نشریه علمی راهبردهای بازرگانی باهدف فراهم ساختن زمینه ایجاد مبادلات علمی، توسعه دانش، انتشار اطلاعات و دستاوردهای علمی و پژوهشی کمی، کیفی و آمیخته درزمینههای مدیریت بازرگانی، راهبردهای بازرگانی و بازاریابی و رویکردهای نوین در آن بهویژه در پژوهشهایی که منتج به ارائه راهبرد مشخص در حوزههای مدیریت بازرگانی میشوند، فعالیت میکند. لذا اساتید، دانشجویان و پژوهشگران محترم در دانشگاهها، مؤسسات پژوهشی و سایر دستگاهها میتوانند پژوهشهای مرتبط را برای بررسی و چاپ به این نشریه ارسال کنند.
مهمترین زمینهها و محورهای مربوط به نشریه شامل موارد زیر است: