1- اسدالله، مهسا؛ ثانویفرد، رسول؛ حمیدیزاده، علی، (1398)، بررسی الگوی کسب و کار بانکداری الکترونیک مبتنی بر ظهور فینتکها و استارتآپهای مالی، فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، دوره 7، شماره 2.
2- اللهدادی، مهدی؛ تاجزاده نمین، ابوالفضل؛ ایراندوست، منصور؛ سلطانپناه، هیرش، (1397)، طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی: مطالعهای درشرکتهای کوچک و متوسط غرب کشور، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال سیزدهم، شمارة 49، صص 137-156.
3- رضوانی، مهران؛ خداداد حسینی، سیدحمید؛ آذر، عادل؛ احمدی، پرویز، (1388)، مفهومپردازی "بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی" در بنگاههای کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی، توسعه کارآفرینی، سال دوم، شماره پنجم، صص 31-53.
4- محمدپور، الف، (1392)،روش تحقیق کیفی ضد روش 2 (مراحل و رویههای عملی در روششناسی کیفی)، تهران: جامعه شناسان.
6- Bhandari, V. (2020). FinTech: A Study of Enablers, Opportunities, and Challenges in the Banking and Financial Services Sector. In Financial Technology and Disruptive Innovation in ASEAN (pp. 108-118). IGI Global.
7- Becherer, R. C., Helms, M. M., & McDonald, J. P. (2012). The effect of entrepreneurial marketing on outcome goals in SMEs. New England Journal of Entrepreneurship, 15(1), 7-18.
8- Braun, V., Clarke, V., & Terry, G. (2014). Thematic analysis. Qualitative Research in Clinical and Health Psychology, 95.
9- Collinson, E., & Shaw, E. (2001). Entrepreneurial marketing—A historical perspective on development and practice. Management Decision, 29(9), 761-766.
10- Gai, K., Qiu, M., & Sun, X. (2018). A survey on FinTech. Journal of Network and Computer Applications, 103, 262-273.
11- Hallbäck, J., & Gabrielsson, P. (2013). Entrepreneurial marketing strategies during the growth of international new ventures originating in small and open economies. International Business Review, 22(6), 1008-1020.
12- Hacioglu, G., Eren, S. S., Eren, M. S., & Celikkan, H. (2012). The effect of entrepreneurial marketing on firms’ innovative performance in Turkish SMEs. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 58, 871-878.
13- Jogaratnam, G. (2017). “The effect of market orientation, entrepreneurial orientation and human capital on positional advantage“. International Journal of Hospitality Management, 60. 104-113.
14- Jones, R., & Rowley, J (2011). Entrepreneurial marketing in small businesses: a conceptual exploration, International Small Business Journal, 29: 25-36.
15- Keh, H.T., Nguyen, T.T.M., & Ng, H.P (2007). The effects of entrepreneurial orientation and marketing information on the performance of SMEs,Journal of Business Venturing, 22, 592–611.
16- Manasra, E.A., Zyadat, M.A., Awamreh, M.A. and Alnsour, M.S. (2013). "Linking entrepreneurial marketing and performance indicators in Jordanian hotel industry".Journal of Management Research, 5(3): 86-94.
17- Miles, M., Gilmore, A., Harrigan,P,. Lewis, G., Sethna,Z (2014). Exploring Entrepreneurial Marketing. Journal of Strategic Management 18:94-11
18- Morrish, S. C. (2011). Entrepreneurial marketing: a strategy for the twenty-first century?. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 13(2), 110-119.
19- Morris, M. H., Schindehutte, M., & LaForge, R. W. (2002). Entrepreneurial marketing: a construct for integrating emerging entrepreneurship and marketing perspectives. Journal of marketing theory and practice, 10(4), 1-19.
20- Niehm, L.S., Hurst, J.L., Son, J., Fiore, A.M. and Sadachar, A. (2013). Entrepreneurial marketing: Scale development and validation in the small firm context. Proceeding of Conference on Apparel, Events and Hospitality Management, United States, Iwoa University: 1- 6.
21- Nwaizugbo, I.C. and Anukam, A.I. (2014). "Assessment of entrepreneurial marketing practices among Small and Medium Scale Enterprises in Imo State Nigeria: Prospects and challenges". Review of Contemporary Business Research, 3(1): 77-98.
22- Shaw E. (2006). “Small firm networking: An insight into contents and motivating factors“. International Small Business Journal 24(1): 5–29.
23- Yang, M. (2018). International entrepreneurial marketing strategies of MNCs: Bricolage as practiced by marketing managers, International Business Review, 27(5): 1045-1056.