ا
-
احساسات منفی مشتریان
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر احساسات منفی مصرفکنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
-
ارزش ویژه برند و ابعاد آن
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخهای مصرفکنندگان [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 63-78]
-
استراتژی داده بنیاد
طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
-
اعتبارسنجی تبلیغات
بررسی و اعتبارسنجی الگوی تبلیغات الکترونیک فرش درتهران [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 33-46]
-
الگوی فرایند تعالی مشتریان
طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
ب
-
بازار فرش تهران
بررسی و اعتبارسنجی الگوی تبلیغات الکترونیک فرش درتهران [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 33-46]
-
بازاریابی الکترونیکی خدمات
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]
-
بازاریابی پایدار
طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
-
بازاریابی درونی
طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
-
بازاریابی ولوله ای
شناسایی انگیزههای انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 83-92]
-
بازاریابی ویروسی
شناسایی انگیزههای انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 83-92]
-
بازاریابی یکپارچه
طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
-
بانکداری الکترونیکی
بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهانبهدهان با تأکید بر نقش واسطهگری رضایت و وفاداری مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
-
برند (نام تجاری)
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر احساسات منفی مصرفکنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
-
بیان شفاهی
عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]
پ
-
پاسخ های مصرف کنندگان
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخهای مصرفکنندگان [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 63-78]
ت
-
تبلیغات
بررسی مقایسهای میزان تأثیر جاذبههای تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبتبه نام و نشان تجاری و نگرش نسبتبه تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
-
تبلیغات الکترونیکی
بررسی و اعتبارسنجی الگوی تبلیغات الکترونیک فرش درتهران [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 33-46]
-
تبلیغات دهانبهدهان
بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهانبهدهان با تأکید بر نقش واسطهگری رضایت و وفاداری مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
-
تبلیغ دهانبهدهان اینترنتی
شناسایی انگیزههای انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 83-92]
-
تجارت الکترونیک
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]
-
تجارت الکترونیکی
اولویتبندی راهبردها در تجارت الکترونیکی (در سایتهای تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]
-
تحریفهای شناختی
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر احساسات منفی مصرفکنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
-
تطابق شخصیتی
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
-
تعالی
طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
ج
-
جاذبه های تبلیغاتی
بررسی مقایسهای میزان تأثیر جاذبههای تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبتبه نام و نشان تجاری و نگرش نسبتبه تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
خ
-
خریدتفننی
عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]
ر
-
راهبرد
اولویتبندی راهبردها در تجارت الکترونیکی (در سایتهای تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]
-
راهبرد قیمتگذاری
مطالعه راهبردهای قیمتگذاری و رابطهی آن با قابلیتهای بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]
-
رضایت مشتریان
بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهانبهدهان با تأکید بر نقش واسطهگری رضایت و وفاداری مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
-
روش های تصمیم گیری چند معیاره
اولویتبندی راهبردها در تجارت الکترونیکی (در سایتهای تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]
-
رویکردهای رفتاری مشتریان
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر احساسات منفی مصرفکنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
ش
-
شرکت ارتباطات سیار ایرانسل و همراه اول
بررسی مقایسهای میزان تأثیر جاذبههای تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبتبه نام و نشان تجاری و نگرش نسبتبه تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
-
شرکتهای تولیدی
مطالعه راهبردهای قیمتگذاری و رابطهی آن با قابلیتهای بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]
ص
-
صنعت خودرو ایران
طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
-
صنعت هتلداری
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]
ع
-
عزت نفس
عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]
-
عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی
بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهانبهدهان با تأکید بر نقش واسطهگری رضایت و وفاداری مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
ف
-
فروشگاه های الکترونیکی
اولویتبندی راهبردها در تجارت الکترونیکی (در سایتهای تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]
ق
-
قابلیتهای بازاریابی
مطالعه راهبردهای قیمتگذاری و رابطهی آن با قابلیتهای بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]
-
قصد خرید تفننی
عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]
-
قیمت گذاری
مطالعه راهبردهای قیمتگذاری و رابطهی آن با قابلیتهای بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]
ک
-
کیفیت ادراک شده
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
م
-
محصول جدید
عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]
-
مدل سازی معادلات ساختاری
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]
-
مدل یابی معادلات ساختاری
بررسی مقایسهای میزان تأثیر جاذبههای تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبتبه نام و نشان تجاری و نگرش نسبتبه تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
-
معیارهای تعالی مشتریان
طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
ن
-
نگرش نسبت به تبلیغات
بررسی مقایسهای میزان تأثیر جاذبههای تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبتبه نام و نشان تجاری و نگرش نسبتبه تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
-
نگرش نسبت به نام و نشان تجاری
بررسی مقایسهای میزان تأثیر جاذبههای تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبتبه نام و نشان تجاری و نگرش نسبتبه تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
و
-
وجهه برند
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
-
وفاداری به برند
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
-
وفاداری مشتریان
بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهانبهدهان با تأکید بر نقش واسطهگری رضایت و وفاداری مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد