهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینه‌ها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 209-220]
  • روش وارد کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه‌ی موردی: گروه‌بندی مشتریان بانک کشاورزی) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 249-262]
  • ریسک سیستماتیک رابطه بین نسبت قیمت به سود با ریسک سیستماتیک و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 325-338]
  • ریسک سیستماتیک و ضریب بتا بررسی ارتباط بین ریسک مبتنی بر اطلاعات حسابداری و ریسک مبتنی بر اطلاعات بازار شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (1378-1384) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 39-56]

ز

  • زنجیره ارزش ارائه چارچوبی برای برون‌سپاری راهبردی و سرمایه‌گذاری‌ ریسک‌پذیر در زنجیره ارزش [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 179-190]

س

  • سازمان‌های دولتی ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان‌های دولتی: تبیین نقش متغیر مداخله‌گر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
  • سازمان‌های دولتی تحول فرهنگ مدیریت دولتی از فرهنگ بوروکراتیک به فرهنگ کارآفرینانه (مطالعه موردی: ستاد مرکزی وزارت نیرو) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 293-310]
  • سازمان‌های دولتی بررسی رابطه بین انواع فرهنگ سازمانی و سازمان یادگیرنده: مطالعه موردی سازمان‌های خدمات عمومی شهر تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 31-46]
  • سازمان‌های فرهنگ‌‌ساز دولتی طراحی و تبیین الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهره‌وری سازمان‌های دولتی (فرهنگ‌ساز) جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 1-22]
  • سازمان یادگیرنده بررسی رابطه بین انواع فرهنگ سازمانی و سازمان یادگیرنده: مطالعه موردی سازمان‌های خدمات عمومی شهر تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 31-46]
  • سرمایه اجتماعی ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان‌های دولتی: تبیین نقش متغیر مداخله‌گر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
  • سرمایه اجتماعی ارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمان‌های آموزشی و فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 381-390]
  • سهام ارزشی بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
  • سهام رشدی بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
  • سهولت استفاده درک شده بررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 443-462]
  • سودمندی درک شده بررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 443-462]

ش

  • شاخص فراگیرنقدینگی بررسی رابطه همبستگی بین نسبت جاری و شاخص فراگیر نقدینگی در شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 155-168]
  • شاخص مالم‌کوئیست کاربرد رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها در ارزیابی بهره‌وری با استفاده از شاخص مالم‌کوئیست (مطالعه موردی) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 47-60]
  • شاخص‌های فرهنگ سازمانی کارآفرینانه تحول فرهنگ مدیریت دولتی از فرهنگ بوروکراتیک به فرهنگ کارآفرینانه (مطالعه موردی: ستاد مرکزی وزارت نیرو) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 293-310]
  • شایستگی بنیادین اولویت‌بندی شایستگی‌های تکنولوژیکی با استفاده از FAHP (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 303-312]
  • شایستگی تکنولوژیکی اولویت‌بندی شایستگی‌های تکنولوژیکی با استفاده از FAHP (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 303-312]
  • شبکه‌های عصبی مصنوعی کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه‌ی موردی: گروه‌بندی مشتریان بانک کشاورزی) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 249-262]
  • شبیه‌سازی تخصیص بهینه منابع به کمک شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
  • شخصیت رهبری آینه فرهنگ و شخصیت (بررسی رابطه‌ی بین سبک رهبری، فرهنگ سازمانی و شخصیت در سازمان‌های شهرستان کاشان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 419-442]
  • شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط تأثیر ویژگی‌های شرکت در بقای شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 121-136]
  • شرکت‌های صادراتی بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکت‌ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط بررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 91-102]
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]

ص

  • صنایع دفاعی خرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
  • صنعت مدل اسکیمویی فرهنگ و تعالی سازمان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 477-495]

ع

  • عملکرد دولت ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان‌های دولتی: تبیین نقش متغیر مداخله‌گر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
  • عوامل حیاتی موفقیت عوامل حیاتی سازمانی در اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 137-154]
  • عوامل رضایت شغلی بررسی تطبیقی عوامل مؤثر در رضایت شغلی کارکنان با توجه به جایگاه سازمانی آنان: (مطالعه موردی مجموعه زنجیره تأمین شرکت سایپا) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 339-362]
  • عوامل کلیدی طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]

غ

  • غربال‌سازی فازی Fuzzy BSQ چارچوب تدوین استراتژی: ترکیبی از روش ارزیابی متوازن، تجزیه و تحلیل SWOT و گسترش عملکرد کیفیت با رویکرد غربال‌سازی فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 1-20]

ف

  • فاصله شناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشه‌ای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 403-418]
  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) اولویت‌بندی عوامل مهم در انگیزش نیروی انسانی با استفاده از فن فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در شرایط عدم‌اطمینان (مطالعه موردی شرکت الیاف) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 311-324]
  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای وزن‌دهی نیازمندی‌های طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) شناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشه‌ای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 403-418]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی چهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینه‌ها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 209-220]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی اولویت‌بندی شایستگی‌های تکنولوژیکی با استفاده از FAHP (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 303-312]
  • فرایند خودارزیابی اولویت‌بندی برنامه‌های بهبود سازمان با استفاده از مدل غربالگری فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 95-112]
  • فرهنگ طراحی و تبیین الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهره‌وری سازمان‌های دولتی (فرهنگ‌ساز) جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 1-22]
  • فرهنگ رهبری آینه فرهنگ و شخصیت (بررسی رابطه‌ی بین سبک رهبری، فرهنگ سازمانی و شخصیت در سازمان‌های شهرستان کاشان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 419-442]
  • فرهنگ مدل اسکیمویی فرهنگ و تعالی سازمان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 477-495]
  • فرهنگ سازمانی تحول فرهنگ مدیریت دولتی از فرهنگ بوروکراتیک به فرهنگ کارآفرینانه (مطالعه موردی: ستاد مرکزی وزارت نیرو) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 293-310]
  • فرهنگ سازمانی بررسی رابطه بین انواع فرهنگ سازمانی و سازمان یادگیرنده: مطالعه موردی سازمان‌های خدمات عمومی شهر تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 31-46]
  • فرهنگ سازمانی مدل اسکیمویی فرهنگ و تعالی سازمان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 477-495]

ق

  • قیمت به ارزش دفتری دارایی‌ها (P/B) پیش‌بینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبت‌های P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 57-70]
  • قیمت به عایدات (P/E) پیش‌بینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبت‌های P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 57-70]
  • قیمت سهام بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]

ک

  • کارایی رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
  • کارت امتیازی متوازن بکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن بر مبنای تکنیک TOPSIS جهت تحلیل عملکرد شرکت‌های واگذار شده توسط بانک صنعت و معدن [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 61-78]
  • کارت امتیازی متوازن توسعه مدل کارت امتیازی متوازن مدیریت دانش: مطالعه موردی یک گروه صنعتی تحقیقاتی دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 363-394]
  • کسب و کار الکترونیک‏ بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکت‌ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
  • کلاف تخصیص بهینه منابع به کمک شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
  • کنترل راهبردی (استراتژیک) طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]
  • کنترل‌کننده R2R برنامه‌ریزی سطح تولید: رویکرد بهبود بهره‌وری بر اساس مدل‌های کنترل‌کننده R2R [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 71-78]
  • کوتاه‌مدت (1 ساله) بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
  • کیفیت خدمات ارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری‌ سبک‌های رهبری تحول‌آفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]

گ

  • گسترش عملکرد کیفیت Fuzzy BSQ چارچوب تدوین استراتژی: ترکیبی از روش ارزیابی متوازن، تجزیه و تحلیل SWOT و گسترش عملکرد کیفیت با رویکرد غربال‌سازی فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 1-20]
  • گسترش وظایف کیفیت استفاده از روش‌های پرامیتی در رتبه‌بندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 351-367]
  • گسسته تخصیص بهینه منابع به کمک شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]

م

  • مبادله الکترونیکی داده بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکت‌ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
  • مبادله رهبر– پیرو ارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری‌ سبک‌های رهبری تحول‌آفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
  • متدهای جبرانی رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
  • محیط بازار هدف بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سال‌های 1378تا 1383 [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 369-380]
  • محیط داخلی شرکت بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سال‌های 1378تا 1383 [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 369-380]
  • محیط ملّی بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سال‌های 1378تا 1383 [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 369-380]
  • مدل انتخاب مدل مناسب برنامه‌ریزی تولید برای صنعت سیم و کابل [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 237-249]
  • مدل پذیرش فناوری بررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 443-462]
  • مدل تعالی اولویت‌بندی برنامه‌های بهبود سازمان با استفاده از مدل غربالگری فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 95-112]
  • مدل چرخه عمر سازمانی بررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 91-102]
  • مدل‌سازی تخصیص بهینه منابع به کمک شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
  • مدل سود باقیمانده پیش‌بینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبت‌های P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 57-70]
  • مدل شرطی D-CAPM بررسی کارکرد مدل شرطی قیمت‌گذاری دارایی سرمایه‌ای منفی مطالعه موردی: بازار اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 313-326]
  • مدل قیمت‌گذاری دارایی‌های سرمایه ای بررسی نقش، اهمیت و کاربرد دانش جدید مالی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 79-90]
  • مدل مراحل بازده پیش‌بینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبت‌های P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 57-70]
  • مدل معادلات ساختاری ارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری‌ سبک‌های رهبری تحول‌آفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
  • مدل مناسب رتبه‌بندی فنون تصمیم‌گیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه‌بندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
  • مدیریت کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه‌ی موردی: گروه‌بندی مشتریان بانک کشاورزی) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 249-262]
  • مدیریت ارتباط با مشتری عوامل حیاتی سازمانی در اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 137-154]
  • مدیریت دانش توسعه فرایند مدیریت دانش با رویکرد تحلیل ریسک: مورد کاوی یکی از شرکت‌های دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 417-442]
  • مدیریت دولتی ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان‌های دولتی: تبیین نقش متغیر مداخله‌گر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
  • مدیریت دولتی بررسی رابطه بین انواع فرهنگ سازمانی و سازمان یادگیرنده: مطالعه موردی سازمان‌های خدمات عمومی شهر تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 31-46]
  • مدیریت دولتی نوین تحول فرهنگ مدیریت دولتی از فرهنگ بوروکراتیک به فرهنگ کارآفرینانه (مطالعه موردی: ستاد مرکزی وزارت نیرو) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 293-310]
  • مدیریت راهبردی (استراتژیک) طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]
  • مدیریت مشارکتی تجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
  • مدیریت منابع انسانی تحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
  • مظنه قیمت بررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو به‌عنوان مکانیزم جایگزین [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 339-350]
  • معیارهای غربالگری اولویت‌بندی برنامه‌های بهبود سازمان با استفاده از مدل غربالگری فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 95-112]
  • منابع انسانی بررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 91-102]
  • منطق فازی وزن‌دهی نیازمندی‌های طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
  • موفقیت شرکت‌های صادر‌کننده بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سال‌های 1378تا 1383 [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 369-380]

ن

  • نرمالیزه کردن فازی چهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینه‌ها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 209-220]
  • نسبت جاری بررسی رابطه همبستگی بین نسبت جاری و شاخص فراگیر نقدینگی در شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 155-168]
  • نسبت قیمت به سود رابطه بین نسبت قیمت به سود با ریسک سیستماتیک و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 325-338]
  • نسبت‌های جریان وجوه نقد کاربرد نسبت‌های صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 167-178]
  • نسبت‌های مالی کاربرد نسبت‌های صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 167-178]
  • نشانگر گفتمانی تحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
  • نظریه بازار کارای سرمایه بررسی نقش، اهمیت و کاربرد دانش جدید مالی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 79-90]
  • نقدینگی بررسی رابطه همبستگی بین نسبت جاری و شاخص فراگیر نقدینگی در شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 155-168]
  • نوآوری انتخاب مدل پذیرش تجارت الکترونیکی در بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران؛ بررسی موردی در کارگزاری‌ها و نمایندگی‌های بیمه‌ای [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 79-94]
  • نیازمندی‌های طراحی وزن‌دهی نیازمندی‌های طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
  • نیازهای مشتری وزن‌دهی نیازمندی‌های طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
  • نیازهای مشتریان استفاده از روش‌های پرامیتی در رتبه‌بندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 351-367]
  • نیت تحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
  • نیروهای رقابتی پورتر Fuzzy BSQ چارچوب تدوین استراتژی: ترکیبی از روش ارزیابی متوازن، تجزیه و تحلیل SWOT و گسترش عملکرد کیفیت با رویکرد غربال‌سازی فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 1-20]

و

  • وجه نقد حاصل از فعالیت‌های عملیاتی کاربرد نسبت‌های صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 167-178]
  • وجهه تأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستوران‌ها در شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 327-338]
  • وزن کلی چهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینه‌ها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 209-220]
  • وزن موضعی چهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینه‌ها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 209-220]
  • وفاداری مشتری تأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستوران‌ها در شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 327-338]
  • ویژگی‌های شرکت تأثیر ویژگی‌های شرکت در بقای شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 121-136]

ه

  • هدف تولیدی نوآوری رابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 443-460]
  • هوش فرهنگی هوش هیجانی و هوش فرهنگی اکسیر موفقیت رهبران در کلاس جهانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 237-250]
  • هوش هیجانی هوش هیجانی و هوش فرهنگی اکسیر موفقیت رهبران در کلاس جهانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 237-250]

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی رابطه بین انواع فرهنگ سازمانی و سازمان یادگیرنده: مطالعه موردی سازمان‌های خدمات عمومی شهر تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 31-46]