ا
-
اعتماد مصرف کننده
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده برروی شهرت سازمان [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 82-69]
-
الگوریتم Apriori
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 52-39]
-
الگوریتم کای میانگین
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 52-39]
-
امنیت
بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 14-1]
ب
-
بازارمحوری
تحقیقی درباره تأثیر بازار محوری بر عملکرد صادرات : مطالعه شرکتهای تولیدکننده و صادرکننده از گمرکات استان بوشهر [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 73-86]
-
بانکداری الکترونیکی
بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثربرریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن در استان لرستان) [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 87-98]
-
باورهای اخلاقی
تأثیر بدبینی شخصیّتی، تشویش ذهنی، نیاز به شناخت و باورهای اخلاقی مشتریان بر سطوح مختلف بدبینی و حمایت از برند [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 1-16]
-
بدبینی شخصیتی
تأثیر بدبینی شخصیّتی، تشویش ذهنی، نیاز به شناخت و باورهای اخلاقی مشتریان بر سطوح مختلف بدبینی و حمایت از برند [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 1-16]
-
برند
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 17-40]
-
برونسپاری
بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثربرریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن در استان لرستان) [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 87-98]
ت
-
تجارت الکترونیک
بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 14-1]
-
تخفیف دهی
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 52-39]
-
تشویش ذهنی
تأثیر بدبینی شخصیّتی، تشویش ذهنی، نیاز به شناخت و باورهای اخلاقی مشتریان بر سطوح مختلف بدبینی و حمایت از برند [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 1-16]
-
تمایل به پرداخت
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 17-40]
-
تمایل مشتریان
بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 14-1]
ح
-
حکمرانی
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 57-72]
-
حمایت از برند
تأثیر بدبینی شخصیّتی، تشویش ذهنی، نیاز به شناخت و باورهای اخلاقی مشتریان بر سطوح مختلف بدبینی و حمایت از برند [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 1-16]
خ
-
خدمات نوآورانه
بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 28-15]
-
خرید آنی
شناسایی و استخراج مولفههای پیشران خرید آنی با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 68-53]
د
-
داده کاوی
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 52-39]
ر
-
رفتار شهروندی
بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 28-15]
-
رفتار مشارکتی
بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 28-15]
-
رفتار هم خلقی ارزش مشتری
بررسی تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 28-15]
-
رقیبمحوری
تحقیقی درباره تأثیر بازار محوری بر عملکرد صادرات : مطالعه شرکتهای تولیدکننده و صادرکننده از گمرکات استان بوشهر [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 73-86]
-
روش پرداخت
بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 14-1]
-
ریسک عملیاتی
بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثربرریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن در استان لرستان) [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 87-98]
ش
-
شخصیت برند
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 17-40]
-
شخصیت مشتریان
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 17-40]
-
شرکت پارس خودرو
تجزیه و تحلیل موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 38-29]
-
شهرت
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده برروی شهرت سازمان [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 82-69]
ص
-
صادرات
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 57-72]
-
صحت دادهها
بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثربرریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن در استان لرستان) [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 87-98]
ع
-
عملکرد صادرات
تحقیقی درباره تأثیر بازار محوری بر عملکرد صادرات : مطالعه شرکتهای تولیدکننده و صادرکننده از گمرکات استان بوشهر [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 73-86]
-
عوامل پیشران خرید آنی
شناسایی و استخراج مولفههای پیشران خرید آنی با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 68-53]
-
عوامل محدودکننده صادراتی
شناسایی عوامل محدودکننده موثر بر صادرات کالاهای فنآور محور [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 41-56]
ف
-
فراترکیب
شناسایی و استخراج مولفههای پیشران خرید آنی با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 68-53]
-
فرهنگ
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده برروی شهرت سازمان [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 82-69]
-
فروشگاه مجازی
بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 14-1]
-
فنآورمحور
شناسایی عوامل محدودکننده موثر بر صادرات کالاهای فنآور محور [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 41-56]
ق
-
قصد خرید مجدد
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 17-40]
-
قواعد انجمنی
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 52-39]
ک
-
کشورهای عضو جنبش عدم تعهد
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 57-72]
-
کنترلهای داخلی
بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثربرریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن در استان لرستان) [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 87-98]
ل
-
لجستیک
تجزیه و تحلیل موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 38-29]
م
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
تجزیه و تحلیل موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 38-29]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
شناسایی عوامل محدودکننده موثر بر صادرات کالاهای فنآور محور [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 41-56]
-
مدل معادلات ساختاری
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 17-40]
-
مدیریت زنجیره تأمین سبز
تجزیه و تحلیل موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 38-29]
-
مسئولیت اجتماعی سازمان ها
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده برروی شهرت سازمان [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 82-69]
-
مشتری
ارائه یک الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پخش پگاه [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 52-39]
-
مشتریمحوری
تحقیقی درباره تأثیر بازار محوری بر عملکرد صادرات : مطالعه شرکتهای تولیدکننده و صادرکننده از گمرکات استان بوشهر [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 73-86]
-
مشروعیت
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده برروی شهرت سازمان [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 82-69]
-
مضمون اطلاعات
بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی(مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال) [دوره 12، شماره 5، 1394، صفحه 14-1]
ن
-
نهادها
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 57-72]
-
نیاز به شناخت
تأثیر بدبینی شخصیّتی، تشویش ذهنی، نیاز به شناخت و باورهای اخلاقی مشتریان بر سطوح مختلف بدبینی و حمایت از برند [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 1-16]
و
-
واردات
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 57-72]
ه
-
هماهنگی بینبخشی
تحقیقی درباره تأثیر بازار محوری بر عملکرد صادرات : مطالعه شرکتهای تولیدکننده و صادرکننده از گمرکات استان بوشهر [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 73-86]
-
هویت پذیری مصرفکننده از برند
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید [دوره 12، شماره 6، 1394، صفحه 17-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد