کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87 %D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%A7%D8%AA %DB%8C%DA%A9%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%87 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیه‌سازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران)

دوره 16، شماره 13، شهریور 1398، صفحه 147-166

10.22070/cs.2020.2435

نگار جلیلیان؛ سید محمود زنجیرچی؛ علیرضا ناصر صدرآبادی؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله