ا
-
استراتژی
شناسایی چالشها و رتبهبندی راهبردهای پیادهسازی فناوریهای صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 197-214]
-
اکوسیستم
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 65-80]
-
اکوسیستم بازاریابی دیجیتال
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 65-80]
-
الگوهای رفتاری مصرفکنندگان
الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرفکنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 127-148]
-
الگوی فرایندی
ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 1-36]
-
الگوی مدیریت راهبردی
ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 1-36]
ب
-
بازاریابی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 65-80]
-
بازاریابی دیجیتال
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 65-80]
-
بازاریابی سبز
شناسایی و اولویتبندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]
-
بازاریابی گردشگری سلامت
ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 1-36]
-
برندسازی
طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
-
بینالمللیسازی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بینالمللیسازی شرکتهای استارتاپی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 81-102]
پ
-
پایداری
شناسایی و اولویتبندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]
ت
-
تحول دیجیتال
شناسایی و رتبهبندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بینالمللیسازی شرکتهای استارتاپی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 81-102]
-
تحول دیجیتال
شناسایی چالشها و رتبهبندی راهبردهای پیادهسازی فناوریهای صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 197-214]
ج
-
جهتگیری شخصیتی
تأثیر جهتگیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 149-176]
چ
-
چالشهای پیادهسازی صنعت 4.0
شناسایی چالشها و رتبهبندی راهبردهای پیادهسازی فناوریهای صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 197-214]
خ
-
خودکارآمدی
تأثیر جهتگیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 149-176]
د
-
داده بنیاد
طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 103-126]
-
داده بنیاد
الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرفکنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 127-148]
-
داده بنیاد
ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 1-36]
-
دوراندیشی
طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 103-126]
-
دوراندیشی راهبردی
طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 103-126]
ش
-
شایستگی عاطفی
تأثیر جهتگیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 149-176]
-
شرکتهای استارتاپی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بینالمللیسازی شرکتهای استارتاپی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 81-102]
ص
-
صنایع با فناوری پیشرفته
الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرفکنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 127-148]
-
صنعت بیمه
طراحی مدل دوراندیشی راهبردی در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 103-126]
ع
-
عشق به برند داخلی
الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرفکنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 127-148]
ف
-
فراترکیب
شناسایی و رتبهبندی ابعاد تأثیرگذار تحول دیجیتال، بر بینالمللیسازی شرکتهای استارتاپی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 81-102]
-
فناوریهای صنعت 0.4
شناسایی چالشها و رتبهبندی راهبردهای پیادهسازی فناوریهای صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 197-214]
ق
-
قصد کارآفرینی اجتماعی
تأثیر جهتگیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 149-176]
گ
-
گراندد تئوری
ارائه الگوی فرایندی مدیریت راهبردی بازاریابی گردشگری سلامت [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 1-36]
م
-
محصول سبز
شناسایی و اولویتبندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]
-
مدیریت فروش
شناسایی و اولویتبندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]
-
مصرف پایدار
شناسایی و اولویتبندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]
-
معماری برند
طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
-
موانع فروش
شناسایی و اولویتبندی موانع فروش محصولات سبز در ترویج الگوی مصرف پایدار با استفاده از روش بهترین- بدترین و تودیم فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 177-196]
ن
-
نسل زد
الگویی برای عشق به برند داخلی در صنایع دارای فناوری پیشرفته با تأکید بر الگوهای رفتاری مصرفکنندگان نسل زد [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 127-148]
-
نظریة شناختی شغلی اجتماعی
تأثیر جهتگیری شخصیتی و شایستگی عاطفی بر خودکارآمدی و قصد کارآفرینی اجتماعی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 149-176]
-
نقشة راه
طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
-
نقشة شناخت فازی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال با استفاده از نقشه شناخت فازی [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 65-80]
-
نگهداری و تعمیرات
شناسایی چالشها و رتبهبندی راهبردهای پیادهسازی فناوریهای صنعت 0.4 در صنعت فولاد کشور [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 197-214]
ه
-
هلدینگ
طراحی نقشة راهی برای برندسازی هلدینگ (مورد کاوی: گروه صنعتی گلرنگ) [دوره 21، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد