آ
-
آذر، عادل
اندازهگیری رقابتپذیری زنجیرههای تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
-
آذر، عادل
تدوین و تحلیل مولفههای برونسپاری در بخش دولتی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
-
آقایی، محمدعلی
طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخهی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
ا
-
اسفیدانی، محمد رحیم
طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایهگذاری بنگاههای اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]
-
اعظمی، محسن
بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-40]
-
الفت، لعیا
مدلی برای تصمیم برونسپاری در بانک صنعت و معدن (تأمین و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز) [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 25-40]
ب
-
باقرزاده آذر، محمد
مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامینکننده راهبردی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 41-54]
-
براتی، مسعود
مدلی برای تصمیم برونسپاری در بانک صنعت و معدن (تأمین و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز) [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 25-40]
-
براری، مجتبی
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
ج
-
جندقی، غلامرضا
بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیمسازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمانهای منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
ح
-
حسینی، علی
تدوین و تحلیل مولفههای برونسپاری در بخش دولتی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
خ
-
خنیفر، حسین
بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیمسازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمانهای منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
-
خوش سیما، غلامرضا
تاثیر انعطاف پذیری زیرساختارهای فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
د
-
دعائی، حبیب الله
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
-
دهدار، فرهاد
طراحی و تبیین الگوهای برتر ارزشگذاری مبتنی بر عایدات حسابداری و جریان وجوه نقد در فرآیند چرخهی حیات شرکت [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
ر
-
رجب زاده، علی
تدوین و تحلیل مولفههای برونسپاری در بخش دولتی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
-
رحمان سرشت، حسین
عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکتهای عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]
-
رحیم نیا، فریبرز
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
-
رضایی، تورج
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
-
رنجبریان، بهرام
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
-
روشن قیاسی، رقیه
تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافری رجاء) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 101-120]
ز
-
زارعی، عظیم
بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 55-78]
-
زندیه، زهره
تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافری رجاء) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 101-120]
-
زنگویی نژاد، ابوذر
اندازهگیری رقابتپذیری زنجیرههای تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
س
-
سرداری، احمد
بررسی عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-40]
-
سرداری، احمد
تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافری رجاء) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 101-120]
ط
-
طاهری، فاطمه
بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیمسازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمانهای منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
ع
-
عالم تبریزی، اکبر
مدل تصمیم گیری چند معیاره تلفیقی برای گزینش تامینکننده راهبردی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 41-54]
-
علیزاده، مسعود
تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 121-134]
ف
-
فتحی، سعید
طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایهگذاری بنگاههای اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]
ق
-
قاضی زاده، مصطفی
تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافری رجاء) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 101-120]
ک
-
کزازی، ابوالفضل
اندازهگیری رقابتپذیری زنجیرههای تأمین با رویکرد فازی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 55-72]
م
-
مقیمی، سید محمد
بررسی رابطه بین میزان گرایش به تیمسازی و شخصیت مدیران بر اساس مدل پنج عاملی (Big-5) در سازمانهای منتخب [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 87-98]
-
ملایی، مجتبی
بررسی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه : شرکت تراکتورسازی ایران) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 55-78]
ه
-
هاشمی، سید کمال
عوامل مؤثر بر مدیریت نوآوری در شرکتهای عمرانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 73-86]
ی
-
یعقوبی منظری، پریسا
طراحی الگوی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی ملی و بازده سرمایهگذاری بنگاههای اقتصادی در فناوری اطلاعات: رویکردی فراتحلیلی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 41-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد