- برهانی نژاد، عبدالرضا.، علیزاده مشکاتی، فتانه.، رضوانی چمن زمین، موسی و رحمانی، کمالالدین. (1401). طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید، مدیریت بازاریابی، 17(57)، 67-82.
- بخشی، فریبا و روشن، سید علیقلی. (1395). بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه برند با میانجیگری متغیر اعتماد به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی، بررسیهای بازرگانی، 14(78)، 97-85.
3. خادمی، علی اکبر و فرازنده، هانیه. (1398). بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای اینترنتی شهر تهران). مدیریت بازاریابی، 14(44)،59-41.
- خوشطینت، بهناز.، شاهآبادی، ابوالفضل و رکاب، مسعود. (1399). تأثیر درجه مشتریمداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب. مدیریت برند، 7(2)، 68-45.
- درازهی، عبدالغفار.، جامی، مجید و مرادخانی، بهنام. (1399). نقش تجارت الکترونیک در برندسازی محصول؛ مورد مطالعه: صنعت خرمای سیستان و بلوچستان-سراوان. پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی، 4(13)، 50-43.
- زمانی، علی و نهضتی ملکی، بهزاد. (1398). بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر بهبود کیفیت تجارت الکترونیک. دومین کنفرانس ملی اندیشههای نوین در مدیریت کسبوکار، تهران، انجمن علمی بازاریابی ایران، 14 تیرماه.
- سپهوند، اکبر.، محمدیان، محمود و دهدشتی شاهرخ، زهره. (1400). الگوی چندسطحی برندسازی ملی: فراترکیب مطالعات موردی، مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، 4(1)، 1-19.
- سیاهپور، آزیتا. (۱۳۹۶). بررسی تأثیر مشتریمداری و رضایت مشتری بر روی ابعاد ارزش ویژه برند بانک، مطالعه موردی (شعب بانک ملی در مشهد). دومین کنفرانس سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری، اهواز: دانشگاه شهید چمران، 14 تیرماه.
- شاهآبادی، ابوالفضل.، مرادی، علی و حسینی منزه، سید محمود. (1400). تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب. مدیریت برند، 8(3)، 114-85.
- شاه آبادی، ابوالفضل و سعادت، ندا. (1399). تأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان. مدیریت کسب و کارهای بین المللی، 3(1)، 45-64.
- مرتضوی، مهدی. پدرام، آیدین و فتحی، فاطمه. (1399). بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکتهای پذیرفته شدد در بدسر اوراق بهادار تهران، راهبردهای بازرگانی، 27(15)، 63-75.
- مقدسی، علیرضا.، زمانی، رضا و براتزاده، مجید. (1401). تأثیر پلتفروم های تجارت الکترونیک در ظرفیت بازاریابی و شهرت برند. نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی، ۳۰ شهریور ۱۴۰1، شبکه دانشگاههای مجازی جهان.
- وظیفهدوست، حسین.، الهیاری، میثم.، حسینی، میرزاحسن و پرهیزگار، محمدمهدی. (1400). طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی. مدیریت برند، 8(2)، 191-220.
- Al Shamsi, I. R., Binti Azizan, A. & Krupasindhu Panigrahi, Sh. (2021). Product innovation, customer satisfaction, and brand loyalty of using smartphones among university students: PLS–SEM approach. Indian Journal of Marketing, 51(1), 8-25.
- Arellano, M. & Bond, S. (1991). Some tests of specification for panel data: Monte Carlo evidence and an application to employment equations. Review of Economic Studies, 58(2), 277-297.
- Asgari, M.H. & Einy, A. (2022). Investigating the involvement of customer decision making by reflecting on the synergistic backgrounds of brand value, brand love, and brand identity in online brand communities, Entrepreneurship Knowledge, 2(3), 51-62. (In Persian)
- Babu, S. S., Vijayalaksh, Y. & Dijesh, P. (2014). Impact of electronic commerce in marketing and brand developing. International Journal of Computer Engineering & Technology, 5(12), 123-128.
- Bakhshi, F. & Roshan, S. A. (2016). Investigating the effect of customer satisfaction on brand equity through the variable of brand trust in Astan Quds Razavi food industry. Commercial Surveys, 78, 97-85. (In Persian)
- Borhaninejad, A., Alizadehmeshgani, F., Rezvani Chaman Zamin, M. & Rahmani, K. (2022). Designing and explaining the entrepreneurial marketing model on E-Marketing with the effect of brand personality differentiation on purchasing, Marketing Management (JOMM), 17(57), 67-82. 10.30495/JOMM.2022.67916.1944 (In Persian)
- Derazhi, A. G., Jami, M. & Moradkhani, B. (2020). The role of e-commerce in product branding; Case study: Sistan and Baluchestan-Saravan date industry. Research in Accounting and Economic Sciences, 4 (13), 50-43. (In Persian)
- Dwivedi, Y. K. (2020). Setting the future of digital and social media marketing research: Perspectives and research propositions. International Journal of Information Management, https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2020.102168.
- Fernández, L. M. V. & Pinuer, F. J. V. (2016). Influence of customer value orientation, brand value, and business ethics level on organizational performance. Review of Business Management, 18(59), 5-23.
- Gusarova, S., Gusarov, I. & Smeretchinskiy, M. (2021). E-commerce trends and opportunities in BRICS countries, SHS Web of Conferences 93, 04012, https://doi. org/10.1051/shsconf/20219304012
- Ge, J. & He, J. (2022). The dual impetus for perceived brand globalness and brand in a rapidly changing environment: The role of Brand-Nation connection. International Marketing Review, ahead-of-print, https://doi.org/10.1108/IMR-06-2021-0210/.
- Hasan, s. & Mahrus, A. A. (2019). Nation branding: The strategic imperative for sustainable market competitiveness. Humanities and Applied Social Sciences, 1(2), 146-158. https://doi.org/10.1108/JHASS-08-2019-0025
26. Khademi, A. A. & Farazandeh, H. (2019). The study of effective factors on customer relationship quality in creating brand value and intention to online purchase (A study of eshop customers in Tehran). Marketing Management, 14(44), 41-59. (In Persian)
- Khamitov, M., Wang, X. & Thomson, M. (2019). How well do consumer-brand relationships drive customer brand loyalty? Generalizations from a meta-analysis of brand relationship elasticities. Consumer Research, 46(3), 435–459. https://doi.org/10.1093/jcr/ucz006
- Khoshtinat, B., Shahabadi, A. & Rekab, M. (2020). The effect of customer orientation degree of the goods market on the brand of selected countries. Brand Management, 7(2), 45-68. DOI:10.22051/BMR.2021.34130.2082 (In Persian)
- Li, L., Lee, H. A. & Law, R. (2012). Technology-mediated management learning in hospitality organizations. International Journal of Hospitality Management, 31(2), 451-457.
- Moghadasi, A., Zamani, R. & Baratzadeh, M. (2022). The impact of E-commerce platforms on marketing capacity and brand reputation, 9th International Conference on Management, Accounting and Economic Development, https://cilvica.com/doc/1563606, (In Persian).
- Mortazavi, M., Pedram. & Fathi, F. (2020). The relationship between brand value and performance of listed companies in Tehran Stock Exchange, Journal of Business Strategies, 27(15), 63-75. DOI: 10.22070/CS.2020.2444 (In Persian)
- Nguyen, C., Romaniuk, J., Faulkner, M. & Cohen, J. (2019). Are two brands better than one? Investigating the effects of co-branding in advertising on audience memory. Marketing Letters, 29, 37–48. https://doi.org/10.1007/s11002-017-9444-3
- Nika, F. A. & Amin, F. (2019). Experience and brand loyalty among university students in Kashmir- A study based on select e-commerce brands. International Journal of Enhanced Research in Management & Computer Applications, 7(3), 470-475.
34. Okten, N. Z. Okan, E. Y., Arslan, U. & Güngör, M. O. (2019). The effect of brand value on economic growth: A multinational analysis. European Research on and Business Economics, 25(1), 1-7. https://doi.org/10.1016/j.iedeen.2018.11.002
- Saeed, S, (2023). A customer-centric view of e-commerce security and privacy, Applied. Sciences, 13(2), https://doi.org/10.3390/app13021020/
- Schoeneman, J. & Fullerton, J. (2022). Exploring relationships between nation branding and foreign direct investment. Place Branding and Public Diplomacy. https://doi.org/10.1057/s41254-022-00264-4/
- Shahabadi, A., Moradi, A. & Hossini Monazah, S. M. (2022). The effect of institutional index of risk on national brand in selected countries. Brand Management, 8(3), 85-114. DOI:10.22051/BMR.2021.35140.2118 (In Persian)
- Shahabadi, A. & Saadat, N. (2020). The effect of components of knowledge on nation brand in selected countries of the world. Journal of international business administration,3(1). 45-64. DOI: 10.22034/JIBA.2020.9186 (In Persian)
- Sepahvand, A., Mohammadian, M. & Dehdashti Shahrokh, Z. (2020). The Multilevel model of nation branding: A meta-synthesis of qualitative case studies, International Business Administration, 4(1), 1-19. DOI: 10.22034/JIBA.2021.43133.1582 (In Persian)
- Siahpour, A. (2017). Investigating the effect of customer orientation and customer satisfaction on the dimensions of brand equity of the bank, a case study (Bank Melli branches in Mashhad). The Second Annual Conference on Economics, Management and Accounting, Ahvaz: Shahid Chamran University, 5 July. (In Persian)
- Tzavlopoulos, Ι., Gotzamani, K., Andronikidis, A. & Vassiliadis, C. (2019). Determining the impact of e-commerce quality on customers’ perceived risk, satisfaction, value and loyalty. International Journal of Quality and Service Sciences, 11(4), 576-587. https://doi.org/10.1108/IJQSS-03-2019-0047
- Vazife Doost, H., Allahyary, M., Hossainy, M.H. & Parhizgar, M.M. (2021). Designing and presenting a strategic model for development of national brand in the food industry. BrandManagement, 8(2), 191-220.
Doi:10.30495/JSM.2021.1942593.1538 (In Persian)
- Yao, Q., Huang, L. & Li, M. (2019). The effects of tech and non-tech innovation on brand equity in China: The role of institutional environments. PLoS ONE, 14(5), 1-24. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0215634/
- Yeh, H. (2015). Effects of ICT's innovative applications on brand image and customer's purchase intention. The International Journal of Organizational Innovation, 7(4), 31-47.
- Yoo, B. & Donthu, N. (2001). Developing and validating a multidimensional consumer-based brand equity scale. Business Research, 52(1), 1-14.
- Zamani, A. & Nehzati Maleki, B. (2019). Investigating the effect of brand equity on improving the quality of e-commerce. The Second National Conference on New Thoughts in Business Management, Tehran, Iranian Scientific Marketing Association, 5 July. (In Persian)
- Zheng, SH. & Lu, R. (2020). Nation brand equity: Three perspectives of conceptualization and integrative review, Foreign Economics & Management, 42(5), 3-16. DOI:10.16538/j.cnki.fem.20200203.303/
- https://brandfinance. com\
- https://info. World bank. org\
- https://kof. ethz. ch/en/forecasts-and-indicators\
- https://unctad. org\
- www. We forum. org\
- https://www.wipo.Int/