- جندقی، غلامرضا، اسفیدانی، محمدرحیم، محسنین، شهریار، یزدانی، حمیدرضا، کیماسی، مسعود (1399)، طراحی نقشه سفر برنامهریزیشده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل، مدیریت بازرگانی، 12 (1)، صص 116-142. https://doi.org/10.22059/jibm.2018.268675.3306
- حسینی سرتشنیزی، مرضیه، طباطبایی نسب، سید محمد، انصاری، آذرنوش (1402)، تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و مؤسسههای مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری،
نشریه راهبردهای بازرگانی، 19 (20)، صص 100-125. https://doi.org/
10.22070/cs.2023.18135.1338
- دشتیپور، معصومه، ابراهیمی، الهام، ایرانی، حمیدرضا (1402)، ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانالهای توزیع چندگانه در صنعت بانکداری، نشریه راهبردهای بازرگانی، 19 (20)، صص 30-50.
- سبزعلیان، رقیه، نوروزی، علیرضا، نظری، محسن (1400)، بررسی نقشه سفر مشتری در فروشگاههای الکترونیکی کتاب، تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 55 (4)، صص 1-25. https://doi.org/10.22059/jlib.2022.340459.1599
- سیاه سرانی کجوری، محمدعلی (1402)، پیشبینی نرخ بازگشت تماشاگران سینما بر اساس چهارچوب A5 سفر مشتری، گردشگری و اوقات فراغت، 8 (16)، صص 201-219.
- ﺷﻤﺎﻋﻲ، ﻋﻠﻲ، ﺻﺎﻟﺤﻲ، عبداله، ﺣﺴﻴﻦپور، مناف (1394)، تحلیل فضایی بازارچههای مرزی در توسعهیافتگی شهرهای بانه و پیرانشهر، مجله آمایش جغرافیایی فضا، 5 (18)، صص 216-205. https://gps.gu.ac.ir/article_13823.html
- ملکی مین باش رزگاه، مرتضی، سیاه سرانی کجوری، محمدعلی (1396)، ارائه مدل پیشبینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینهسازی درخت تصمیم: صنعت لوازمخانگی برقی،
فصلنامه مدیریت برند، 5 (9)، صص 107-134. https://doi.org/
10.22051/bmr.2018.15279.1309
References
-Court, D., Elzinga, D., Mulder, S., & Vetvik, O. J. (2009), The consumer decision journey. McKinsey Quarterly. 3, 1-11.
-Dashtipour, M., Ebrahimi, E., Irani, H., R. (1402), Presenting the customer experience management model in multiple distribution channels in the banking industry, commercial strategies magazine, articles ready for publication 20(19), 30-50. [In Persian] https://doi.org/
10.22070/cs.2023.17654.1311
-Holbrook, M. B., & Hirschman, E. C. (1982), The experiential aspects of consumption: consumer fantasies, feelings, and fun.
Journal of Consumer Research, 9 (2), 132–140.
https://doi.org/10.1086/208906
-Hosseini Sarteshnizi, M., Tabatabaei Nesab, S., M., Ansari, A. (2023), The effect of customer experience on the behavior of customers of banks and financial institutions in Shahrekord (investigating the mediating role of customer commitment and trust, commercial strategies magazine, 20 (19), 100-125. [In Persian] https://doi.org/
10.22070/cs.2023.18135.1338
-Iran Trade Development Organization (2021), Annual report on the development of border trade. Iran Trade Development Organization website. [In Persian]
-Jandaghi, G., Esfidani, M. R., Mohsenin, S., Yazdani, H. R., & Keimasi, M. (2020), Developing a Planned Journey Map of Banking Mobile Services Users (Case Study: Mellat Bank).
Journal of Business Management,
12 (1), 116-142. [In Persian]
https://doi.org/10.22059/jibm.2018.268675.3306
-Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2017), Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Wiley.
