آمادگیتعیین عوامل مؤثر در آمادگی سازمانی جهت استقرار مدیریت دانش با استفاده از تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 123-138]
آموزشبررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 91-102]
آموزش رهبریارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری سبکهای رهبری تحولآفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
آموزش و پرورشارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمانهای آموزشی و فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 381-390]
آمیخته بازاریابیبررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سالهای 1378تا 1383 [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 369-380]
ا
ابعاد رهبری تحول آفرینرابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 443-460]
اتلافخرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
ارتباط متقابلارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمانهای آموزشی و فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 381-390]
ارزش بازاربررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
ارزشهای فرهنگیطراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمانهای فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]
ارزیابی استان هاارزیابی عوامل مؤثر در عملکردهای اقتصادی و اجتماعی استانهای کشور [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 21-30]
ارزیابی توسط سرپرست مستقیمبررسی رابطه روشهای ارزیابی عملکرد با بهبود عملکرد کارکنان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 273-286]
ارزیابی عملکردکاربرد نسبتهای صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 167-178]
استراتژی پژوهشی رویش نظریهخرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
استراتژی تولیدرابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 443-460]
استراتژیهای مدیریت دانشتوسعه مدل کارت امتیازی متوازن مدیریت دانش: مطالعه موردی یک گروه صنعتی تحقیقاتی دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 363-394]
اصیل و وکیلارتقاء اعتماد عمومی به سازمانهای دولتی: تبیین نقش متغیر مداخلهگر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
اعتمادارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمانهای آموزشی و فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 381-390]
اعتمادبررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 443-462]
اعتماد عمومیارتقاء اعتماد عمومی به سازمانهای دولتی: تبیین نقش متغیر مداخلهگر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
اعتماد میان مدیریت و کارکنانتجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
افزایش بهرهوریطراحی و تبیین الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهرهوری سازمانهای دولتی (فرهنگساز) جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 1-22]
اکسترانتبررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکتها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
الزامات فنیاستفاده از روشهای پرامیتی در رتبهبندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 351-367]
الگویابیکاربرد رویکرد تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی بهرهوری با استفاده از شاخص مالمکوئیست (مطالعه موردی) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 47-60]
امنیت کارکنانتجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
اندازه شرکتبررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو بهعنوان مکانیزم جایگزین [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 339-350]
اندازهگیری عملکردتوسعه مدل کارت امتیازی متوازن مدیریت دانش: مطالعه موردی یک گروه صنعتی تحقیقاتی دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 363-394]
انگیزشاولویتبندی عوامل مهم در انگیزش نیروی انسانی با استفاده از فن فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در شرایط عدماطمینان (مطالعه موردی شرکت الیاف) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 311-324]
اهرم عملیاتیبررسی ارتباط بین ریسک مبتنی بر اطلاعات حسابداری و ریسک مبتنی بر اطلاعات بازار شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (1378-1384) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 39-56]
اهرم مالیبررسی ارتباط بین ریسک مبتنی بر اطلاعات حسابداری و ریسک مبتنی بر اطلاعات بازار شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (1378-1384) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 39-56]
اولویتبندیاولویتبندی عوامل مهم در انگیزش نیروی انسانی با استفاده از فن فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در شرایط عدماطمینان (مطالعه موردی شرکت الیاف) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 311-324]
اولویتبندی زمینههای قابل بهبوداولویتبندی برنامههای بهبود سازمان با استفاده از مدل غربالگری فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 95-112]
ایرانتأثیر ویژگیهای شرکت در بقای شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 121-136]
اینترانتبررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکتها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
اینترنتبررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکتها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
ب
بازار سرمایهبررسی نقش، اهمیت و کاربرد دانش جدید مالی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 79-90]
بازارهای مالیبررسی نقش، اهمیت و کاربرد دانش جدید مالی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 79-90]
بازده حقوق صاحبان سهام (ROE)پیشبینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبتهای P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 57-70]
بازده سهامرابطه بین نسبت قیمت به سود با ریسک سیستماتیک و بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 325-338]
بازده قبلیبررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
بانکداری اینترنتیبررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 443-462]
بانک صنعت و معدنبکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن بر مبنای تکنیک TOPSIS جهت تحلیل عملکرد شرکتهای واگذار شده توسط بانک صنعت و معدن [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 61-78]
بخش بندیشناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشهای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 403-418]
بخش دولتیتحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
برنامهریزیتخصیص بهینه منابع به کمک شبیهسازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
برنامهریزی آرمانیانتخاب مدل مناسب برنامهریزی تولید برای صنعت سیم و کابل [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 237-249]
برنامهریزی تولیدبرنامهریزی سطح تولید: رویکرد بهبود بهرهوری بر اساس مدلهای کنترلکننده R2R [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 71-78]
برنامهریزی تولیدانتخاب مدل مناسب برنامهریزی تولید برای صنعت سیم و کابل [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 237-249]
برنامهریزی خطیانتخاب مدل مناسب برنامهریزی تولید برای صنعت سیم و کابل [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 237-249]
برونسپاری راهبردیارائه چارچوبی برای برونسپاری راهبردی و سرمایهگذاری ریسکپذیر در زنجیره ارزش [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 179-190]
بسترسازی فرهنگیتجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
بسط عملکرد کیفیتوزندهی نیازمندیهای طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکهای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
بقاتأثیر ویژگیهای شرکت در بقای شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 121-136]
بلندمدت (3 ساله)بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
بلوغ سازمانبکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن بر مبنای تکنیک TOPSIS جهت تحلیل عملکرد شرکتهای واگذار شده توسط بانک صنعت و معدن [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 61-78]
بنگاههای کوچک و متوسطانتخاب مدل پذیرش تجارت الکترونیکی در بنگاههای کوچک و متوسط ایران؛ بررسی موردی در کارگزاریها و نمایندگیهای بیمهای [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 79-94]
بهبود عملکرد نیروی انسانیبررسی رابطه روشهای ارزیابی عملکرد با بهبود عملکرد کارکنان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 273-286]
بهرهوریکاربرد رویکرد تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی بهرهوری با استفاده از شاخص مالمکوئیست (مطالعه موردی) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 47-60]
بورس اوراق بهادار تهرانرابطه بین نسبت قیمت به سود با ریسک سیستماتیک و بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 325-338]
بیش واکنشیبررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
پ
پذیرشانتخاب مدل پذیرش تجارت الکترونیکی در بنگاههای کوچک و متوسط ایران؛ بررسی موردی در کارگزاریها و نمایندگیهای بیمهای [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 79-94]
پرامیتیاستفاده از روشهای پرامیتی در رتبهبندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 351-367]
پرتفوی سهام برنده و بازندهبررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
ت
تابع هموگرافیشناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشهای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 403-418]
تجارتالکترونیکبررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکتها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
تجارت الکترونیکیانتخاب مدل پذیرش تجارت الکترونیکی در بنگاههای کوچک و متوسط ایران؛ بررسی موردی در کارگزاریها و نمایندگیهای بیمهای [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 79-94]
تجزیه و تحلیل SWOTFuzzy BSQ چارچوب تدوین استراتژی: ترکیبی از روش ارزیابی متوازن، تجزیه و تحلیل SWOT و گسترش عملکرد کیفیت با رویکرد غربالسازی فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 1-20]
تحلیل پوششی دادههارتبهبندی فنون تصمیمگیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روشهای تصمیمگیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبهبندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
تحلیل پوششی دادههاکاربرد رویکرد تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی بهرهوری با استفاده از شاخص مالمکوئیست (مطالعه موردی) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 47-60]
تحلیل پوششی داده هاارزیابی عوامل مؤثر در عملکردهای اقتصادی و اجتماعی استانهای کشور [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 21-30]
تحلیل خوشهایشناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشهای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 403-418]
تحلیل روایتتحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
تحلیل ریسکتوسعه فرایند مدیریت دانش با رویکرد تحلیل ریسک: مورد کاوی یکی از شرکتهای دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 417-442]
تحلیل عاملیعوامل حیاتی سازمانی در اجرای موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 137-154]
تحوّل فرهنگ سازمانیطراحی و تبیین الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهرهوری سازمانهای دولتی (فرهنگساز) جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 1-22]
تخصیص منابعتخصیص بهینه منابع به کمک شبیهسازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
تراکمارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمانهای آموزشی و فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 381-390]
تصمیمات زیرساختاری تولیدرابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 443-460]
تصمیمگیری با شاخصهای چندگانهمعرفی و بکارگیری روش تصمیمگیری چندشاخصه «اُرسته» جهت رتبهبندی پژوهشکدههای تحقیقاتی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 209-220]
تصمیمگیری با شاخصهای چندگانهتأثیرساختارهای اجتماعی درتوسعه کارآفرینی زنان ایرانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 221-236]
تصمیمگیری چند شاخصهرتبهبندی فنون تصمیمگیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روشهای تصمیمگیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبهبندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
تعالی بهرهوریبرنامهریزی سطح تولید: رویکرد بهبود بهرهوری بر اساس مدلهای کنترلکننده R2R [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 71-78]
تعالی سازمانیمدل اسکیمویی فرهنگ و تعالی سازمان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 477-495]
تعالی مالیخرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
تقسیم بازارکاربردهای شبکههای عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعهی موردی: گروهبندی مشتریان بانک کشاورزی) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 249-262]
تلههای نقدینگیخرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
تمایل کارکنان به مشارکتتجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
ج
جانمایهتحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
جذببررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 91-102]
چ
چارچوب برونسپاریارائه چارچوبی برای برونسپاری راهبردی و سرمایهگذاری ریسکپذیر در زنجیره ارزش [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 179-190]
چالشهای منابع انسانیبررسی تطبیقی عوامل مؤثر در رضایت شغلی کارکنان با توجه به جایگاه سازمانی آنان: (مطالعه موردی مجموعه زنجیره تأمین شرکت سایپا) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 339-362]
چرخه ایجاد دانشتوسعه مدل کارت امتیازی متوازن مدیریت دانش: مطالعه موردی یک گروه صنعتی تحقیقاتی دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 363-394]
چرخههای ارزش آفرینیخرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
چیدمانتخصیص بهینه منابع به کمک شبیهسازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
ح
حجم مبنابررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو بهعنوان مکانیزم جایگزین [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 339-350]
حجم معاملاتبررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو بهعنوان مکانیزم جایگزین [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 339-350]
حد نوسان قیمتبررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو بهعنوان مکانیزم جایگزین [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 339-350]
حمل و نقلتخصیص بهینه منابع به کمک شبیهسازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
خ
خانه کیفیتوزندهی نیازمندیهای طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکهای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
خانه کیفیتاستفاده از روشهای پرامیتی در رتبهبندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 351-367]
خرد مالیخرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
خصوصیسازیبکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن بر مبنای تکنیک TOPSIS جهت تحلیل عملکرد شرکتهای واگذار شده توسط بانک صنعت و معدن [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 61-78]
د
دانش بحرانیتوسعه فرایند مدیریت دانش با رویکرد تحلیل ریسک: مورد کاوی یکی از شرکتهای دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 417-442]
دانش جدید مالیبررسی نقش، اهمیت و کاربرد دانش جدید مالی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 79-90]
دستگاههای فرهنگیطراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمانهای فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]
دوره تبدیل وجه نقدبررسی رابطه همبستگی بین نسبت جاری و شاخص فراگیر نقدینگی در شرکتهای فعال در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 155-168]
ر
رتبهبندیرتبهبندی فنون تصمیمگیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روشهای تصمیمگیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبهبندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
رتبهبندیمعرفی و بکارگیری روش تصمیمگیری چندشاخصه «اُرسته» جهت رتبهبندی پژوهشکدههای تحقیقاتی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 209-220]
رتبهبندیتأثیرساختارهای اجتماعی درتوسعه کارآفرینی زنان ایرانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 221-236]
رتبه بندیارزیابی عوامل مؤثر در عملکردهای اقتصادی و اجتماعی استانهای کشور [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 21-30]
رستورانتأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستورانها در شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 327-338]
رضایت شغلی و ابعاد آنبررسی تطبیقی عوامل مؤثر در رضایت شغلی کارکنان با توجه به جایگاه سازمانی آنان: (مطالعه موردی مجموعه زنجیره تأمین شرکت سایپا) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 339-362]
رضایت مشتریتأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستورانها در شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 327-338]
رفتار شهروندی سازمانیارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری سبکهای رهبری تحولآفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
رهبری تبادلیرابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 443-460]
رهبری تحولآفرینارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری سبکهای رهبری تحولآفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
رهبری تحولگرارهبری آینه فرهنگ و شخصیت (بررسی رابطهی بین سبک رهبری، فرهنگ سازمانی و شخصیت در سازمانهای شهرستان کاشان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 419-442]
رهبری تعاملیرهبری آینه فرهنگ و شخصیت (بررسی رابطهی بین سبک رهبری، فرهنگ سازمانی و شخصیت در سازمانهای شهرستان کاشان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 419-442]
رهبری در کلاس جهانیهوش هیجانی و هوش فرهنگی اکسیر موفقیت رهبران در کلاس جهانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 237-250]
روش آنتروپی شانونمعرفی و بکارگیری روش تصمیمگیری چندشاخصه «اُرسته» جهت رتبهبندی پژوهشکدههای تحقیقاتی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 209-220]
روش آنتروپی شانونتأثیرساختارهای اجتماعی درتوسعه کارآفرینی زنان ایرانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 221-236]
روش ارزیابی متوازنFuzzy BSQ چارچوب تدوین استراتژی: ترکیبی از روش ارزیابی متوازن، تجزیه و تحلیل SWOT و گسترش عملکرد کیفیت با رویکرد غربالسازی فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 1-20]
روش اُرستهمعرفی و بکارگیری روش تصمیمگیری چندشاخصه «اُرسته» جهت رتبهبندی پژوهشکدههای تحقیقاتی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 209-220]
روش اُرستهتأثیرساختارهای اجتماعی درتوسعه کارآفرینی زنان ایرانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 221-236]
روش تحقیقتحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
روشن بودن فرایند تصمیمگیریتجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
روشهای برونسپاریارائه چارچوبی برای برونسپاری راهبردی و سرمایهگذاری ریسکپذیر در زنجیره ارزش [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 179-190]
روشهای تقریبیچهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینهها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 209-220]
روش واردکاربردهای شبکههای عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعهی موردی: گروهبندی مشتریان بانک کشاورزی) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 249-262]
ریسک سیستماتیکرابطه بین نسبت قیمت به سود با ریسک سیستماتیک و بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 325-338]
ریسک سیستماتیک و ضریب بتابررسی ارتباط بین ریسک مبتنی بر اطلاعات حسابداری و ریسک مبتنی بر اطلاعات بازار شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (1378-1384) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 39-56]
ز
زنجیره ارزشارائه چارچوبی برای برونسپاری راهبردی و سرمایهگذاری ریسکپذیر در زنجیره ارزش [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 179-190]
س
سازمانهای دولتیارتقاء اعتماد عمومی به سازمانهای دولتی: تبیین نقش متغیر مداخلهگر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
سازمانهای دولتیتحول فرهنگ مدیریت دولتی از فرهنگ بوروکراتیک به فرهنگ کارآفرینانه (مطالعه موردی: ستاد مرکزی وزارت نیرو) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 293-310]
سازمانهای دولتیبررسی رابطه بین انواع فرهنگ سازمانی و سازمان یادگیرنده: مطالعه موردی سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 31-46]
سازمانهای فرهنگساز دولتیطراحی و تبیین الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهرهوری سازمانهای دولتی (فرهنگساز) جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 1-22]
سازمان یادگیرندهبررسی رابطه بین انواع فرهنگ سازمانی و سازمان یادگیرنده: مطالعه موردی سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 31-46]
سرمایه اجتماعیارتقاء اعتماد عمومی به سازمانهای دولتی: تبیین نقش متغیر مداخلهگر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
سرمایه اجتماعیارایه مدل سرمایه اجتماعی سازمانهای آموزشی و فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 381-390]
سهام ارزشیبررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
سهام رشدیبررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
سهولت استفاده درک شدهبررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 443-462]
سودمندی درک شدهبررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 443-462]
ش
شاخص فراگیرنقدینگیبررسی رابطه همبستگی بین نسبت جاری و شاخص فراگیر نقدینگی در شرکتهای فعال در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 155-168]
شاخص مالمکوئیستکاربرد رویکرد تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی بهرهوری با استفاده از شاخص مالمکوئیست (مطالعه موردی) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 47-60]
شاخصهای فرهنگ سازمانی کارآفرینانهتحول فرهنگ مدیریت دولتی از فرهنگ بوروکراتیک به فرهنگ کارآفرینانه (مطالعه موردی: ستاد مرکزی وزارت نیرو) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 293-310]
شایستگی بنیادیناولویتبندی شایستگیهای تکنولوژیکی با استفاده از FAHP (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 303-312]
شایستگی تکنولوژیکیاولویتبندی شایستگیهای تکنولوژیکی با استفاده از FAHP (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 303-312]
شبیهسازیتخصیص بهینه منابع به کمک شبیهسازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
شخصیترهبری آینه فرهنگ و شخصیت (بررسی رابطهی بین سبک رهبری، فرهنگ سازمانی و شخصیت در سازمانهای شهرستان کاشان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 419-442]
شرکتهای تولیدی کوچک و متوسطتأثیر ویژگیهای شرکت در بقای شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 121-136]
شرکتهای صادراتیبررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکتها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
شرکتهای کوچک و متوسطبررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 91-102]
شورای عالی انقلاب فرهنگیطراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمانهای فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]
ص
صنایع دفاعیخرد مالی؛ یک نظریه رویش یافته بررسی پدیده اتلاف در صنایع دفاعی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 139-166]
صنعتمدل اسکیمویی فرهنگ و تعالی سازمان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 477-495]
ع
عملکرد دولتارتقاء اعتماد عمومی به سازمانهای دولتی: تبیین نقش متغیر مداخلهگر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
عوامل حیاتی موفقیتعوامل حیاتی سازمانی در اجرای موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 137-154]
عوامل رضایت شغلیبررسی تطبیقی عوامل مؤثر در رضایت شغلی کارکنان با توجه به جایگاه سازمانی آنان: (مطالعه موردی مجموعه زنجیره تأمین شرکت سایپا) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 339-362]
عوامل کلیدیطراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمانهای فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]
غ
غربالسازی فازیFuzzy BSQ چارچوب تدوین استراتژی: ترکیبی از روش ارزیابی متوازن، تجزیه و تحلیل SWOT و گسترش عملکرد کیفیت با رویکرد غربالسازی فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 1-20]
ف
فاصلهشناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشهای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 403-418]
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)اولویتبندی عوامل مهم در انگیزش نیروی انسانی با استفاده از فن فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در شرایط عدماطمینان (مطالعه موردی شرکت الیاف) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 311-324]
فرآیند تحلیل شبکهایوزندهی نیازمندیهای طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکهای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)شناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشهای و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 403-418]
فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازیچهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینهها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 209-220]
فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازیاولویتبندی شایستگیهای تکنولوژیکی با استفاده از FAHP (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 303-312]
فرایند خودارزیابیاولویتبندی برنامههای بهبود سازمان با استفاده از مدل غربالگری فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 95-112]
فرهنگطراحی و تبیین الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهرهوری سازمانهای دولتی (فرهنگساز) جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 1-22]
فرهنگرهبری آینه فرهنگ و شخصیت (بررسی رابطهی بین سبک رهبری، فرهنگ سازمانی و شخصیت در سازمانهای شهرستان کاشان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 419-442]
فرهنگمدل اسکیمویی فرهنگ و تعالی سازمان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 477-495]
فرهنگ سازمانیتحول فرهنگ مدیریت دولتی از فرهنگ بوروکراتیک به فرهنگ کارآفرینانه (مطالعه موردی: ستاد مرکزی وزارت نیرو) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 293-310]
فرهنگ سازمانیبررسی رابطه بین انواع فرهنگ سازمانی و سازمان یادگیرنده: مطالعه موردی سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 31-46]
فرهنگ سازمانیمدل اسکیمویی فرهنگ و تعالی سازمان [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 477-495]
ق
قیمت به ارزش دفتری داراییها (P/B)پیشبینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبتهای P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 57-70]
قیمت به عایدات (P/E)پیشبینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبتهای P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 57-70]
قیمت سهامبررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
ک
کاراییرتبهبندی فنون تصمیمگیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روشهای تصمیمگیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبهبندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
کارت امتیازی متوازنبکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن بر مبنای تکنیک TOPSIS جهت تحلیل عملکرد شرکتهای واگذار شده توسط بانک صنعت و معدن [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 61-78]
کارت امتیازی متوازنتوسعه مدل کارت امتیازی متوازن مدیریت دانش: مطالعه موردی یک گروه صنعتی تحقیقاتی دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 363-394]
کسب و کار الکترونیکبررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکتها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
کلافتخصیص بهینه منابع به کمک شبیهسازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
کنترل راهبردی (استراتژیک)طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمانهای فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]
کنترلکننده R2Rبرنامهریزی سطح تولید: رویکرد بهبود بهرهوری بر اساس مدلهای کنترلکننده R2R [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 71-78]
کوتاهمدت (1 ساله)بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر بیش واکنشی قیمتی سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 461-476]
کیفیت خدماتارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری سبکهای رهبری تحولآفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
گ
گسترش عملکرد کیفیتFuzzy BSQ چارچوب تدوین استراتژی: ترکیبی از روش ارزیابی متوازن، تجزیه و تحلیل SWOT و گسترش عملکرد کیفیت با رویکرد غربالسازی فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 1-20]
گسترش وظایف کیفیتاستفاده از روشهای پرامیتی در رتبهبندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 351-367]
گسستهتخصیص بهینه منابع به کمک شبیهسازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
م
مبادله الکترونیکی دادهبررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکتها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی ایران) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 395-416]
مبادله رهبر– پیروارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری سبکهای رهبری تحولآفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
متدهای جبرانیرتبهبندی فنون تصمیمگیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روشهای تصمیمگیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبهبندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
محیط بازار هدفبررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سالهای 1378تا 1383 [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 369-380]
محیط داخلی شرکتبررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سالهای 1378تا 1383 [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 369-380]
محیط ملّیبررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سالهای 1378تا 1383 [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 369-380]
مدلانتخاب مدل مناسب برنامهریزی تولید برای صنعت سیم و کابل [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 237-249]
مدل پذیرش فناوریبررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 443-462]
مدل تعالیاولویتبندی برنامههای بهبود سازمان با استفاده از مدل غربالگری فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 95-112]
مدل چرخه عمر سازمانیبررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 91-102]
مدلسازیتخصیص بهینه منابع به کمک شبیهسازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 169-184]
مدل سود باقیماندهپیشبینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبتهای P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 57-70]
مدل مراحل بازدهپیشبینی عملکرد آتی شرکت با استفاده از نسبتهای P/E و P/B در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 57-70]
مدل معادلات ساختاریارائه و تبیین مدلی برای چگونگی تأثیرگذاری سبکهای رهبری تحولآفرین و مبادله رهبر - پیرو بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای دولتی استان گلستان) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 103-120]
مدل مناسبرتبهبندی فنون تصمیمگیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روشهای تصمیمگیری چندمعیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبهبندی به روش DEA [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 23-38]
مدیریت ارتباط با مشتریعوامل حیاتی سازمانی در اجرای موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 137-154]
مدیریت دانشتوسعه فرایند مدیریت دانش با رویکرد تحلیل ریسک: مورد کاوی یکی از شرکتهای دولتی در ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 417-442]
مدیریت دولتیارتقاء اعتماد عمومی به سازمانهای دولتی: تبیین نقش متغیر مداخلهگر رضایتمندی شهروندان [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 263-292]
