در این مقاله مدلی تلفیقی برای پشتیبانی از فرایند گزینش تامینکننده در موقعیتهای کاری جدید پیشنهاد شده است. در آغاز صورت مسأله ارزیابی تامینکننده با تلفیق رهیافت تصمیمگیری چند معیاره و فرایندی که شامل پنج مرحله بوده و از تکنیک فرایند تحلیل شبکه ای بهره میگیرد فرموله میشود. سپس از تاپسیس تعدیل شده برای رتبهبندی تامین کنندگان با توجه به کارکرد کلی شان استفاده میشود. از فرایند تحلیل شبکهای که به تازگی رشد یافته برای محاسبه اوزان نسبی معیارهای چندگانه ارزیابی که از تکنیک گروه اسمی با وابستگی متقابل معیارها به دست آمده است استفاده میشود. برای نمایش توانمندی مدلِ پیشنهادی، موردی به عنوان مثال نیز ارائه شده است. این نمونه نشان میدهد که چگونه میتوان از این رهیافت برای مسأله گزینش تامینکننده راهبردی استفاده نمود.
عالم تبریزی, اکبر, & باقرزاده آذر, محمد. (1399). مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامینکننده راهبردی. نشریه علمی راهبردهای بازرگانی, 10(2), 41-54.
MLA
اکبر عالم تبریزی; محمد باقرزاده آذر. "مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامینکننده راهبردی". نشریه علمی راهبردهای بازرگانی, 10, 2, 1399, 41-54.
HARVARD
عالم تبریزی, اکبر, باقرزاده آذر, محمد. (1399). 'مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامینکننده راهبردی', نشریه علمی راهبردهای بازرگانی, 10(2), pp. 41-54.
VANCOUVER
عالم تبریزی, اکبر, باقرزاده آذر, محمد. مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامینکننده راهبردی. نشریه علمی راهبردهای بازرگانی, 1399; 10(2): 41-54.