-Lemon, K. N., & Verhoef, P. C. (2016), Understanding Customer Experience Throughout the Customer Journey. Journal of Marketing, 80 (6), 69-96.
https://doi.org/10.1509/jm.15.0420
-Maleki Min Bash Rozgah, M., & SiahSarani Kojouri, M., A. (2016), Presenting a modelpredicting the behavior of buyers of Iranian brands by using genetic algorithm in decision
tree optimization: Electrical household appliances industry,
Brand Management Quarterly, 5 (9), 107-134. [In Persian] https://doi.org/
10.22051/bmr.2018.15279.1309
-Mody, M., Suess, C., & Lehto, X. (2019), Going back to its roots: Can hospitableness provide hotels competitive advantage over the sharing economy? International Journal of Hospitality Management, 76(A), 286–298. https: //doi.org/10.1016/j. ijhm.2018.05.017.
-Pine, B. J., Pine, J., & Gilmore, J. H. (1999), The experience economy: Work is theatre & every business a stage. Harvard Business Press.
-Prayag, G., Gannon, M. J., Muskat, B., & Taheri, B. (2020), A serious leisure perspective of culinary tourism co-creation: The influence of prior knowledge, physical environment and service quality. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 32 (7), 2453–2472. https://doi.org/10.1108/IJCHM-10-2019-0897
-Rajaobelina, L. (2018), The impact of customer experience on relationship quality with travel agencies in a multichannel environment. Journal of Travel Research, 57(2), 206–217. https://doi.org/10.1177/0047287516688565
-Rawson, A., Duncan, E., & Jones, C. (2013), The Truth about Customer Experience. Harvard Business Review, 91 (9), 90-98
-Richardson, A. (2010), Using customer journey maps to improve customer experience. Harvard Business Review, 15 (1), 2–5. https://hbr.org/2010/11/using-customer-journey-maps-to
-Rosenbaum, M. S., Otalora, M. L., & Ramírez, G. C. (2017), How to create a realistic customer journey map. Business Horizons, 60 (1), 143–150. https://doi.org/10.1016/j.bushor.2016.09.010
-Sampson, S. E., & Spring, M. (2012), Customer roles in service supply chains and opportunities for innovation. Journal of Supply Chain Management, 48 (4), 30–50. https://doi.org/10.1111/j.1745-493X.2012.03282.x
-Schau, H., J., & Akaka, M., A. (2021), From customer journeys to consumption journeys: a consumer culture approach to investigating value creation in practice-embedded consumption,
The Academy of Marketing Science Review, 11:9-22.
https://doi.org/10.1007/s13162-020-00177-6
-Shamae'i, A., Salehi, A., Hosseinpour, M. (2014), Spatial analysis of border bazaars in the development of Baneh and Piranshahr cities, Journal of Geographical Analysis of Space, 5(18), 216-205. [In Persian] https://gps.gu.ac.ir/article_13823.html
-Siahsarani Kojuri, M. A. (2023), Predicting moviegoer return rates based on the A5 framework of the customer journey. Tourism and Leisure Time, 8 (16), 201-219. https://doi.org/10.22133/tlj.2024.432617.1140
-Taheri, B., Coelho, F. J., Sousa, C. M. P., & Evanschitzky, H. (2017), Mood regulation, customer participation, and customer value creation in hospitality services. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 29 (12), 3063–3081. https://doi.org/10.1108/IJCHM-07-2016-0389
-Verhoef, P. C., Kannan, P. K., & Inman, J. J. (2015), From multi-channel retailing to omni-channel retailing: introduction to the special issue on multi-channel retailing. Journal of Retailing, 91(2), 174-181. https://doi.org/10.1016/j.jretai.2015.02.005
-Verhoef, P. C., Lemon, K. N., Parasuraman, A., Roggeveen, A., Tsiros, M., & Schlesinger, L. A. (2009), Customer Experience Creation: Determinants, Dynamics, and Management Strategies.
Journal of Retailing, 85 (1), 31-41.
https://doi.org/10.1016/j.jretai.2008.11.001
-Voorhees, C. M., Fombelle, P. W., Gregoire, Y., Bone, S., Gustafsson, A., Sousa, R., & Walkowiak, T. (2017), Service encounters, experiences and the customer journey: Defining the field and a call to expand our lens. Journal of Business Research, 79, 269–280. https://doi.org/10.1007/s11747-019-00636-y
-Vo-Thanh, T., Zaman, M., Dam-Huy Thai, T., Hasan, R., Leta Senbeto, D. (2022), Perceived customer journey innovativeness and customer satisfaction: a mixed-method approach,
Annals of Operations Research, 30 (3), 1-26.
https://doi.org/10.1007/s10479-022-05079-3