مدیریت دولتیبررسی رابطه بین انواع فرهنگ سازمانی و سازمان یادگیرنده: مطالعه موردی سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 31-46]
مدیریت دولتی نوینتحول فرهنگ مدیریت دولتی از فرهنگ بوروکراتیک به فرهنگ کارآفرینانه (مطالعه موردی: ستاد مرکزی وزارت نیرو) [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 293-310]
مدیریت راهبردی (استراتژیک)طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک سازمانهای فرهنگی کشور [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 185-208]
مدیریت مشارکتیتجزیه و تحلیل اثرات عوامل مؤثر بر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 113-122]
مدیریت منابع انسانیتحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
مظنه قیمتبررسی مکانیزم «حجم مبنا» در بورس تهران و معرفی «مظنه قیمت» در بورس توکیو بهعنوان مکانیزم جایگزین [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 339-350]
معیارهای غربالگریاولویتبندی برنامههای بهبود سازمان با استفاده از مدل غربالگری فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 95-112]
منابع انسانیبررسی مشکلات مدیریت منابع انسانی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی براساس مدل چرخه عمر سازمانی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 91-102]
منطق فازیوزندهی نیازمندیهای طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکهای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
موفقیت شرکتهای صادرکنندهبررسی و تعیین عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای صادراتی استان گلستان در کشورهای آسیای میانه طی سالهای 1378تا 1383 [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 369-380]
ن
نرمالیزه کردن فازیچهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینهها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 209-220]
نسبت جاریبررسی رابطه همبستگی بین نسبت جاری و شاخص فراگیر نقدینگی در شرکتهای فعال در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 155-168]
نسبت قیمت به سودرابطه بین نسبت قیمت به سود با ریسک سیستماتیک و بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 325-338]
نسبتهای جریان وجوه نقدکاربرد نسبتهای صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 167-178]
نسبتهای مالیکاربرد نسبتهای صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 167-178]
نشانگر گفتمانیتحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
نظریه بازار کارای سرمایهبررسی نقش، اهمیت و کاربرد دانش جدید مالی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 79-90]
نقدینگیبررسی رابطه همبستگی بین نسبت جاری و شاخص فراگیر نقدینگی در شرکتهای فعال در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 155-168]
نوآوریانتخاب مدل پذیرش تجارت الکترونیکی در بنگاههای کوچک و متوسط ایران؛ بررسی موردی در کارگزاریها و نمایندگیهای بیمهای [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 79-94]
نیازمندیهای طراحیوزندهی نیازمندیهای طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکهای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
نیازهای مشتریوزندهی نیازمندیهای طراحی در بسط عملکرد کیفیت با استفاده از فرآیند تحلیل شبکهای- ارائه یک رویکرد فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 221-236]
نیازهای مشتریاناستفاده از روشهای پرامیتی در رتبهبندی و انتخاب الزامات فنی در خانه کیفیت [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 351-367]
نیتتحلیلی روایی از داستان مدیریت نیروی انسانی در مجلات مدیریت ایران [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 391-402]
نیروهای رقابتی پورترFuzzy BSQ چارچوب تدوین استراتژی: ترکیبی از روش ارزیابی متوازن، تجزیه و تحلیل SWOT و گسترش عملکرد کیفیت با رویکرد غربالسازی فازی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 1-20]
و
وجه نقد حاصل از فعالیتهای عملیاتیکاربرد نسبتهای صورت جریان وجوه نقد در ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 167-178]
وجههتأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستورانها در شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 327-338]
وزن کلیچهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینهها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 209-220]
وزن موضعیچهار روش ساده جهت تعیین وزن موضعی و کلی گزینهها در فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 209-220]
وفاداری مشتریتأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستورانها در شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 327-338]
ویژگیهای شرکتتأثیر ویژگیهای شرکت در بقای شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 41، 1389، صفحه 121-136]
ه
هدف تولیدی نوآوریرابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 443-460]
هوش فرهنگیهوش هیجانی و هوش فرهنگی اکسیر موفقیت رهبران در کلاس جهانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 237-250]
هوش هیجانیهوش هیجانی و هوش فرهنگی اکسیر موفقیت رهبران در کلاس جهانی [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 237-250]
ی
یادگیری سازمانیبررسی رابطه بین انواع فرهنگ سازمانی و سازمان یادگیرنده: مطالعه موردی سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران [دوره 8، شماره 44، 1389، صفحه 31-46]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد