کلیدواژه‌ها = بازاریابی دیجیتال
شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثربراکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده ازروش FCM

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اردیبهشت 1404

10.22070/cs.2025.20208.1422

سیده نسیم موسوی؛ احمد قبادی الوار


شناسایی و تحلیل ابعاد بازاریابی دیجیتال مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی برای توسعه تجارت خارجی

دوره 20، شماره 22، بهمن 1402، صفحه 189-218

10.22070/cs.2025.19536.1398

لیلا فتحی؛ یونس وکیل الرعایا؛ فریده حق شناس کاشانی؛ سید عبدالله حیدریه


بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی - کمی)

دوره 19، شماره 20، بهمن 1401، صفحه 227-255

10.22070/cs.2023.17575.1300

بهمن ناروئی؛ حسین حکیم پور؛ مهدی محمودزاده واشان؛ محمد محمدی