1. جلوگیری از افول عملکرد برند با تأکید بر نقش مسئولیت اجتماعی

دوره 15، شماره 11، بهار و تابستان 1397، صفحه 134-145

10.22070/15.11.134

امین کهیاری حقیقت؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم‌اله زارعی؛ زهره دهدشتی‌شاهرخ


2. بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکت‌ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی ایران)

دوره 8، شماره 44، پاییز و زمستان 1389، صفحه 395-416

عبدالحمید ابراهیمی؛ زهره دهدشتی‌شاهرخ؛ امید مهدیه