دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

شناسایی عوامل مورد توجه در مقاصد استراتژیک سازمان‌ها (مورد مطالعه: صنعت خدمات مالی ایران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 شهریور 1403

10.22070/cs.2024.19157.1381

روح الله یزدی؛ شهریار عزیزی؛ حسام الدین نعمتی


تاثیر خلق و به کارگیری هوش بازار صادراتی برعملکرد از طریق استراتژی بخش بندی و اولویت بندی مشتریان و مدل های فروش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 شهریور 1403

10.22070/cs.2024.19239.1386

جواد باقری؛ ناصر یزدانی


تبیین اثر عوامل روان‌شناختی مصرف‌کنندگان بر انواع رفتار خرید سبز: نقش تعدیل‌گر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 مهر 1403

10.22070/cs.2024.19424.1393

زهره جمالی؛ امیرعلی فوکردی


ارائه الگویی برای ارزیابی عملکرد کیفیت خدمات قطارهای مسافری از نگاه مسافران

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مهر 1403

10.22070/cs.2024.19370.1392

جمیله قنبرزاده؛ ناصر مطهری فریمانی؛ اعظم مدرس


ارائه مدلی برای بازاریابی خلاقانه میان استارت‌آپ‌های صنعت آبزیان

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1403

10.22070/cs.2024.19395.1391

میلاد افشاری؛ بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه آبادی؛ لیلا آندرواژ


ارائه مدل کارکردی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در بازاریابی عصبی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آبان 1403

10.22070/cs.2024.19182.1383

حسین رحیمی کلور؛ محمدرضا کشاورز


تأثیر نوآوری و ارزدیجیتال بر واردات

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 آبان 1403

10.22070/cs.2024.19582.1397

شهریار سکوتی بداغ؛ منیره دیزجی؛ سیدعلی پایتختی اسکوئی؛ ابوالفضل شاه ابادی؛ رقیه حسن زاده


ارزیابی اقتصادی بازاریابی الکترونیکی در مقایسه با بازاریابی سنتی در شرکت کاشی و سرامیک ترنج

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 دی 1403

10.22070/cs.2025.19350.1394

سمانه عابدی؛ زهرا ابوالحسنی


شناسایی قابلیت‌های استراتژیک در شکل‌گیری مزیت رقابتی ناپایدار در سالن‌های زیبایی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 بهمن 1403

10.22070/cs.2025.19629.1400

عماد گل محمدی


شناسایی و تحلیل ابعاد بازاریابی دیجیتال مبتنی بر رسانه های اجتماعی جهت توسعه تجارت خارجی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 بهمن 1403

10.22070/cs.2025.19536.1398

لیلا فتحی؛ یونس وکیل الرعایا؛ فریده حق شناس کاشانی؛ سید عبدالله حیدریه