نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی فضای ارائه خدمات مدلسازی عوامل بروز رفتار غیرکارکردی مشتریان نمایندگی‌های شرکت‌های خودروسازی ایران-خودرو و سایپا در کلانشهر اهواز [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 77-92]

ا

  • اثربخشی تبلیغات سنجش اثربخشی تبلیغات با تمرکز بر چهره انسانی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 109-124]
  • اخلاق بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 146-163]
  • ارزش ویژه برند جلوگیری از افول عملکرد برند با تأکید بر نقش مسئولیت اجتماعی [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 134-145]
  • ارزش ویژه برند بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 146-163]
  • استراتژی بازاریابی بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکت‌های صنایع پوشاک و ساختمانی در شرایط رکود اقتصادی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 49-65]
  • اعتماد بررسی اثر بازاریابی رابطه‌ای مؤسسات خیریه بر واکنش‌های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 1-16]
  • انعطاف پذیری راهبردی بررسی تاثیر عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد نوآورانه از طریق راهبرد محوری صادراتی - مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی استان بوشهر [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 36-53]
  • اهدای کمک بررسی اثر بازاریابی رابطه‌ای مؤسسات خیریه بر واکنش‌های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 1-16]

ب

  • بازاریابی تجربی بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 104-119]
  • بازاریابی رابطه ای بررسی اثر بازاریابی رابطه‌ای مؤسسات خیریه بر واکنش‌های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 1-16]
  • بازاریابی رابطه‌مند بررسی تاثیرتاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 54-71]
  • بانکداری شرکتی شناسایی الگوی رفتار مشتریان شرکتی و ارتباط آن استراتژی های بانکداری شرکتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 72-85]
  • باورهای مذهبی بررسی اثر بازاریابی رابطه‌ای مؤسسات خیریه بر واکنش‌های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 1-16]

پ

  • پسایندها پیشایندها و پسایندهای رفتار خرید ناگهانی: تعیین اولویت‌ها و ارائه مدل با استفاده از روش ترکیبی دلفی و دیمتل [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 1-19]
  • پیشایندها پیشایندها و پسایندهای رفتار خرید ناگهانی: تعیین اولویت‌ها و ارائه مدل با استفاده از روش ترکیبی دلفی و دیمتل [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 1-19]

ت

  • تاکسونومی عددی بررسی ساختار و تدوین الگوی انتخاب بازارهای صادراتی ایران؛ مطالعه موردی محصولات کیوی، سیب و انگور [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 66-76]
  • تبلیغات پنهان بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 86-103]
  • تبلیغات دهان به دهان الکترونیک شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیک در اینستاگرام [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 17-30]
  • تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 104-119]
  • تبلیغات دهان به دهان مثبت بررسی اثر بازاریابی رابطه‌ای مؤسسات خیریه بر واکنش‌های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 1-16]
  • تبلیغات شفاهی تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرفکننده: مقایسهی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 143-169]
  • تجارت الکترونیک بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 146-163]
  • تحلیل محتوی کیفی شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیک در اینستاگرام [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 17-30]
  • تعهد بررسی اثر بازاریابی رابطه‌ای مؤسسات خیریه بر واکنش‌های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 1-16]
  • تکنیک دلفی پیشایندها و پسایندهای رفتار خرید ناگهانی: تعیین اولویت‌ها و ارائه مدل با استفاده از روش ترکیبی دلفی و دیمتل [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 1-19]
  • تکنیک دیمتل پیشایندها و پسایندهای رفتار خرید ناگهانی: تعیین اولویت‌ها و ارائه مدل با استفاده از روش ترکیبی دلفی و دیمتل [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 1-19]
  • توان صادراتی بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر توان صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی‌گری قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد نوآوری [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 93-108]
  • توزیع دارو تأثیر هوش بازاریابی و هوش کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی در صنعت توزیع دارو با در نظرداشتن نقش تعدیلگر هوش رقابتی [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 120-133]

ج

  • جایگذاری محصول و برند بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 86-103]

چ

  • چهره انسانی سنجش اثربخشی تبلیغات با تمرکز بر چهره انسانی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 109-124]

ح

  • حسادت برند تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرفکننده: مقایسهی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 143-169]

خ

  • خرده فروشی آنلاین بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 146-163]
  • خصوصیت اشکال‌تراشی مدلسازی عوامل بروز رفتار غیرکارکردی مشتریان نمایندگی‌های شرکت‌های خودروسازی ایران-خودرو و سایپا در کلانشهر اهواز [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 77-92]

د

  • داده‌بنیاد الگوی ریسک‌های مدیریت راهبردی در صنعت بیمه ایران [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 125-142]
  • درگیری برند مصرف کننده تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرفکننده: مقایسهی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 143-169]
  • درگیری ذهنی تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرفکننده: مقایسهی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 143-169]
  • دسته بندی و انتخاب برند تأثیر ویژگی‌های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 20-35]
  • دیجی کالا بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 146-163]

ر

  • راهبرد محوری صادراتی بررسی تاثیر عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد نوآورانه از طریق راهبرد محوری صادراتی - مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی استان بوشهر [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 36-53]
  • ردیاب چشمی سنجش اثربخشی تبلیغات با تمرکز بر چهره انسانی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 109-124]
  • رضایت تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرفکننده: مقایسهی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 143-169]
  • رضایت مشتریان تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهبود فرآیندهای داخلی، رضایت مشتریان و سودآوری (مورد مطالعه: شعب سازمان تامین اجتماعی اصفهان) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 31-48]
  • رفتار خرید ناگهانی پیشایندها و پسایندهای رفتار خرید ناگهانی: تعیین اولویت‌ها و ارائه مدل با استفاده از روش ترکیبی دلفی و دیمتل [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 1-19]
  • رفتار غیرکارکردی مشتری مدلسازی عوامل بروز رفتار غیرکارکردی مشتریان نمایندگی‌های شرکت‌های خودروسازی ایران-خودرو و سایپا در کلانشهر اهواز [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 77-92]
  • رکود اقتصادی بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکت‌های صنایع پوشاک و ساختمانی در شرایط رکود اقتصادی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 49-65]
  • رویکرد ارتباطی سنجش اثربخشی تبلیغات با تمرکز بر چهره انسانی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 109-124]
  • رویکرد بیزین تأثیر ویژگی‌های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 20-35]
  • رویکرد مشاهده ای سنجش اثربخشی تبلیغات با تمرکز بر چهره انسانی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 109-124]
  • ریسک راهبردی الگوی ریسک‌های مدیریت راهبردی در صنعت بیمه ایران [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 125-142]
  • ریسک مدیریت استراتژیک الگوی ریسک‌های مدیریت راهبردی در صنعت بیمه ایران [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 125-142]
  • ریسک مدیریت راهبردی الگوی ریسک‌های مدیریت راهبردی در صنعت بیمه ایران [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 125-142]

س

  • ساختار بازار بررسی ساختار و تدوین الگوی انتخاب بازارهای صادراتی ایران؛ مطالعه موردی محصولات کیوی، سیب و انگور [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 66-76]
  • سازمان تامین اجتماعی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهبود فرآیندهای داخلی، رضایت مشتریان و سودآوری (مورد مطالعه: شعب سازمان تامین اجتماعی اصفهان) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 31-48]
  • سودآوری تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهبود فرآیندهای داخلی، رضایت مشتریان و سودآوری (مورد مطالعه: شعب سازمان تامین اجتماعی اصفهان) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 31-48]

ش

  • شاخص هرفیندال- هیرشمن بررسی ساختار و تدوین الگوی انتخاب بازارهای صادراتی ایران؛ مطالعه موردی محصولات کیوی، سیب و انگور [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 66-76]
  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیک در اینستاگرام [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 17-30]
  • شرکت‌های صادراتی استان بوشهر بررسی تاثیر عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد نوآورانه از طریق راهبرد محوری صادراتی - مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی استان بوشهر [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 36-53]
  • شرکت های کوچک و متوسط بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر توان صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی‌گری قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد نوآوری [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 93-108]
  • شهرت برند بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 86-103]

ص

  • صنعت بیمه الگوی ریسک‌های مدیریت راهبردی در صنعت بیمه ایران [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 125-142]
  • صنعت پوشاک بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکت‌های صنایع پوشاک و ساختمانی در شرایط رکود اقتصادی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 49-65]
  • صنعت ساختمان بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکت‌های صنایع پوشاک و ساختمانی در شرایط رکود اقتصادی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 49-65]

ع

  • عشق برند تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرفکننده: مقایسهی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 143-169]
  • عملکرد بازاریابی بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکت‌های صنایع پوشاک و ساختمانی در شرایط رکود اقتصادی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 49-65]
  • عملکرد برند جلوگیری از افول عملکرد برند با تأکید بر نقش مسئولیت اجتماعی [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 134-145]
  • عملکرد نوآورانه بررسی تاثیر عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد نوآورانه از طریق راهبرد محوری صادراتی - مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی استان بوشهر [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 36-53]
  • عملکرد نوآوری بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر توان صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی‌گری قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد نوآوری [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 93-108]
  • عوامل درون سازمانی بررسی تاثیر عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد نوآورانه از طریق راهبرد محوری صادراتی - مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی استان بوشهر [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 36-53]

ف

  • فرآیندهای داخلی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهبود فرآیندهای داخلی، رضایت مشتریان و سودآوری (مورد مطالعه: شعب سازمان تامین اجتماعی اصفهان) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 31-48]
  • فناوری اطلاعاتی و ارتباطی بررسی تاثیر عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد نوآورانه از طریق راهبرد محوری صادراتی - مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی استان بوشهر [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 36-53]

ق

  • قابلیت یادگیری سازمانی بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر توان صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی‌گری قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد نوآوری [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 93-108]
  • قدرشناسی مشتری بررسی تاثیرتاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 54-71]
  • قصد خرید بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 86-103]
  • قصد خرید مصرف‌کننده بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 104-119]

ک

  • کسب مزیت رقابتی تأثیر هوش بازاریابی و هوش کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی در صنعت توزیع دارو با در نظرداشتن نقش تعدیلگر هوش رقابتی [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 120-133]

گ

  • گرایش کارآفرینانه بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر توان صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی‌گری قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد نوآوری [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 93-108]

م

  • متغیر جمعیت شناختی جنسیت بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 86-103]
  • مدلسازی معادلات ساختاری بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 146-163]
  • مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهبود فرآیندهای داخلی، رضایت مشتریان و سودآوری (مورد مطالعه: شعب سازمان تامین اجتماعی اصفهان) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 31-48]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت جلوگیری از افول عملکرد برند با تأکید بر نقش مسئولیت اجتماعی [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 134-145]
  • مشتریان شرکتی شناسایی الگوی رفتار مشتریان شرکتی و ارتباط آن استراتژی های بانکداری شرکتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 72-85]
  • مواد و فرآورده‌های لبنی تأثیر ویژگی‌های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 20-35]

ن

  • نارضایتی از خدمات مدلسازی عوامل بروز رفتار غیرکارکردی مشتریان نمایندگی‌های شرکت‌های خودروسازی ایران-خودرو و سایپا در کلانشهر اهواز [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 77-92]
  • نوع شناسی رفتار شناسایی الگوی رفتار مشتریان شرکتی و ارتباط آن استراتژی های بانکداری شرکتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 72-85]

و

  • واکنش‌های رفتاری بررسی اثر بازاریابی رابطه‌ای مؤسسات خیریه بر واکنش‌های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام) [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 1-16]
  • وفاداری تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرفکننده: مقایسهی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی [دوره 15، شماره 12، 1397، صفحه 143-169]
  • وفاداری رفتاری بررسی تاثیرتاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد) [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 54-71]
  • ویژگی‌های روانشناختی مشتریان تأثیر ویژگی‌های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 20-35]
  • ویژگی‌های محصول تأثیر ویژگی‌های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 20-35]

ه

  • هوش بازاریابی تأثیر هوش بازاریابی و هوش کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی در صنعت توزیع دارو با در نظرداشتن نقش تعدیلگر هوش رقابتی [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 120-133]
  • هوش رقابتی تأثیر هوش بازاریابی و هوش کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی در صنعت توزیع دارو با در نظرداشتن نقش تعدیلگر هوش رقابتی [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 120-133]

ی

  • یادگیری محوری بررسی تاثیر عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد نوآورانه از طریق راهبرد محوری صادراتی - مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی استان بوشهر [دوره 15، شماره 11، 1397، صفحه 36-53]