نمایه نویسندگان

ا

  • اسماعیل نژاد، دانیال شناسایی و اولویت‌بندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 81-90]

پ

  • پورنگ، علی ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 1-10]

ت

  • توانگر، معصومه ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 1-10]

ح

  • حسینی سرتشنیزی، مرضیه تأثیر جهت‌گیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 71-80]

خ

  • خلیلی پور، حاتم تأثیر جهت‌گیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 71-80]
  • خودسیانی، مجتبی شناسایی چالش‌ها و رتبه‌بندی راهبردهای پیاده‌سازی فناوری‌های صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 91-100]

ر

ز

  • زارعی، قاسم الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 61-70]
  • زکی‌پور، مهدی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های استارتاپی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 41-50]

ص

  • صادقی، امیر شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های استارتاپی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 41-50]
  • صفری، محمد شناسایی و اولویت‌بندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 81-90]

ع

  • عزیزی، مهتا الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 61-70]

ف

  • فرج پور، سیما شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های استارتاپی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 41-50]

ق

  • قبادی الوار، احمد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 21-30]

ک

  • کردنائیج، اسدا... طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 11-20]

گ

  • گل محمدی، عماد طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 51-60]

م

  • محمدشفیعی، مجید تأثیر جهت‌گیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 71-80]
  • محمدی، اسفندیار طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 51-60]
  • محمدی زنجیرانی، داریوش شناسایی چالش‌ها و رتبه‌بندی راهبردهای پیاده‌سازی فناوری‌های صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 91-100]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 11-20]
  • موسوی، سیده نسیم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 21-30]

ن

  • نصرالهی، سیمین طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 11-20]
  • نوروزی، حسین طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 51-60]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 21، 1403، صفحه 11-20]