کلیدواژه‌ها = رضایت مشتری
تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19

دوره 18، شماره 17، شهریور 1400، صفحه 200-217

10.22070/cs.2022.15465.1187

لیلا طالب زاده؛ حمید جنانی؛ محبوب شیخعلی زاده؛ محمدرحیم نجف زاده


بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 13، شماره 7، شهریور 1395، صفحه 45-56

غلامحسین گل ارضی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ مهری شهریاری


بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر میزان وفاداری مشتریان

دوره 9، شماره 50، دی 1390، صفحه 451-464

ناصر حمیدی؛ ابوالقاسم بازرگان؛ فهیمه جباری


بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی بانک تجارت شیراز)

دوره 9، شماره 47، تیر 1390، صفحه 467-482

مهدی برادران؛ عباس عباسی؛ حسن صفرنیا


تأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستوران‌ها در شهر اصفهان)

دوره 8، شماره 44، اسفند 1389، صفحه 327-338

بهرام رنجبریان؛ مرتضی شفیعی؛ حسین معینی


بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری

دوره 7، شماره 35، تیر 1388، صفحه 27-41

شعبان الهی؛ محمود حمدان؛ علیرضا حسن زاده