نویسنده = محمود یحیی زاده فر
واکاوی نقش کمپین‌های تبلیغاتی زیست‌محیطی در ترویج رفتارهای شهروندی زیست‌محیطی: ارائه چارچوب به‌کارگیری بازاریابی اجتماعی

دوره 20، شماره 21، شهریور 1402، صفحه 181-210

10.22070/cs.2024.19115.1380

زهرا کاظمی سراسکانرود؛ میثم شیرخدایی؛ محمود یحیی زاده فر؛ محمد صفری؛ سمیه نامدار طجری


عوامل مؤثر بر شاخص قیمت سهام

دوره 9، شماره 47، تیر 1390، صفحه 511-522

محمود یحیی زاده فر؛ حسنعلی آقاجانی؛ علیرضا پاکدین