نمایه کلیدواژه ها

ا

  • احساسات منفی مشتریان بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر احساسات منفی مصرف‌کنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
  • ارزش ویژه برند و ابعاد آن بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ‌های مصرف‌کنندگان [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 63-78]
  • استراتژی داده بنیاد طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
  • اعتبارسنجی تبلیغات بررسی و اعتبارسنجی الگوی تبلیغات الکترونیک فرش درتهران [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 33-46]
  • الگوی فرایند تعالی مشتریان طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]

ب

  • بازار فرش تهران بررسی و اعتبارسنجی الگوی تبلیغات الکترونیک فرش درتهران [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 33-46]
  • بازاریابی الکترونیکی خدمات بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]
  • بازاریابی پایدار طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
  • بازاریابی درونی طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
  • بازاریابی ولوله ای شناسایی انگیزه‌های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 83-92]
  • بازاریابی ویروسی شناسایی انگیزه‌های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 83-92]
  • بازاریابی یکپارچه طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
  • بانکداری الکترونیکی بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان با تأکید بر نقش واسطه‌گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد‌مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
  • برند (نام تجاری) بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر احساسات منفی مصرف‌کنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
  • بیان شفاهی عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]

پ

ت

  • تبلیغات بررسی مقایسه‌ای میزان تأثیر جاذبه‌های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت‌به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت‌به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
  • تبلیغات الکترونیکی بررسی و اعتبارسنجی الگوی تبلیغات الکترونیک فرش درتهران [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 33-46]
  • تبلیغات دهان‌به‌دهان بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان با تأکید بر نقش واسطه‌گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد‌مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
  • تبلیغ دهان‌به‌دهان اینترنتی شناسایی انگیزه‌های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 83-92]
  • تجارت الکترونیک بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]
  • تجارت الکترونیکی اولویت‌بندی راهبرد‌ها در تجارت الکترونیکی (در سایت‌های تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]
  • تحریف‌های شناختی بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر احساسات منفی مصرف‌کنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
  • تطابق شخصیتی بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
  • تعالی طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]

ج

  • جاذبه های تبلیغاتی بررسی مقایسه‌ای میزان تأثیر جاذبه‌های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت‌به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت‌به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]

خ

  • خریدتفننی عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]

ر

  • راهبرد اولویت‌بندی راهبرد‌ها در تجارت الکترونیکی (در سایت‌های تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]
  • راهبرد قیمت‌گذاری مطالعه راهبرد‌های قیمت‌گذاری و رابطه‌ی آن با قابلیت‌های بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]
  • رضایت مشتریان بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان با تأکید بر نقش واسطه‌گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد‌مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
  • روش های تصمیم گیری چند معیاره اولویت‌بندی راهبرد‌ها در تجارت الکترونیکی (در سایت‌های تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]
  • رویکردهای رفتاری مشتریان بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر احساسات منفی مصرف‌کنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]

ش

  • شرکت ارتباطات سیار ایرانسل و همراه اول بررسی مقایسه‌ای میزان تأثیر جاذبه‌های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت‌به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت‌به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
  • شرکتهای تولیدی مطالعه راهبرد‌های قیمت‌گذاری و رابطه‌ی آن با قابلیت‌های بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]

ص

  • صنعت خودرو ایران طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
  • صنعت هتلداری بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]

ع

  • عزت نفس عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]
  • عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان با تأکید بر نقش واسطه‌گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد‌مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]

ف

  • فروشگاه های الکترونیکی اولویت‌بندی راهبرد‌ها در تجارت الکترونیکی (در سایت‌های تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]

ق

  • قابلیت‌های بازاریابی مطالعه راهبرد‌های قیمت‌گذاری و رابطه‌ی آن با قابلیت‌های بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]
  • قصد خرید تفننی عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]
  • قیمت گذاری مطالعه راهبرد‌های قیمت‌گذاری و رابطه‌ی آن با قابلیت‌های بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]

ک

  • کیفیت ادراک شده بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]

م

  • محصول جدید عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]
  • مدل سازی معادلات ساختاری بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]
  • مدل یابی معادلات ساختاری بررسی مقایسه‌ای میزان تأثیر جاذبه‌های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت‌به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت‌به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
  • معیارهای تعالی مشتریان طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]

ن

  • نگرش نسبت به تبلیغات بررسی مقایسه‌ای میزان تأثیر جاذبه‌های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت‌به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت‌به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
  • نگرش نسبت به نام و نشان تجاری بررسی مقایسه‌ای میزان تأثیر جاذبه‌های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت‌به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت‌به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]

و

  • وجهه برند بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
  • وفاداری به برند بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
  • وفاداری مشتریان بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان با تأکید بر نقش واسطه‌گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد‌مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]