نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آژانس‌های مسافرتی تهران طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 111-126]

ا

  • اثر کشور مبدا ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 1-14]
  • ارتباطات دهان به دهان بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی‌مشهد) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 29-44]
  • ارزش درک‌شده برند سبز محرک‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 99-110]
  • ارزش ویژه برند ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 1-14]
  • ارزش ویژه برند تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 127-140]
  • ارزش ویژه برند سبز محرک‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 99-110]
  • اعتبار برند محرک‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 99-110]
  • اعتبار منبع پیام بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرف‌کننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]
  • اعتماد الکترونیکی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 127-140]

ب

  • بازار گرایی صادراتی بررسی تأثیر بازار گرایی صادراتی و دانش صادراتی بر عملکرد صادراتی با تعدیل گری پویایی بازار (مورد مطالعه صنعت خودروسازی) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 1-20]
  • بازاریابی الکترونیک طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 111-126]
  • بازاریابی ویروسی بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرف‌کننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]
  • بانکداری همراه بررسی اثر نوآوری شخصی، تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 63-78]
  • برند طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
  • برند ملی طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]

پ

  • پرتفولیوی دوسوتوان مفهوم‌پردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکت‌های هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 57-76]
  • پویایی بازار بررسی تأثیر بازار گرایی صادراتی و دانش صادراتی بر عملکرد صادراتی با تعدیل گری پویایی بازار (مورد مطالعه صنعت خودروسازی) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 1-20]

ت

  • تأثیرات اجتماعی بررسی اثر نوآوری شخصی، تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 63-78]
  • تجربه مصرف بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی‌مشهد) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 29-44]
  • تصویر برند شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 21-34]
  • تصویر برند سبز محرک‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 99-110]
  • توازن و تناسب مفهوم‌پردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکت‌های هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 57-76]

ج

  • جایگاه‌سازی طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
  • جذابیت ظاهری پیام بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرف‌کننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]

د

  • دانش صادراتی بررسی تأثیر بازار گرایی صادراتی و دانش صادراتی بر عملکرد صادراتی با تعدیل گری پویایی بازار (مورد مطالعه صنعت خودروسازی) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 1-20]
  • دانش محصول شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 21-34]
  • درگیری محصول شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 21-34]

ر

  • رضایت بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی‌مشهد) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 29-44]
  • رضایت الکترونیکی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 127-140]
  • رضایت مشتری بررسی رابطه‌ی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 77-90]
  • رویکردهای سازمان تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجی‌گری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 47-62]
  • ریسک ادراک‌شده بررسی اثر نوآوری شخصی، تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 63-78]

س

  • سازمان‌های ایرانی طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 141-159]
  • سطح درگیری ذهنی بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرف‌کننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]
  • سطح ریسک‌پذیری بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرف‌کننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]

ش

  • شخصیت برند شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 21-34]
  • شدت دلتنگی بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی‌مشهد) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 29-44]
  • شرکت گاز استان اردبیل طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 141-159]

ص

  • صنعت گردشگری طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 111-126]

ظ

  • ظریه رفتار برنامه‌ریزی شده بررسی نیّت مصرف محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 35-46]

ع

  • عملکرد بازاریابی بررسی تأثیر استراتژی کسب‌وکار، بخشندگی و پویایی محیطی بر عملکرد بازاریابی؛ تبیین نقش ممیزی بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدکننده دارویی) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 45-56]
  • عملکرد صادراتی بررسی تأثیر بازار گرایی صادراتی و دانش صادراتی بر عملکرد صادراتی با تعدیل گری پویایی بازار (مورد مطالعه صنعت خودروسازی) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 1-20]

ق

  • قابلیت بهره برداری مفهوم‌پردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکت‌های هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 57-76]
  • قابلیت کاوش مفهوم‌پردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکت‌های هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 57-76]

ک

  • کالای تقلبی شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 21-34]
  • کیفیت خدمات الکترونیک تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 127-140]
  • کیفیت درک‌شده برند محرک‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 99-110]

م

  • محصولات دارویی ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 1-14]
  • محصولات غذایی ارگانیک بررسی نیّت مصرف محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 35-46]
  • محیط بازاریابی بررسی تأثیر استراتژی کسب‌وکار، بخشندگی و پویایی محیطی بر عملکرد بازاریابی؛ تبیین نقش ممیزی بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدکننده دارویی) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 45-56]
  • مدل برندسازی ملی ایران طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
  • مدل‌سازی ساختاری- تفسیری طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 141-159]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
  • مدیریت ارتباط با مشتری طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 141-159]
  • مدیریت پرتفولیوی شرکت مفهوم‌پردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکت‌های هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 57-76]
  • مدیریت دانش بازار تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجی‌گری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 47-62]
  • مدیریت دانش مشتری تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجی‌گری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 47-62]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت بررسی رابطه‌ی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 77-90]
  • ممیزی بازاریابی بررسی تأثیر استراتژی کسب‌وکار، بخشندگی و پویایی محیطی بر عملکرد بازاریابی؛ تبیین نقش ممیزی بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدکننده دارویی) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 45-56]
  • موفقیت بازاریابی الکترونیک طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 111-126]
  • موفقیت محصولات جدید تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجی‌گری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 47-62]

ن

  • نظریه مبنایی طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
  • نگرش مصرف‌کننده بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرف‌کننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]
  • نوآوری شخصی بررسی اثر نوآوری شخصی، تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 63-78]
  • نیات رفتاری بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی‌مشهد) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 29-44]
  • نیت مصرف بررسی نیّت مصرف محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 35-46]

و

  • وفاداری بررسی رابطه‌ی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 77-90]
  • وفاداری الکترونیکی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 127-140]

ه

  • هنجار اجتماعی بررسی نیّت مصرف محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 35-46]