نمایه کلیدواژه ها

ا

  • استراتژی شناسایی چالش‌ها و رتبه‌بندی راهبردهای پیاده‌سازی فناوری‌های صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 197-214]
  • اکوسیستم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 65-80]
  • اکوسیستم بازاریابی دیجیتال شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 65-80]
  • الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 127-148]
  • الگوی فرایندی ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 1-36]
  • الگوی مدیریت راهبردی ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 1-36]

ب

  • بازاریابی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 65-80]
  • بازاریابی دیجیتال شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 65-80]
  • بازاریابی سبز شناسایی و اولویت‌بندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]
  • بازاریابی گردشگری سلامت ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 1-36]
  • برندسازی طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
  • بین‌المللی‌سازی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های استارتاپی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 81-102]

پ

  • پایداری شناسایی و اولویت‌بندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]

ت

  • تحول دیجیتال شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های استارتاپی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 81-102]
  • تحول دیجیتال شناسایی چالش‌ها و رتبه‌بندی راهبردهای پیاده‌سازی فناوری‌های صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 197-214]

ج

  • جهت‌گیری شخصیتی تأثیر جهت‌گیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 149-176]

چ

  • چالش‌های پیاده‌سازی صنعت 4.0 شناسایی چالش‌ها و رتبه‌بندی راهبردهای پیاده‌سازی فناوری‌های صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 197-214]

خ

  • خودکارآمدی تأثیر جهت‌گیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 149-176]

د

  • داده بنیاد طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 103-126]
  • داده بنیاد الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 127-148]
  • داده بنیاد ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 1-36]
  • دوراندیشی طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 103-126]
  • دوراندیشی راهبردی طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 103-126]

ش

  • شایستگی عاطفی تأثیر جهت‌گیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 149-176]
  • شرکت‌های استارتاپی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های استارتاپی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 81-102]

ص

  • صنایع با فناوری پیشرفته الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 127-148]
  • صنعت بیمه طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 103-126]

ع

  • عشق به برند داخلی الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 127-148]

ف

  • فراترکیب شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های استارتاپی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 81-102]
  • فناوری‌های صنعت 0.4 شناسایی چالش‌ها و رتبه‌بندی راهبردهای پیاده‌سازی فناوری‌های صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 197-214]

ق

  • قصد کارآفرینی اجتماعی تأثیر جهت‌گیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 149-176]

گ

  • گراندد تئوری ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 1-36]

م

  • محصول سبز شناسایی و اولویت‌بندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]
  • مدیریت فروش شناسایی و اولویت‌بندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]
  • مصرف پایدار شناسایی و اولویت‌بندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]
  • معماری برند طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
  • موانع فروش شناسایی و اولویت‌بندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]

ن

  • نسل زد الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 127-148]
  • نظریة شناختی شغلی اجتماعی تأثیر جهت‌گیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 149-176]
  • نقشة‌ راه طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
  • نقشة شناخت فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 65-80]
  • نگه‌داری و تعمیرات شناسایی چالش‌ها و رتبه‌بندی راهبردهای پیاده‌سازی فناوری‌های صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 197-214]

ه

  • هلدینگ طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]