1- احمدوند، فرزانه؛ سرداری، احمد (1393). بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخهای مصرفکنندگان. راهبردهای بازرگانی، سال 21، شماره 4، صص 78-63.
2- بحرینیزاده، منیژه؛ اسماعیلپور، مجید و حراقی، مسعود (1396). ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو). راهبردهای بازرگانی، سال 24، شماره 9، صص 14-1.
3- عالیور، عزیز (1375). صورتهای مالی اساسی، جلد اول، چاپ دوم، تهران: سازمان حسابرسی.
4- عزیزی، شهریار؛ درویشی، زهرا و نمامیان، فرشید (1390). بررسی عوامل تعیینکننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 6، صص 32-9.
5- عزیزی، شهریار؛ جمالی کاپک، شهرام و رضایی، مرتضی (1391). بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین، سال 2، شماره 4، صص 81-63.
6- نظری، رضا (1386). حسابداری شرکتهای سهامی، چاپ یازدهم، تهران: انتشارات سازمان حسابرسی.
7- وکیلی فرد، مسعود (1383). مدیریت مالی، جلد اول، چاپ ششم، تهران: انتشارات جنگل.
8- Aaker J. L. (1997). Dimensions of brand personality. Journal of Marketing Research. Vol 34. PP. 347-356.
9- Aaker, D. A. (1992). Managing the Most Important Asset: Brand Equity. Planning Review. 20 (5). PP. 56-58.
10- Aaker, D. A., & Shansby J.G. (1982). Positioning Your Product. Business Horizons. Vol 25. PP. 56-62.
11- Acquaah, M. (2003). Organizational Competence and Firm-Specific Tobin's q: The Moderating Role of Corporate Reputation. Strategic Organization. 1(4). PP. 383-411.
12- Alam, A., Arshad, M. U., & Shabbir, S. A. (2012). Brand credibility, customer loyalty and the role of religious orientation. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. 24 (4). PP. 583-598.
13- Boo S. Busser J. & Baloglu S. (2009). A model of customer-based brand equity and its application to multiple destinations. Tourism Management. Vol 30. PP. 219–231.
14- Freling, T. H. and Forbes, L. P. (2005). An empirical analysis of the brand personality effect. Journal of Product and Brand Management. 14(7). PP. 404413
15- Geuens, M., Weijters, B., & K. D. Wulf. (2009). A new measure of brand personality. Intern. J. of Research in Marketing. Vol 26. PP. 97–107.
16- Hussey, M., & Duncombe, N. (1999). Projecting the right image: using projective technigues to measure brand image. Qualitative Market Research. 2(1). PP. 22-30.
17- Kapareliotis, I. & Panopoulos, A. (2010). The determinants of brand equity. Journal of Managerial Finance. 36(3). PP. 225-233.
18- Rao, V.R., Agarwal, M.K., & Dahloff, D. (2004). How is Manifest Branding Strategy Related to the Intangible Value of a Corporation? Journal of Marketing. Vol 68. PP. 126-141.
19- Sahay, A & Piliai, A. (2009). Differential impact of advertising and distribution expenditure on Tobin's Q. Journal of Indian Business Research. 1(23). PP. 77-94.
20- Simon, Carol J. & Mary, W. S. (1993). The Measurement and Determinants of Brand Equity: A Financial Approach. Marketing Science. 12(1). PP. 28-52.
21- Sweeney, J. & Swait, J. (2008). The effect of brand credibility on customer loyalty. Journal of Retailing and Consumer Services. 15 (1). pp. 179-193.