- ابراهیمپورازبری، مصطفی، اکبری، محسن، شکائینژاد، سیده صدف (1399)، تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد، کاوشهای مدیریت بازرگانی، 12 (24)، صص 259-289.
- اصانلو، بهاره، خدامی، سهیلا، بروجردیان، سپیده (1398)، بررسی تأثیر تمایل به خیالپردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرفکنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند، تحقیقات بازاریابی نوین، 8 (4)، صص 95-110.
- بخشایش، ریحانهالسادات، محمدشفیعی، مجید، کاظمی، علی (1400)، تأثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویتیابی برند مقصد، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت برند، 8 (4)، صص 103-106.
- بنیاسدی، مهدی، نعامی، عبدالله (1399)، مرور سیستماتیک و راهبردی اثربخشی دیانای برند بر اصالت برند با استفاده از رویکرد فراتحلیل، نشریه علمی راهبردهای بازرگانی، 17 (16)، صص 28-15.
- بهرامن، فروغ، حریرچی، فیروز، شکیب، محمود (1396)، نوستالژی در اشعار ابوفراس حمدانی، ادب عربی، 9 (1)، صص 113-131.
- تیموری، هادی، محمدشفیعی، مجید، دلیلی، شیوا (1395)، فناوری اطلاعات در نظام بانکی: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و وفاداری مشتری (مطالعه مشتریان بانک ملی اصفهان)، کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسبوکار، تهران.
- جلالی، سیدمهدی، طاهریکیا، فریز، عطف، زهرا، قاسمیهمدانی، ایمان (1400)، ارائه مدل تأثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفر گردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد)، مطالعات مدیریت گردشگری، 16 (54)، صص 347-374.
- حاجیبابایی، حسین، قبادیلمکوهی، تحفه (1399)، رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند: از نوستالژی تا عشق به برند، مطالعات رفتار مصرفکننده، 7 (2)، صص 89 – 104.
- حیدرزاده، کامبیز، غفاری، فرهاد، فرزانه، سپیده (1390)، بررسی تأثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران، آیندهپژوهی مدیریت، 22 (1)، صص 69-88.
- حیدریه، سید عبدالله، عرباحمدی، حامد، وکیلالرعایا، یونس (1401)، طراحی مدل فراترکیب پیشرانهای استراتژی بازاریابی نوستالژیک، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 14 (27)، صص 105-128.
- سعید اردکانی، سعید، قنبری، فاطمه، رضایی، محمدرضا، رجبیپور میبدی، علیرضا (1400)، ارائه الگوی برندسازی شهری با رویکرد توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز، فصلنامه علمی- پژوهشی برنامهریزی منطقهای، 11 (41)، صص 101-118.
- سیفی، اصغر (1396)، بررسی دلایل ترجیح برند از دیدگاه مصرفکننده و عوامل مؤثر بر آن، فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، 3 (1)، صص 350-357.
- سیفی، محسن، صنایعی، علی، امیریعقدائی، سید فتحالله، محمدشفیعی، مجید، محمدی، داریوش (1401)، شناسایی عوامل مؤثر در پیادهسازی بیمه الکترونیک و تأثیر آن بر مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 14 (28)، صص 581-602.
- سیفی، محسن، صنایعی، علی، امیریعقدائی، سید فتحالله، محمدشفیعی، مجید، محمدی، داریوش (1401)، تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران، پژوهشنامه بیمه، 11 (41)، صص 199-212.
- شعبانینشتایی، میترا، حیدرزادههنزایی، کامبیز، منصوریان، یزدان (1396)، بررسی تجربی اثر تناسب برنامههای پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند، مدیریت بازرگانی، 9 (3)، صص 573-594.
- شیرخدایی، میثم، فقیهنصیری، بشری (1396)، تبیین نقش دلبستگی به برند در ایجاد تعهد و وفاداری مشتریان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ایران، دوفصلنامه علمی– پژوهشی انجمن علمی فرش ایران، (31)، صص 37-58.
- ضیاء، بابک (1394)، بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی، پژوهشهای مدیریت عمومی، 8 (29)، صص 27-42.
- عبدالوند، محمدعلی، هنریشریف، الهام (1395)، شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) در رسانههای اجتماعی، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، 8 (24)، صص 69-80.
- عرباحمدی، حامد، حیدریه، سید عبدالله، وکیلالرعایا، یونس (1398)، تحلیل رابطه بین پیشرانهای خریدهای برنامهریزینشده با تکنیکهای ANP ,DEMATEL و ISM مطالعات رفتار مصرفکننده، 6 (2)، صص 174-198.
- عزیزی، شهریار، جمالی، شهرام، رضایی، مرتضی (1391)، بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری، تحقیقات بازاریابی نوین، 4 (2)، صص 63-81.
- عسکریان، فریبا، خدادادی، محمد رسول، فریدفتحی، مریم (1395)، شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی (AHP)، رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 4 (15)، صص 55-67.
- عیوضپور، جعفر، رضاییدولتآبادی، حسین، محمدشفیعی، مجید (1399)، توسعه الگو اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی، چشمانداز مدیریت بازرگانی، 19 (41)، صص 39-58.
- فالسلیمان، محمود، خسروی، نرگس، شاطری، مفید، حجیپور، محمد (1401)، روایی محتوایی مفهوم مشارکت در مدیریت روستایی، مهندسی جغرافیایی سرزمین، 6 (1)، صص 85-95.
- فتحی، فرهاد، الهی، علیرضا، صفاری، مرجان (1395)، مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال، دوفصلنامه مدیریت و توسعۀ ورزش، 6 (8)، صص 200-185.
- قبادیلمکویی، تحفه، دهدشتیشاهرخ، زهره، صالحاردستانی، عباس (1397)، تأثیر ناامنیشخصی بر رفتار خرید محصولات نوستالژیک، پژوهشهای مدیریت در ایران، 22 (2)، صص 203-180.
- قبادیلمکویی، تحفه، دهدشتیشاهرخ، زهره، صالحاردستانی، عباس (1397)، بررسی تأثیر گسست روانی مصرفکننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک، کاوشهای مدیریت بازرگانی، 10 (20)، صص 243-262.
- محبوبیرنانی، عفتسادات، امیریعقدایی، سیدفتحاله، محمدشفیعی، مجید، انصاری، آذرنوش (1397)، ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند، چشمانداز مدیریت بازرگانی، 17 (36)، صص 117-138.
- محمدشفیعی، مجید، توکلی، هدی، طبائیان، ریحانهسادات (1397)، تأثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکتهای حملونقل ریلی، فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت برند، 5 (13)، صص 169-204.
- محمدشفیعی، مجید، طبائیان، ریحانهسادات، توکلی، هدی (1394)، درگیری ذهنی با برند در رسانههای اجتماعی و تأثیر آن بر اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام)، اولین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم، رشت.
- محمدشفیعی، مجید، احقربازرگان، نگین (1395)، اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاههای آنلاین با رویکرد کاهش ریسک، فصلنامه علمی کارافن، 13 (2)، صص 113-122.
- محمدشفیعی، مجید، احقربازرگان، نگین (1397)، تأثیر توسعه دادوستدهای الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد، کاوشهای مدیریت بازرگانی، 10 (20)، صص 71-90.
- محمدشفیعی، مجید، احمدزاده، سمیه (1396)، تأثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند، فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت برند، 5 (9)، صص 41-78.
- محمدشفیعی، مجید، خوشفطرت، عاطفه (1396)، حکمرانی دادهها در بازاریابی، هوش کسبوکار و مزیت رقابتی: مطالعه یک گروه تولیدی لوازمخانگی، پنجمین کنفرانس ملی مدیران فناوری اطلاعات، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، آذرماه، تهران.
- محمدشفیعی، مجید، رحمتبادی، یزدان (1394)، تأثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند.،فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت برند، 2 (2)، صص 45-68.
- محمدشفیعی، مجید، مداح، مرتضی (1396)، تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاهها، مطالعات مدیریت راهبردی، 8 (30)، صص 19-41.
- مهرگان، محمدرضا، ابوییاردکانی، محمد، صادقیآرانی، زهرا، نظری، محسن، روزمند، امید (1395)، شبیهسازی رفتار خرید ناگهانی در بازار: رویکرد مدلسازی مبتنی بر عامل، نشریه مدیریت فردا، ۱۵ (۴۸)، صص ۳۵.
- میرجوادی، سید محمد، سعیدنیا، حمیدرضا، عابدی، احسان (1397)، الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرفکنندگان با ترجیح برند، فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، 9 (36)، صص 169- 189.
- نظامالاسلامی، امین، محمدی، حسین (1395) عوامل مؤثر بر ترجیح برند تلفن همراه هوشمند مورد استفاده توسط کاربران، فصلنامه اختصاصی تبلیغات و بازاریابی، شماره 5.
References
-Abdolvand, M.A., & Honarisharif, E (2016), The influence of social media on brand commitment and brand loyalty. Journal of Development Evolution Management, (24)8, 69-80. (In Persian)
-Ahuja, R., Sawhney, R., & Arif, M (2017), Prioritizing BIM capabilities of an organization: An interpretive structural modeling analysis. Procedia Engineering, 196, 2–10.
-Akrout, H., & Mrad, M (2023), Measuring brand hate in a cross-cultural context: Emic and etic scale development and validation. Journal of Business Research, (154)2963, 113289.
-Ankur, C., Amol, S., & Sanjay, J (2018), An interpretive structural modeling (ISM) and decision-making trail and evaluation laboratory (DEMATEL) method approach for the analysis of barriers of waste recycling in India. Journal of the Air & Waste Management Association, 68(2), 100-110.
-Arab Ahmadi, H., Heydarieh, S. A., & Vakil Alroaia, Y (2020), Analysis of the relationship between proponents of impulse buying with ANP, DEMATEL and ISM techniques. Consumer Behavior Studies Journal, 6(2), 174-198. (In Persian)
-Askarian, F., Khodadadi, M. & Farid Fathi, M (2015), Identifying and prioritizing the factors influencing the preference of sports goods brands using hierarchical analysis (AHP). New Approaches in Sports Management, 4 (15), 55-67. (In Persian)
-Azizi, S., Jamali, S., & Rezaie M (2013), Surveying the relationship between brand equity and brand-customer personality congruency. New Marketing Research Journal, 2(4), 63-81. (In Persian)
-Bahraman, F., Harirchi, F., & Shakib, M (2017), Nostalgia in the poetries of abu firas hamadani. Arabic Literature, 9 (1), 113-131. (In Persian)
-Bakhshayesh, R. S., Mohammad Shafiee, M., & Kazemi, A (2022), The impact of destination brand awareness and experience on destination brand identification. Quarterly Journal of Brand Management, 8(4), 103-106. (In Persian)
-Banlasadi, M., & Naami A (2021), Systematic and strategic review of the effectiveness of brand DNA on brand authenticity using meta-analysis approach. Scientific Journal of Commercial Strategies, 17(16), 28-15. (In Persian)
-Ben Ruben, R. & Ashoka Varthanan, P (2019), (TISM) Approach for analysis of barriers in deploying circular supply chains application of total interpretive structural modeling. Indian Journal of Science and Technology, 12(24).
-Chang, H. H. & Liu, Y. M (2009), The impact of brand equity on brand preference and purchase intention in the service industries. The Service Industries Journal, 29 (12), 1687-1706.
-Chang, Y., Wang, X., & Arnett, D. B (2018), Enhancing firm performance: The role of brand orientation in business-to-business marketing. Industrial Marketing Management, 72(17), 17–25.
-Chaudhuri, A., & Holbrook, M. B (2001), The chain of effects from brand trust and brand affect to brand performance: The role of brand loyalty. Journal of Marketing, 65 (2), 81-93.
-Dittmar, H., & Drury, J (2000), Self-image - is it in the bag? A qualitative comparison between ordinary and excessive consumers. Journal of Economic Psychology, 21(2), 109-142.
-Ebrahimpour Azbari, M., Akbari, M., & Veshkaei Nejad, S. S (2021), The effect of customer value co creation behavior and brand preference on repurchase intention. Journal of Business Administration Researches, 12(24), 259-289. (In Persian)
-Eyvazpour, J., Rezaei Dolatabadi, H., & Mohammad Shafiee, M (2020), Developing e-retailers ethics model and its impact on retailer image and competitive advantage. Journal of Business Management Perspective, 19(41), 39-58. (In Persian)
-Falsolyman, M., Khosravi, N., Shateri, M., & Hajipour, M (2022), Participation concept validity in rural management. Geographical Engineering of Territory, 6(1), 85-95.
-Fathi, F., Elahi, A. R., & Saffari, M (2016), The structural model of the nostalgia effect on football fans’ intention to purchase. Sport Management and Development, 5(1), 185-200. (In Persian)
-Gazquez-Abad, C. J. & Sanchez Perez, M (2009), Factors inflancing olive oil brand choice in Spain: An empirical analysis using scanner data. Agribusiness Journal, 1, 36-37.
-Ghobadi, T., Dahdashti shahrokh, Z., & Saleh Ardestani, A (2019), The effect of psychological discontinuity on the consumer’s preference for nostalgic products. Journal of Business Administration Researches, 10(20), 243-262. (In Persian)
-Ghobadi, T., Dehdashti Shahrokh, Z., & Saleh Ardestani, A (2021), Impact of personal insecurity on the behavior of purchasing nostalgic products. Management Research in Iran, 22(2), 179-203. (In Persian)
-Gilal, F. G., Channa, N. A., Gilal, N. G., Gilal, R. G., Gong, Z. & Zhang, N (2020), Corporate social responsibility and brand passion amongconsumers: Theory and evidence. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 27 (5), 2275–2285.
-Gilal, R. G., Gilal, N. G., Gilal, F. G. & Gong, Z (2022), The role of nostalgic brand positioning in capturing brand equity: Theoretical extension and analysis. International Journal of Consumer Studies, 46 (1), 161-181.
-Grębosz-Krawczyk, M (2020), How nostalgia affects brand equity? Consumers’ attitudes towards nostalgic generational and transgenerational brands. European Research Studies Journal, 4, 1019-1034.
-Grębosz-Krawczyk, M., Zakrzewska-Bielawska, A. & Otto, J (2021), The role of social media in communication of nostalgic brands. Procedia Computer Science, 192, 2413-2421.
-Gregory, M., Merchant, A., Ulrich, R. & Florian, M (2016), Emphasizing brand heritage: Does it work? And how? Journal of Business Research, 69 (3), 936 –943.
-Hajibabaei, H, & Ghobadi Lamuki, T (2020), A new approach to emotional brand bonds: From evoked nostalgia to brand love. Consumer Behavior Studies Journal, 7(2), 89-104. (In Persian)
-Hajibabei, H. & Esmailpur, H (2018), The analysis of brand love and the impact of associations, satisfaction and trust on brand love. Journal of New Marketing Research, 8 (31), 1-26.
-Heidarzadeh, K, Ghafari, F, & Farzaneh, S (2011), Investigating the effect of brand credibility on customer loyalty in the iranian banking industry. Future study Management, 22 (88), 69-88. (In Persian)
-Heinberg, M., Katsikeas, C. S., Ozkaya, H. E., Taube, M (2019), How nostalgic brand positioning shapes brand equity: Differences between emerging and developed markets. J. of the Acad. Mark. Sci, 48, 869–890.
-Heyariyeh, S. A., Arab Ahmadi, H., & Vakil Alroaia, Y. (2022). Designing a meta-synthesis model of drivers of nostalgic marketing strategy. Journal of Executive Management, 14(27), 105-128. (In Persian)
-Heydari Soltanabadi, H., Panahian, H. & Hemmati, H (2020), Designing a total interpretive structural modeling (TISM) for the effectiveness mechanism of stock liquidity in the tehran stock exchange companies. Iranian Journal of Finance, 4 (2), 40-66.
-Holbrook, M. B., & Schindler R. M (2003), Nostalgic bonding: Exploring the role of nostalgia in the consumption experience. Journal of Consumer Behavior, 3(2), 107–27.
-Jahangoshai Rezaee, M., Yousefi, S., & Hayati J (2019), Root barriers management in development of renewable energy resources in Iran: An interpretative structural modeling approach. Energy Policy, 129, 292–306.
-Jalali, S. M., Taherikia, F., atf, Z., & Ghasemi Hamedani, I (2021), Modeling the effect of brand nostalgia on loyalty in tourist travel decision tourism in Mashhad. Tourism Management Studies, 16(54), 347-374. (In Persian)
-Ju, I., Kim, J., Chang, M. J, & Bluck, S (2016), Nostalgic marketing, perceived self-continuity, and consumer decisions. Management Decision, 54, 2063-2083.
-Kazlauske, D. & Gineikiene, J (2017), Do you feel younger enough to choose nostalgic product? Exploring the role of age identity in nostalgic purchasing behavior. Baltic Journal of Management, 12 (3), 292-306.
-Kazlauske, D. &
Gineikiene, J. (2017), Do you feel younger enough to choose nostalgic products?: Exploring the role of age identity in nostalgic purchasing behavior.
Baltic journal of management, 12 (3), 292-306.
-Khaki, M., & Karampour, A (2020), The effects of customer's psychological characteristics on brand categorization and selection using the bayesian approach. Scientific Journal of Commercial Strategies, 15(11), 20-35.
-Kumar, A., Dixit, G (2018), An analysis of barriers affecting the implementation of e-waste management practices in India: A novel ISM-DEMATEL approach. Sustainable Production and Consumption, 14, 36-52.
-Lee, J. H., & Hwang, J (2011), Luxury marketing: The influences of psychological and demographic characteristics on attitudes toward luxury restaurants. International Journal of Hospitality management, 30, 658- 669.
-Lin, X., Cui, S., Han, Y., Geng, Z., & Zhong, Y (2019), An improved ISM method based on GRA for hierarchical analyzing the influencing factors of food safety. Food Control, 99, 48–56.
-Mahboobi Renani, E. S., Amiri Aghdaie, S. F., Mohammad Shafiee, M., & Ansari, A (2021), Developing a scale for brand competitive positioning: A study in the home appliance industry. Journal of Modelling in Management, 16(2), 558-578.
-Mahboobi Renani, E. S., Amiri Aghdaie, S. F., Mohammad Shafiee, M., & Ansari, A (2019), Presentation of brand positioning model and its impact on price premium in home appliances industry with the mediating role of brand equity. Journal of Business Management Perspective, 17 (36), 117-138. (In Persian)
-Mehregan, M. R., Abooyee Ardakan, M., Sadeqi Arani, Z., & Nazari, M (2016), Simulation of impulse buying behavior in market: A agent-based modeling approach. Modiriat -e- farda, 15 (48), 1-10. (In Persian)
-Merchant, A., & Rose, G. M (2013), Effects of advertising-evoked vicarious nostalgia on brand heritage. Journal of Business Research, 66(12), 2619-2625.
-Mirjavadi, S. M., Saidnia, H. R., & Abedi, E (2019), Patterns of brand dependence on consumer behavior with brand preferences. Journal of Strategic Management Studies, 9 (36), 169-189. (In Persian)
-Mohammad Shafiee, M (2022), Competitive advantage via intellectual capital: A moderated mediation analysis. Journal of Intellectual Capital, 23(5), 957-997.
-Mohammad Shafiee, M., & Es-Haghi, S. M. S (2017), Mall image, shopping well-being and mall loyalty. International Journal of Retail & Distribution Management, 45(10), 1114-1134.
-Mohammad Shafiee, M., & Khosh Fitrah, A (2018), Data governance in marketing, business intelligence and competitive advantage: A study of a household appliance manufacturing group, 5th National Conference of Information Technology Managers, Iran Science and Information Technology Research Institute, Azarmah, Tehran. (In Persian)
-Mohammad Shafiee, M., & Ahghar Bazargan, N (2016), Electronic trust of customers to online stores with a risk reduction approach. Journal of Karafan, 6(10), 113-122. (In Persian)
-Mohammad Shafiee, M., & Ahghar Bazargan, N (2019), The impact of e-exchange development on customers’ e-loyalty and repurchase intention. Journal of Business Administration Researches, 10 (20), 71-90. (In Persian)
-Mohammad Shafiee, M., & Ahmadzadeh, S (2017), The impact of organizational agility and corporate social responsibility on brand image. Quarterly Journal of Brand Management, 4 (1), 41-78. (In Persian)
-Mohammad Shafiee, M., & Bazargan, N. A (2018), Behavioral customer loyalty in online shopping: The role of e-service quality and e-recovery. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 13(1), 26-38.
-Mohammad Shafiee, M., & Maddah, M (2017), Identifying the attractiveness and place branding strategies in exhibitions. Journal of Strategic Management Studies, 8(30), 19-41. (In Persian)
-Mohammad Shafiee, M., & Rahmatbadi, Y (2015), The impact of brand personality perceptions on purchase intention: Role of cultural differences and customer-brand congruence. Quarterly Journal of Brand Management, 2(2), 45-68. (In Persian)
-Mohammad Shafiee, M., Tabaeeian, R., & Tavakoli, H (2014), Mental involvement with the brand in social media and its impact on brand trust and loyalty, a case study: Instagram users. The first international conference on accounting and management in the third millennium, Rasht. (In Persian)
-Mohammad shafiee, M., Tavakoli, H., & Tabaeeian, R. A (2018), The effect of market orientation, service innovation and service quality on brand preference and willingness to pay higher prices: Study of rail transport companie’s passengers. Quarterly Journal of Brand Management, 5 (1), 169-204. (In Persian)
-Muthu Lakshmi, S. T. & Suresh, M (2021), Modelling of factors influencing brand commitment of FMCG products: A TISM approach. Materials Today: Proceedings.
-Narkhede, B., Akarte, M., Raut, R. & Chaple, A. P (2018), Modeling the lean barriers for successful lean implementation: TISM approach. International Journal of Lean Six Sigma, 12 (1), 98–119.
-Nathasia, E., & Nasution, R. A (2016), The effecr of nostalgia marketing toward advertisng engagement (Aqua case). Journal of Business and Management, 5 (4), 566-580.
-Nisar, T. M., & Whitehead, C (2016), Brand interactions and social media: Enhancing user loyalty through social networking sites. Computers in Human Behavior, 62, 743–753.
-Nizam Islami, A., & Mohammadi, H (2016), Factors affecting the preference of smart mobile phone brands used by users, Advertising and Marketing Quarterly, 5. (In Persian)
-Osanlou, B., Khoddami, S., & Boroojerdian, S (2019), Considering the effect of fantasy proneness and alienation on consumer purchase intentions emphasizing nostalgia proneness and brand heritage. New Marketing Research Journal, 8 (4), 95-11. (In Persian)
-Rose, G. M., Merchant, A., Orth, U. R. & Horstmann, F (2016), Emphasizing brand heritage: Does it work? And how?. Journal of Business Research, 69 (2), 936-943.
-Saeida Ardekani, S., Ghanbari, F., Rezaaei, M. R., & Rajabipoor Meybodi, A (2021), Designing a city branding model with a tourism development approach in Shiraz. Regional Planning, 11(41), 101-118. (In Persian)
-Sedikides, C (2006), Self and effect: The case of nostalgia affect in social thinking and behavior frontiers in social psychology. New York, NY :Psychology Press.
-Sedikides, C., & Wildschut, T (2023), The psychological, social, and societal relevance of nostalgia. Current Opinion in Psychology, (52), 101609.
-Seifi, A (2016), Examining the reasons for brand preference from the consumer's point of view and the factors affecting it. Management and Accounting Studies Quarterly, 3(1), 350-357. (In Persian)
-Seify, M., Sanayei, A., Aghdaie, F. A., Mohammad Shafiee, M., & Mohamadi Zanjirani, D (2022), The impact of electronic insurance implementation on agility, competitive advantage and profitability of selected insurance companies in Iran. Iranian Journal of Insurance Research, 11(3), 199-212. (In Persian)
-Seify, M., Sanayei, A., Amiri Aghdaie, S. F., Mohammad Shafiee, M., & Mohamadi, D (2023), Identifying effective factors in implementing e-insurance and its impact on competitive advantage and profitability in selected insurance companies. Journal of Executive Management, 14(28), 581-602. (In Persian)
-Shabani Nashtaee, M., Heidarzadeh Hanzaei, K., & Mansourian, Y (2017), Experimental study of the effect of advertisement and promotional plans on the brand attachment. Journal of Business Management, 9(3), 573-594. (In Persian)
-Shawky Ebrahim, R (2013), Study of brand preference: An experiential view. Thesis, Brunel Business School, Uxbridge, West London, p: 19.
-Shirkhodaie, M., & Faghih Nassiri, B (2017), Determining the role of brand attachment to make customer commitment and loyality: Case Study of Art- Carpet Iran Industry, 13 (31), 37-5. (In Persian)
-Subadhra, R. & Suresh, M (2021), Modelling of factors influencing brand sacralisation: A TISM approach. Materials Today: Proceedings.
-Summers, J., Johnson, M., & McColl-Kennedy, J (2001), Evoking the past: Exploring nostalgia’s relevance to sport consumption. Asia Pacific Advances in Consumer Research, 4, 108-113.
-Teimouri, H., Mohammad Shafiee, M., & Dalili, S (2016), Information technology in banking system: E-banking service quality and customer loyalty (Case of bank melli customers in Isfahan), 4th Conference of Information Technology Managers, Tehran. (In Persian)
-Tsuji, Y (2000), Criteria for selecting brand names- the case of female students and their mothers in choosing brand name bags. Thesis, Faculty of Business Administration, Kyoto Gakuen University, 9(3), 47-72.
-Valette-Florence, P., Guizani, H. & Merunka, D (2011), The impact of brand personality and sales promotions on brand equity. Journal of Business Research, 64 (1), 24-28.
-Wildschut, T, Sedikides, C., Arndt, J., & Routledge, C. D (2006), Nostalgia: Content, triggers, functions. Journal of Personality and Social Psychology ,91 ,975–993.
-Zhou, L., Wang, T., Zhang, Q., & Mou, Y (2013), Consumer insecurity and preference for nostalgic products: Evidence from China. Journal of Business Research ,66(12), 2406 - 2411.
-Ziyae, B (2015), The investigation of relationship between brand trust and brand citizenship behavior with emphasizing on the mediating role of brand commitment in the area of entrpereneurship. Public Management Researches, 8(29), 27-42. (In Persian)