آ
-
آژانسهای مسافرتی تهران
طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانسهای مسافرتی شهر تهران) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 111-126]
ا
-
اثر کشور مبدا
ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 1-14]
-
ارتباطات دهان به دهان
بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامیمشهد) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 29-44]
-
ارزش درکشده برند سبز
محرکهای مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 99-110]
-
ارزش ویژه برند
ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 1-14]
-
ارزش ویژه برند
تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 127-140]
-
ارزش ویژه برند سبز
محرکهای مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 99-110]
-
اعتبار برند
محرکهای مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 99-110]
-
اعتبار منبع پیام
بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرفکننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]
-
اعتماد الکترونیکی
تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 127-140]
ب
-
بازار گرایی صادراتی
بررسی تأثیر بازار گرایی صادراتی و دانش صادراتی بر عملکرد صادراتی با تعدیل گری پویایی بازار (مورد مطالعه صنعت خودروسازی) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 1-20]
-
بازاریابی الکترونیک
طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانسهای مسافرتی شهر تهران) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 111-126]
-
بازاریابی ویروسی
بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرفکننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]
-
بانکداری همراه
بررسی اثر نوآوری شخصی، تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 63-78]
-
برند
طراحی و ارائهی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
-
برند ملی
طراحی و ارائهی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
پ
-
پرتفولیوی دوسوتوان
مفهومپردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکتهای هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 57-76]
-
پویایی بازار
بررسی تأثیر بازار گرایی صادراتی و دانش صادراتی بر عملکرد صادراتی با تعدیل گری پویایی بازار (مورد مطالعه صنعت خودروسازی) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 1-20]
ت
-
تأثیرات اجتماعی
بررسی اثر نوآوری شخصی، تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 63-78]
-
تجربه مصرف
بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامیمشهد) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 29-44]
-
تصویر برند
شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 21-34]
-
تصویر برند سبز
محرکهای مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 99-110]
-
توازن و تناسب
مفهومپردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکتهای هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 57-76]
ج
-
جایگاهسازی
طراحی و ارائهی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
-
جذابیت ظاهری پیام
بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرفکننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]
د
-
دانش صادراتی
بررسی تأثیر بازار گرایی صادراتی و دانش صادراتی بر عملکرد صادراتی با تعدیل گری پویایی بازار (مورد مطالعه صنعت خودروسازی) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 1-20]
-
دانش محصول
شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 21-34]
-
درگیری محصول
شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 21-34]
ر
-
رضایت
بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامیمشهد) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 29-44]
-
رضایت الکترونیکی
تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 127-140]
-
رضایت مشتری
بررسی رابطهی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 77-90]
-
رویکردهای سازمان
تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجیگری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 47-62]
-
ریسک ادراکشده
بررسی اثر نوآوری شخصی، تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 63-78]
س
-
سازمانهای ایرانی
طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 141-159]
-
سطح درگیری ذهنی
بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرفکننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]
-
سطح ریسکپذیری
بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرفکننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]
ش
-
شخصیت برند
شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 21-34]
-
شدت دلتنگی
بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامیمشهد) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 29-44]
-
شرکت گاز استان اردبیل
طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 141-159]
ص
-
صنعت گردشگری
طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانسهای مسافرتی شهر تهران) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 111-126]
ظ
-
ظریه رفتار برنامهریزی شده
بررسی نیّت مصرف محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 35-46]
ع
-
عملکرد بازاریابی
بررسی تأثیر استراتژی کسبوکار، بخشندگی و پویایی محیطی بر عملکرد بازاریابی؛ تبیین نقش ممیزی بازاریابی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدکننده دارویی) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 45-56]
-
عملکرد صادراتی
بررسی تأثیر بازار گرایی صادراتی و دانش صادراتی بر عملکرد صادراتی با تعدیل گری پویایی بازار (مورد مطالعه صنعت خودروسازی) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 1-20]
ق
-
قابلیت بهره برداری
مفهومپردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکتهای هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 57-76]
-
قابلیت کاوش
مفهومپردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکتهای هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 57-76]
ک
-
کالای تقلبی
شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 21-34]
-
کیفیت خدمات الکترونیک
تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 127-140]
-
کیفیت درکشده برند
محرکهای مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 99-110]
م
-
محصولات دارویی
ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 1-14]
-
محصولات غذایی ارگانیک
بررسی نیّت مصرف محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 35-46]
-
محیط بازاریابی
بررسی تأثیر استراتژی کسبوکار، بخشندگی و پویایی محیطی بر عملکرد بازاریابی؛ تبیین نقش ممیزی بازاریابی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدکننده دارویی) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 45-56]
-
مدل برندسازی ملی ایران
طراحی و ارائهی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
-
مدلسازی ساختاری- تفسیری
طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 141-159]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
طراحی و ارائهی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 141-159]
-
مدیریت پرتفولیوی شرکت
مفهومپردازی "پرتفولیوی دوسوتوان" در شرکتهای هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 57-76]
-
مدیریت دانش بازار
تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجیگری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 47-62]
-
مدیریت دانش مشتری
تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجیگری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 47-62]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
بررسی رابطهی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 77-90]
-
ممیزی بازاریابی
بررسی تأثیر استراتژی کسبوکار، بخشندگی و پویایی محیطی بر عملکرد بازاریابی؛ تبیین نقش ممیزی بازاریابی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدکننده دارویی) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 45-56]
-
موفقیت بازاریابی الکترونیک
طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانسهای مسافرتی شهر تهران) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 111-126]
-
موفقیت محصولات جدید
تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجیگری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 47-62]
ن
-
نظریه مبنایی
طراحی و ارائهی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM) [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 79-98]
-
نگرش مصرفکننده
بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرفکننده نسبت به برند [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 15-28]
-
نوآوری شخصی
بررسی اثر نوآوری شخصی، تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 63-78]
-
نیات رفتاری
بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت،شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامیمشهد) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 29-44]
-
نیت مصرف
بررسی نیّت مصرف محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 35-46]
و
-
وفاداری
بررسی رابطهی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء) [دوره 14، شماره 9، 1396، صفحه 77-90]
-
وفاداری الکترونیکی
تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 127-140]
ه
-
هنجار اجتماعی
بررسی نیّت مصرف محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 14، شماره 10، 1396، صفحه 35-46]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد