ا
-
اسماعیل نژاد، دانیال
شناسایی و اولویتبندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 81-90]
پ
-
پورنگ، علی
ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 1-10]
ت
-
توانگر، معصومه
ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 1-10]
ح
-
حسینی سرتشنیزی، مرضیه
تأثیر جهتگیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 71-80]
خ
-
خلیلی پور، حاتم
تأثیر جهتگیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 71-80]
-
خودسیانی، مجتبی
شناسایی چالشها و رتبهبندی راهبردهای پیادهسازی فناوریهای صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 91-100]
ر
-
رحمانی گوهر، مبینا
طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 51-60]
ز
-
زارعی، قاسم
الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرفکنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 61-70]
-
زکیپور، مهدی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بینالمللیسازی شرکتهای استارتاپی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 41-50]
ص
-
صادقی، امیر
شناسایی و رتبهبندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بینالمللیسازی شرکتهای استارتاپی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 41-50]
-
صفری، محمد
شناسایی و اولویتبندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 81-90]
ع
-
عزیزی، مهتا
الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرفکنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 61-70]
ف
-
فرج پور، سیما
شناسایی و رتبهبندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بینالمللیسازی شرکتهای استارتاپی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 41-50]
ق
-
قبادی الوار، احمد
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 21-30]
ک
-
کردنائیج، اسدا...
طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 11-20]
گ
-
گل محمدی، عماد
طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 51-60]
م
-
محمدشفیعی، مجید
تأثیر جهتگیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 71-80]
-
محمدی، اسفندیار
طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 51-60]
-
محمدی زنجیرانی، داریوش
شناسایی چالشها و رتبهبندی راهبردهای پیادهسازی فناوریهای صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 91-100]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 11-20]
-
موسوی، سیده نسیم
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 21-30]
ن
-
نصرالهی، سیمین
طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 11-20]
-
نوروزی، حسین
طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 51-60]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 11-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد